Forfatter Emne: Voldtægt er helt fint  (Læst 1039 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Voldtægt er helt fint
« Dato: Februar 24, 2016, 09:19:34 pm »
Fra et darwinistisk perspektiv. Voldtægter, med afkom, sikrer at de stærke får flere børn. Det må være en fordel for genpuljens styrke. Der er ikke brug for alt det afkom fra mænd med ph.d. i kunsthistorie og den slags. Og som iøvrigt er uduelige.

Hvad mener? Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Voldtægt er helt fint
« Svar #1 Dato: Februar 24, 2016, 09:33:23 pm »
Fra et darwinistisk perspektiv. Voldtægter, med afkom, sikrer at de stærke får flere børn. Det må være en fordel for genpuljens styrke. Der er ikke brug for alt det afkom fra mænd med ph.d. i kunsthistorie og den slags. Og som iøvrigt er uduelige.

Hvad mener? Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?

Voldtægt er ikke nødvendigt, når kvinder vil have børn, så tænker kvinder med underlivet. Sådan en type som mig, har ikke brug for voldtægt, da mine 105kg fordelt over ca 2m, lyshåret viking med hår imellem tænderne, tænder bare mit laserblå øjeblik og vupti bliver alle kvinder bløde i koderne.

Carlo min kære dreng, fordi du er ca 1.1/2 meter høj og lugter af fodsved bag ved ørerne, er der også en kvinde til dig. Du behøver ikke at tænke på voldtægt, vent og lad solen skinne!!!
« Senest Redigeret: Februar 24, 2016, 11:21:10 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
I solskinnets klare lys - ...
« Svar #2 Dato: Februar 24, 2016, 11:16:22 pm »

Voldtægt er ikke nødvendigt, når kvinder vil have børn, så tænker kvinder med underlivet. Sådan en type som mig, har ikke brug for voldtægt, da mine 105kg fordelt over ca 2m, lyshåret viking med hår imellem tænderne.

Carlo min kære dreng, fordi du er ca 1.1/2 meter høj og lugter af fodsved bag ved ørerne, er der også en kvinde til dig. Du behøver ikke at tænke på voldtægt, vent og lad solen skinne!!!

Er der sikkert en´ eller anden Dværg der tænder på ham ...  :man_in_love: :rolleyes: :whistle:
« Senest Redigeret: Februar 25, 2016, 04:24:49 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...