Forfatter Emne: Jeg er ligeglad med velfærdsjægerne!  (Læst 10450 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Jeg er ligeglad med velfærdsjægerne!
« Dato: April 20, 2015, 05:59:41 pm »
Jeg gider ikke se nyhedsudsendelserne i aften.
Enhver ved, at de vil flyde over med jammer og gråd over de mange "flygtninge", som pt drukner i Middelhavet i forsøg på at nå italiensk kyst og dermed EU.
TV-medarbejderne vil kalde dem flygtninge, selv om vi ved, at de er lykkejægere, som håber at få del i den velstand, de har hørt så meget om.
Og "eksperter" vil gøre en masse ud af, at det hele er "vores" skyld; vi skulle i virkeligheden bare åbne ladeporten for millioner af disse fremmede, som i realiteten er mulige fjender, som kommer for at tage land og velstand fra vore efterkommere.

TV- og radiojournalister får penge for at gå velfærdsjægernes ærinde.
Men hvorfor er der så mange andre, der heller ikke kan tænke?

Jeg kan godt li' den britiske dame, som i dag har sat ord på, hvad det er der foregår, og at vi burde forsvare os håndfast imod det:

http://www.tv2.no/a/6820719

Selvfølgelig vil nogle forarges over den med 'kakerlakker' - men prøv lige at vende, hvad det egentlig er hun skriver. Hun vil have krigsskibe til at ledsage dem tilbage.
Det er da glimrende! De skal ikke være i Europa. Og de er stadig ikke på flugt fra krig og tortur, den slags.

Disse velfærdsjægere i bådene er parasitter på vej til dit spisekammer.
Der skal de da ikke være!

Det er nok derfor, jeg lades fuldstændig kold, når medierne hulker om, at et antal af dem er druknet.

« Senest Redigeret: April 20, 2015, 06:01:13 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    8.6%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Jeg er ligeglad med velfærdsjægerne!
« Svar #1 Dato: April 20, 2015, 06:39:03 pm »
Ikke på flugt fra krig og tortur??!?! Det er da netop det de er, Manner!
Midlerne er underordnede.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sgu ikke på flugt, de er sendt af skruppelløse svindlere ...
« Svar #2 Dato: April 20, 2015, 07:32:29 pm »
Du vil bare have at Danskerne skal Udplyndres og snydes af menneskesmuglere hvad!? tiger ...  :ohmy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Sgu ikke på flugt, de er sendt af skruppelløse svindlere ...
« Svar #3 Dato: April 20, 2015, 09:08:38 pm »
Du vil bare have at Danskerne skal Udplyndres og snydes af menneskesmuglere hvad!? tiger ...  :ohmy:
'

Nej - absolut ikke! VI har plads til det hele.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Sgu ikke på flugt, de er sendt af skruppelløse svindlere ...
« Svar #4 Dato: April 20, 2015, 09:31:40 pm »
'

Nej - absolut ikke! VI har plads til det hele.
Nåh ja.... bare ikke til danske statsborgere som har betalt til velfærd i en menneskealder, og som intet kan få når lokumet brænder. Lad hytten gå på tvang, sælg hvad du har og klar dig selv. Det er hvad velfærdsstaten byder sine borgere, mens tilløbere får i hoved og røv.

Hvorfor mener du ikke, vi har plads til danske statsborgere? Det mener jeg bestemt, vi har.

Anklageren

• Gæst
Sankt Rudis himmelfærd
« Svar #5 Dato: April 21, 2015, 01:07:52 am »
Sankt Rudi, der havde vokset sig ond, var lige død og sendt til Helvede efter sin egen skyld. Som vi ved, er Sankt Peter en ildsjæl og en hengiven kristen, der ville Rudi alt det bedste, for Rudi havde altid villet redde verden, og han gik i forbøn for ham.

Han havde jo fået løfte om, at hvad han ville løse fra synden, skulle være løst fra den i Himlen.

Vorherre gav sig velvilligt og lovede sin – næsten – tro tjener, at Rudi skulle få en chance for at komme i Himlen.

Så gik der bud til Helvede med et fartøj, der skulle hente den onde Rudi, som straks og glad satte sig til rette i det højtflyvende fartøj.

Vi må forestille os en slags luftballon med en kasse ophængt, hvori den benådede kunne bringes op til velsignelsen.

Idet den døde Rudi satte sig op i kassen, greb en flok af fordømte muslimer fat i rælingen på kassen i håb om også at få del i frelsen.

Ballonen steg støt og roligt til vejrs, og Rudi trak igen vejret dybt.

Ballonen steg støt og roligt til Himmels. Det var rigtigt aprilsvejr. Luften var høj, blæsten mild. Der sås ikke en sky på den blå forårshimmel.

Så fik Rudi øje på de grimme fordømte muslimer, der hagede sig fast i, hvad han troede var hans egen kasse - den kasse som Sankt Peter med sine inderlige bønner havde fået tømret til ham.

Han bøjede sig frem og tog fat i den første, den bedste hånd, han kunne få fat i, slog til den, til den gik løs, tog den dømte muslim om håndleddet – og slap, så den dømte faldt ned mod den truende brændende svovlpøl.

I det samme mærkede han, at kassen blev tungere, og da så op, fik han øje på en sort sky oven over sin luftballon. Han opdagede, at han sad alene i kassen, og måske ville det nu blive uvejr?

Han blev grebet af frygt. Hvad nu, hvis kassen slet ikke kunne komme op i Himlen? Peter havde fortalt ham, at han et øjeblik havde kunnet gå på vandet, og da han var blevet bange, var han sunket i, så hans Mester havde måttet redde ham op i den båd, de alle var ude at sejle i.

Det strejfede Rudi, at han altså skulle tage det roligt, men når frygten først har fået sit tag i én, er der ikke meget at gøre, og han så igen den store flok uden for kassen hage sig fast i kassen. Det så ud, som om flere var kommet til, og jo flere han fik øje på, desto mere blev Rudi slået af rædsel og fik en fornemmelse, som skulle han kvæles.

Rudi, der havde fået musklernes brug tilbage, blev grebet af panisk angst, bøjede sig frem og greb den næstes hånd, rev den løs og kastede staklen tilbage til Helvede.

Endnu en sky voksede frem på Himlen. Det blæste op. Man hørte en buldren i det fjerne. Kassen sank et stykke. Der var tydeligt fare på færde.

Sankt Rudi sansede i sin rædsel ikke, hvad der skete med opstigningen til Paradiset, og han gav sig nu til i rasende fart at slå til alle de dømte, rive deres hænder løs og kaste dem i afgrunden.

Men jo flere der faldt tilbage i Helvede, desto tungere blev kassen, og da den sidste af de dømte fik sin hånd revet løs fra kassen, faldt kassen selv med den onde Rudi ned i afgrunden. Til sidst ramte lynet luftballonen, og ingen, ikke engang Vorherre kunne redde den store Rudi, for man kan ikke bruge kærlighed til vold og tvang.

Sankt Rudi havde – endnu engang – fortabt sig selv sammen med alle sine medforbrydere.
« Senest Redigeret: April 21, 2015, 01:12:24 am af Anklageren »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 21, 2015, 09:56:45 am »
Det er der, vejen til helvede ligger, Rudi
« Senest Redigeret: April 21, 2015, 10:34:20 am af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sankt von Rudi
« Svar #7 Dato: April 21, 2015, 10:05:54 am »
Spændende fortælling, men mon den gør indtryk på Rudi? eller forstår han den i det hele taget?
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    61%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 21, 2015, 10:30:46 am »
« Senest Redigeret: April 21, 2015, 02:54:51 pm af Carlo »
Du får ret og jeg får fred!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #9 Dato: April 21, 2015, 12:32:12 pm »
Anklageren, vanvittig spændende skrevet, men hvis den er til MannerKA - eller Rudi - som han kalder sig nu,, så må man desværre nok sige, at det er at kaste perler for svin, som ordsproget jo siger.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 21, 2015, 02:16:50 pm »
Citér
Det er der, vejen til helvede ligger, Rudi

Vejen til helvede - eller til Vesteuropas totale undergang - ligger i den ikke-vestlige masseindvandring. Den kan vi aldrig overleve, derfor skal den stoppes øjeblikkelig.
Hvis disse både med "flygtninge" lykkes med deres forehavende, så er der ingen fremtid for vore børn og børnebørn. Det ser galt nok ud i forvejen pga de seneste 25-30 års selvmordspolitik på indvandrerområdet.

Danmark muhammedanerfrit!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: April 22, 2015, 12:15:07 am »
Det er simpelthen utroligt, at vi i 2015 tillader, at andre mennesker skal løbe den risiko, der ligger i sådan en tur over Middelhavet. Jeg synes simpelthen, vi rige i Vesten skulle få det arrangeret, så vi fik oprettet nogle flyruter, så vi kan få hentet de stakkels mennesker herop i sikkerhed - kvit og frit!

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: April 22, 2015, 08:15:45 am »
Det er simpelthen utroligt, at vi i 2015 tillader, at andre mennesker skal løbe den risiko, der ligger i sådan en tur over Middelhavet. Jeg synes simpelthen, vi rige i Vesten skulle få det arrangeret, så vi fik oprettet nogle flyruter, så vi kan få hentet de stakkels mennesker herop i sikkerhed - kvit og frit!

Er det alt hvad en sølle naiv mand kan tænke?  :baby: :baby:
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Floridor

• Gæst
Think BIG..!!
« Svar #13 Dato: April 22, 2015, 08:45:09 am »
- der da kunne stampes nogle EU-midler op til at bygge en bro over de sølle 450 kilometer fra Libyen til Sicilien - evt. som højbro fra Malta og videre op..

- det burde være et overkommeligt projekt da broen bare skal være ensrettet i nordlig retning - og det vil samtidigt skaffe en masse arbejdspladser i regionen...

Man kunne eventuelt hyre italienske AnsaldoBreda til at indsætte et antal shuttle-togbusser til afvikle det store pres der utvivlsomt vil komme på ruten..

:Laie_48:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #14 Dato: April 23, 2015, 12:08:36 pm »

Er det alt hvad en sølle naiv mand kan tænke?  :baby: :baby:

Du går måske ind for de menneskers død???!