Forfatter Emne: Radikalisering via internettet  (Læst 1076 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Pas på blodtrykket
« Svar #15 Dato: Oktober 16, 2019, 07:44:17 pm »
Måske, men det er da meget værre, at han er narko-sælger, hvilket han selv har skrevet sort på hvidt herinde. Jeg har ikke bedt ham indrømme det. (Dertil kommer, at han mener voldtægt skal være straffrit. Det siger alt om, hvilket menneskesyn den ulækre rotte går rundt med.)

Jeg har engang læst, at psykopater har det med hele tiden at ville pådutte andre noget, der passer på dem selv. Hvis nogen orker, behøver man såmænd blot at læse dine indlæg herinde fra de sidste to døgn. Så er man til fulde klar over, hvem der tror at debatten handler om at tryne modstanderne.

Du har som islam-håndlanger en tabersag på sigt. Men det er typisk, at du i øjeblikket tror, du har vinger, fordi alt er blevet drejet hen på klima-klima-klima i år.

Men en kamp er aldrig færdig før det sidste fløjt, ved du nok.
Et er at du virker som en psykopat med din trang til at håne og nedgøre dine debatmodstandere, du har også forfølgelsesvanvid. Det viser sig med mellemrum, når du tror, at nationalsindede debattører (der som regel ikke kender hinanden udover fra debatten) rotter sig sammen og udfører koordinerede angreb på dig!  :ROFL:

Hvis ikke det var fordi jeg synes du i særklasse er debattens dummeste svin, burde jeg nok have ondt af dig.

Du er ikke helt normal, når du skriver, at Carlo går ind for at voldtægt skal være straffrit.

Vi andre kunne også sagtens håne dig, hvis vi ville - men vi går ikke rundt i en evig ophidset tilstand, som du gør.

Spil forbold med børnebørnene - eller noget andet meningsfuldt, der kan give dig mere kvalitetstid - så ville nerverne falde til ro   :smile1:

Arild

• Gæst
Sv: Du virker MEGET syg efterhånden, Tigerklager!
« Svar #16 Dato: Oktober 16, 2019, 08:14:04 pm »
@Anklageren,
Citér
Du er ikke helt normal, når du skriver, at Carlo går ind for at voldtægt skal være straffrit.

Det var det dér, jeg mente med at psykopaten igen og igen råber, at modstandere er som han selv. Her i en variation, der betyder, at det er MIG, der ikke er normal, selv om jeg blot henviser til hvad Carlo selv har skrevet.

Lad mig citere Carlo, så læserne kan se, hvad det er for typer, der hænger ud på det, der kunne have været en rigtig debatside:

"Voldtægt er helt fint.
Fra et darwinistisk perspektiv. Voldtægter med afkom sikrer, at de stærke får flere børn. Det må være en fordel for genpuljens styrke. Der er ikke brug for alt det afkom fra mænd med ph.d. i kunsthistorie og den slags. Og som i øvrigt er uduelige.
Hvad mener I? Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel? "

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=3119.msg34485#msg34485

Vi skal altså forstå, at det er Carlo, der er normal. Dumme Arild kan ikke se storheden i Carlos ret nazistiske tankegang.

Velbekomme, Tigerklagerhævnerdommer ... etc.

« Senest Redigeret: Oktober 16, 2019, 08:16:38 pm af Arild »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Carlo har en ret speciel humor
« Svar #17 Dato: Oktober 16, 2019, 08:31:49 pm »
@Anklageren,
Citér

Det var det dér, jeg mente med at psykopaten igen og igen råber, at modstandere er som han selv. Her i en variation, der betyder, at det er MIG, der ikke er normal, selv om jeg blot henviser til hvad Carlo selv har skrevet.

Lad mig citere Carlo, så læserne kan se, hvad det er for typer, der hænger ud på det, der kunne have været en rigtig debatside:

"Voldtægt er helt fint.
Fra et darwinistisk perspektiv. Voldtægter med afkom sikrer, at de stærke får flere børn. Det må være en fordel for genpuljens styrke. Der er ikke brug for alt det afkom fra mænd med ph.d. i kunsthistorie og den slags. Og som i øvrigt er uduelige.

Vi skal altså forstå, at det er Carlo, der er normal. Dumme Arild kan ikke se storheden i Carlos ret nazistiske tankegang.

Vi andre tager ikke alt hvad han skriver helt bogstaveligt.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    37%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 16, 2019, 09:20:05 pm »
@Anklageren,
Citér

"Voldtægt er helt fint.

Du har kun været her i 5 måneder *host* og kan på trods af så kort tid grave det dér frem. Vi andre har kendt Carlo i flere år og ved, at han af og til skriver med overdrivelse.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Radikalisering via internettet
« Svar #19 Dato: Oktober 17, 2019, 12:17:10 am »
Vi venter stadig på noget nyt om islamisk terror her. Noget med dusinvis af døde.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 17, 2019, 06:35:51 am »
Du har kun været her i 5 måneder *host* og kan på trods af så kort tid grave det dér frem. Vi andre har kendt Carlo i flere år og ved, at han af og til skriver med overdrivelse.

Også underligt at han kan vide alt det, når han angiveligt har sat mig på 'ignore'.

Når han harsat mig på 'ignore' kan jeg heller ikke sende ham PB'ere. Jeg ville ellers have sendt ham en hvor jeg udtrykte min medfølelse over hans podagra.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 17, 2019, 06:37:14 am »
Nu er jeg stået op og har tjekket nyhederne om al den muslimske terrror. Men der er ikke noget. Er det mig der har misset noget, så hold mig opdateret.

Arild

• Gæst
« Svar #22 Dato: Oktober 17, 2019, 10:56:00 am »
Dette er kun sidste år.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamist_terrorist_attacks

2018
Beliggenhed   Dato   Beskrivelse   Dødsfald   Skader
Irak   15. januar   Baghdad-bombninger i 2018 . [312]   38   105
Afghanistan   20. januar   2018 Inter-Continental Hotel Kabul angreb . [313]   40   22
Afghanistan   24. januar   2018 Red The Children Jalalabad angreb [314]   6   27
Afghanistan   27. januar   Kabulambulance i 2018 . [315]   103   235
Rusland   18. februar   Kizlyar kirkeoptagelse [316]   6   5
Somalia   18. februar   Februar 2018 Mogadishu angreb . [317]   45   36
Burkina Faso   2. marts   Ouagadougou-angreb 2018 [318] [319]   30   85
Afghanistan   21. marts   Marts 2018 Selvmordsbombning i Kabul - Selvmordsangreb . [320]   33   65
Frankrig   23. marts   Carcassonne og Trèbes angreb - Gidskrise . [321]   5   15
Somalia   1. april   Den afrikanske unions baseangreb i Bulo Marer i 2018 . [322]   59 (+30)   Ukendt
Afghanistan   22. april   April 2018 Selvmordsbombning i Kabul - Selvmordsangreb . [323]   69   120
Afghanistan   30. april   30. april 2018 Kabul-selvmordsbomber [324] [325]   29   50
Nigeria   1. maj   2018 Mubi-selvmordsbomber [326] [327]   86   58
Libyen   2. maj   2018-angreb på den høje nationale valgkommission i Tripoli, Libyen [328]   16   20
Frankrig   12. maj   Paris knivangreb 2018 [329]   2   4
Indonesien   13. maj   2018 Surabaya-bombeangreb - Selvmordsangreb . [330]   25   55
Belgien   29. maj   Liège-angreb 2018 [331]   4   4
Afghanistan   1. juli   Juli 2018 selvmordsbombning i Jalalabad [332]   20   20
Pakistan   10. juli   2018 Peshawar selvmordsbombning [333]   22   75
Pakistan   13. juli   2018 Mastung og Bannu bombeangreb [334] [335]   154   223
Tadsjikistan   29. juli   2018 Terrorangreb mod cyklister i Tadsjikistan - Overfaldsmænd rammede amerikanske og europæiske cyklister med en bil i Khatlon- regionen og angreb dem derefter med knive og en øks. Fire cyklister blev dræbt og to blev såret. Mindst en mistænkt angreb blev dræbt, mens han modsatte arrestation, og mindst en anden blev tilbageholdt. [336]   4   2
Jordan   12. august   En eksplosion nær en politibiler dræbte en officer og sårede seks andre i byen Fuheis. Sikkerhedsstyrkerne jager angribere og belejrede dem i en bygning i byen Salt. Jordan-embedsmænd hævdede, at angriberen støttede den islamiske stat, men ikke havde forbindelser til organisationen. [337] [338] [339]   5   mindst 26
Holland   31. august   En 19-årig afghansk med en tysk opholdstilladelse knivstakk to amerikanske turister med en kniv ved Amsterdams centralstation . Efter angrebet blev han skudt af hollandsk politi i hans underkrop og arresteret. Ofrene blev på hospitalet med alvorlige kvæstelser. Det tyske politi søgte efter mandens hus efter anmodning fra deres hollandske kolleger og beslaglagde flere databærere. [340]   0   2
Iran   22. september   2018 Ahvaz militære parade angreb - Militanter iført khaki uniformer skudt mod en iransk militærparade i Ahvaz . ISIL hævdede angrebet. [341]   mindst 24   20
Egypten   2. november   Islamiske militanter har trukket baghold i tre busser, der transporterer kristne pilgrimme, der vender tilbage fra et fjernt koptisk kristent kloster og åbnede ild. Egyptiske embedsmænd sagde, at 7 mennesker dræbte og 19 sårede. Den lokale islamiske stat, der hævdede ansvar, sagde, at 13 kristne dræbte og yderligere 18 såret. [342]   7   19
Australien   9. november   En mand af somalisk oprindelse satte en bil i brand og knivsparkede tre mennesker - en dødbringende - i Melbourne . Han blev skudt død efter at have konfronteret officerer på en travl gade. ISIS havde påtaget sig ansvaret for knivangrebet gennem dets medier, men australske myndigheder sagde, at han kun var inspireret af gruppen og syntes ikke at være direkte forbindelser. [343] [344]   1   2
Marokko   17. december   Mord på Louisa Vesterager Jespersen og Maren Ueland - To kvindelige Scandiniavianske turister, en dansk og en norsk, dræbt, en halshugget, nær Imlil i Atlasbjergene , morderne filmet deres handling mens de brandede de to kvinders 'fjender af Gud' og sagde deres handlinger var Guds vilje. Fire mistænkte arresteret i forbindelse med drabene, og de marokkanske myndigheder sagde, at de havde lovet troskab til Islamisk stat før drabene. [345] [346] [347] [348]   2   0
2019

Anti-rød, det er fint arbejde, at du har samlet disse mange islam-forbrydelser under ét. Det gør man også her:

https://www.thereligionofpeace.com/

Islamiske terrorister har foretaget 35.796 angreb siden 11/9 2001.

(Og du skal bare ignorere den sønderjyske tilhænger af straffri voldtægt. Vi kan bare konstatere, at en så at sige moderatorløs side tiltrækker elementer fra samfundets absolutte bærme.)
« Senest Redigeret: Oktober 17, 2019, 10:57:50 am af Arild »

Arild

• Gæst
Sv: Carlo har en ret speciel humor
« Svar #23 Dato: Oktober 17, 2019, 11:03:21 am »
@Anklageren,
Citér

"Voldtægt er helt fint.

Hvis man skriver noget på et forum for voksne mennesker, må man stå ved det. Det kan ikke nytte, at man så senere piber og påberåber sig "humor" (!)
Vi, der deltager af seriøse grunde, tager naturligvis hvad en bruger skriver for pålydende. Så dette er, hvad vi må rette os efter:

Han er tilhænger af, at voldtægt skal være straffrit for at racen kan blive så stærk som mulig.
Færdig, bum.

I gårdagens meningsudveksling citerede jeg blot ordret, hvad Carlo Klam har skrevet.  :blum:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    37%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Oktober 17, 2019, 11:03:57 am »
Dette er kun sidste år.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamist_terrorist_attacks

2018
Beliggenhed   Dato   Beskrivelse   Dødsfald   Skader
Irak   15. januar   Baghdad-bombninger i 2018 . [312]   38   105
Afghanistan   20. januar   2018 Inter-Continental Hotel Kabul angreb . [313]   40   22
Afghanistan   24. januar   2018 Red The Children Jalalabad angreb [314]   6   27
Afghanistan   27. januar   Kabulambulance i 2018 . [315]   103   235
Rusland   18. februar   Kizlyar kirkeoptagelse [316]   6   5
Somalia   18. februar   Februar 2018 Mogadishu angreb . [317]   45   36
Burkina Faso   2. marts   Ouagadougou-angreb 2018 [318] [319]   30   85
Afghanistan   21. marts   Marts 2018 Selvmordsbombning i Kabul - Selvmordsangreb . [320]   33   65
Frankrig   23. marts   Carcassonne og Trèbes angreb - Gidskrise . [321]   5   15
Somalia   1. april   Den afrikanske unions baseangreb i Bulo Marer i 2018 . [322]   59 (+30)   Ukendt
Afghanistan   22. april   April 2018 Selvmordsbombning i Kabul - Selvmordsangreb . [323]   69   120
Afghanistan   30. april   30. april 2018 Kabul-selvmordsbomber [324] [325]   29   50
Nigeria   1. maj   2018 Mubi-selvmordsbomber [326] [327]   86   58
Libyen   2. maj   2018-angreb på den høje nationale valgkommission i Tripoli, Libyen [328]   16   20
Frankrig   12. maj   Paris knivangreb 2018 [329]   2   4
Indonesien   13. maj   2018 Surabaya-bombeangreb - Selvmordsangreb . [330]   25   55
Belgien   29. maj   Liège-angreb 2018 [331]   4   4
Afghanistan   1. juli   Juli 2018 selvmordsbombning i Jalalabad [332]   20   20
Pakistan   10. juli   2018 Peshawar selvmordsbombning [333]   22   75
Pakistan   13. juli   2018 Mastung og Bannu bombeangreb [334] [335]   154   223
Tadsjikistan   29. juli   2018 Terrorangreb mod cyklister i Tadsjikistan - Overfaldsmænd rammede amerikanske og europæiske cyklister med en bil i Khatlon- regionen og angreb dem derefter med knive og en øks. Fire cyklister blev dræbt og to blev såret. Mindst en mistænkt angreb blev dræbt, mens han modsatte arrestation, og mindst en anden blev tilbageholdt. [336]   4   2
Jordan   12. august   En eksplosion nær en politibiler dræbte en officer og sårede seks andre i byen Fuheis. Sikkerhedsstyrkerne jager angribere og belejrede dem i en bygning i byen Salt. Jordan-embedsmænd hævdede, at angriberen støttede den islamiske stat, men ikke havde forbindelser til organisationen. [337] [338] [339]   5   mindst 26
Holland   31. august   En 19-årig afghansk med en tysk opholdstilladelse knivstakk to amerikanske turister med en kniv ved Amsterdams centralstation . Efter angrebet blev han skudt af hollandsk politi i hans underkrop og arresteret. Ofrene blev på hospitalet med alvorlige kvæstelser. Det tyske politi søgte efter mandens hus efter anmodning fra deres hollandske kolleger og beslaglagde flere databærere. [340]   0   2
Iran   22. september   2018 Ahvaz militære parade angreb - Militanter iført khaki uniformer skudt mod en iransk militærparade i Ahvaz . ISIL hævdede angrebet. [341]   mindst 24   20
Egypten   2. november   Islamiske militanter har trukket baghold i tre busser, der transporterer kristne pilgrimme, der vender tilbage fra et fjernt koptisk kristent kloster og åbnede ild. Egyptiske embedsmænd sagde, at 7 mennesker dræbte og 19 sårede. Den lokale islamiske stat, der hævdede ansvar, sagde, at 13 kristne dræbte og yderligere 18 såret. [342]   7   19
Australien   9. november   En mand af somalisk oprindelse satte en bil i brand og knivsparkede tre mennesker - en dødbringende - i Melbourne . Han blev skudt død efter at have konfronteret officerer på en travl gade. ISIS havde påtaget sig ansvaret for knivangrebet gennem dets medier, men australske myndigheder sagde, at han kun var inspireret af gruppen og syntes ikke at være direkte forbindelser. [343] [344]   1   2
Marokko   17. december   Mord på Louisa Vesterager Jespersen og Maren Ueland - To kvindelige Scandiniavianske turister, en dansk og en norsk, dræbt, en halshugget, nær Imlil i Atlasbjergene , morderne filmet deres handling mens de brandede de to kvinders 'fjender af Gud' og sagde deres handlinger var Guds vilje. Fire mistænkte arresteret i forbindelse med drabene, og de marokkanske myndigheder sagde, at de havde lovet troskab til Islamisk stat før drabene. [345] [346] [347] [348]   2   0
2019

Anti-rød, det er fint arbejde, at du har samlet disse mange islam-forbrydelser under ét. Det gør man også her:

https://www.thereligionofpeace.com/

Islamiske terrorister har foretaget 35.796 angreb siden 11/9 2001.

(Og du skal bare ignorere den sønderjyske tilhænger af straffri voldtægt. Vi kan bare konstatere, at en så at sige moderatorløs side tiltrækker elementer fra samfundets absolutte bærme.)

Du må ind i Fætter BR og købe nogle legetøjspistoler så du kan leg.. jeg mener øve dig på den kommende borgerkrig. Det er også snart nytår, så du må hellere få en masse knaldperler. (Knaldperler kan også bruges til at kaste efter gamle damer og hunde, så de bliver bange)
« Senest Redigeret: Oktober 17, 2019, 11:11:57 am af homofaber »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    37%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 17, 2019, 11:09:18 am »
@Anklageren,
Citér

"Voldtægt er helt fint.

Hvis man skriver noget på et forum for voksne mennesker, må man stå ved det. Det kan ikke nytte, at man så senere piber og påberåber sig "humor" (!)
Vi, der deltager af seriøse grunde, tager naturligvis hvad en bruger skriver for pålydende. Så dette er, hvad vi må rette os efter:

Han er tilhænger af, at voldtægt skal være straffrit for at racen kan blive så stærk som mulig.
Færdig, bum.

I gårdagens meningsudveksling citerede jeg blot ordret, hvad Carlo Klam har skrevet.  :blum:

Vi (der er de useriøse debattører) tager da ikke dig seriøst, så du kan ikke kræve, at alt, hvad vi skriver, skal være seriøst. Kan I seriøse debattører du ikke nøjes med at tage hinanden seriøst?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 17, 2019, 11:39:48 am »

Færdig, bum.

Det korte af det lange er, at Carlo ikke går ind for, at voldtægt skal være straffrit, som du så falskt påstår.

Carlo kan lide at provokere, og han har også skrevet sammen med Albert om, hvordan de spidder små søde kattekillinger i en ombygget rottefælde.

Det er der vel ikke mange, som tror på, at de gør i virkeligheden.

Man kan have noget imod den form for humor - eller hvad det nu er - men at tage det helt bogstaveligt, gør vi andre ikke.

« Senest Redigeret: Oktober 17, 2019, 11:46:53 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Oktober 17, 2019, 03:23:04 pm »
Vi mangler stadigt at få noget friskt om ordentlig muhamedansk terror. Ikke noget med noget fra Afrika i december sidste år, med kun to dødsofre. Vi vil have lig på bordet og strømme af blod.