Forfatter Emne: Knallertbøller  (Læst 271 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Knallertbøller
« Dato: Oktober 14, 2019, 12:25:03 pm »
Problemet med knallertbøller er størst i udkants-Danmark og især i Midt- og Vestjyllands Politikreds.

Jeg kan ligeså godt med det samme indrømme, at jeg var blandt de værste, da jeg var 17 - men knallertbøller på ulovlige knallerter er et problem.

Borgere som anti-rød - der ser sig selv som perfekte borgere - der har været så uheldige at blive født i et forfærdeligt og kaotisk land - vil sikkert igen angribe politiet - men er det ikke dem selv som forældre, der burde opdrage deres børn til ansvarlige borgere?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/knallertboeller-giver-utryghed-i-jysk-de-tror-de-ejer-byen

Jeg har ikke klaget over måden Patrioten skriver til mig på

Jeg har klaget over ANTALLET af spamindlæg.

I går den 21. februar postede Patrioten spamkommentaren 38 gange den samme dag.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Knallertbøller
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2019, 12:31:13 pm »
Der er også en der huserer i Krønge. Han kører uden hjelm og med sprit i blodet. Det var vist sidste år han kørte ind i siden på en traktor.

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    2%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Du var 17 år og uden behåring?
« Svar #2 Dato: Oktober 14, 2019, 12:46:28 pm »
Problemet med knallertbøller er størst i udkants-Danmark og især i Midt- og Vestjyllands Politikreds.

Jeg kan ligeså godt med det samme indrømme, at jeg var blandt de værste, da jeg var 17 - men knallertbøller på ulovlige knallerter er et problem.

Borgere som anti-rød - der ser sig selv som perfekte borgere - der har været så uheldige at blive født i et forfærdeligt og kaotisk land - vil sikkert igen angribe politiet - men er det ikke dem selv som forældre, der burde opdrage deres børn til ansvarlige borgere?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/knallertboeller-giver-utryghed-i-jysk-de-tror-de-ejer-byen

Scooterbøller af muslimsk afstamning er en glæde?

https://www.lokalavisen.dk/112/2010-03-13/-Drenge-v%C3%A6ltede-kvinde-af-cykel-og-sparkede-hende-i-maven-2653069.html

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Ej til grisefarvede
« Svar #3 Dato: Oktober 14, 2019, 01:00:42 pm »

Scooterbøller af muslimsk afstamning er en glæde?

https://www.lokalavisen.dk/112/2010-03-13/-Drenge-v%C3%A6ltede-kvinde-af-cykel-og-sparkede-hende-i-maven-2653069.html

Muslimer glæder mest dig og din grotte  :yes:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 14, 2019, 01:50:49 pm »
Der er også en der huserer i Krønge. Han kører uden hjelm og med sprit i blodet. Det var vist sidste år han kørte ind i siden på en traktor.
     Vores gode ven Terence har været så venlig at give 1448 et praj om at der kører en trillert med en påvirket person så de er ude efter vedkommende hele tiden  :yes:  De kender også smutvejene personen måske vil tage , så jeg tror han holder sig inde og får andre til at hente bjørnebryg.  :big_grin: 

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 14, 2019, 01:54:00 pm »
     Vores gode ven Terence har været så venlig at give 1448 et praj om at der kører en trillert med en påvirket person så de er ude efter vedkommende hele tiden  :yes:  De kender også smutvejene personen måske vil tage , så jeg tror han holder sig inde og får andre til at hente bjørnebryg.  :big_grin:

"Jeres fiktive politi" har oceaner af tid at spilde på jeres ubetydelige verden i Krønge  :blum: