Forfatter Emne: Fanødragten  (Læst 840 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    8.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Fanødragten
« Svar #15 Dato: Oktober 14, 2019, 04:23:46 pm »
Haha, underholdende tråd, hvor Tigeren lige får provokeret jer allesammen - meeen også en tråd, der bestyrker min gamle mistanke om, at det er Anklageren der står Tigermanden :yes: For læg nu mærke til at Anklageren kommer med beskyldningen om, at det er ulovligt, at Tigermanden bringer de dersens billeder uden tilladelse, efter Anklageren selv har bragt et billede, som han heller ikke selv har tilladelse til.  :hyper:

Det er der jo ingen der ville gøre, hvis det var deres pointe, at man ikke selv må bringe billeder uden tilladelse. Fordi det er jo at skyde sig selv i foden, at så gør man det selv, fordi det ville man jo ikke gøre hvis det var en kritik, man virkelig gerne ville fremsætte. Så derfor lugter det meget mere af at det er Herr Anklageren, der har orkestreret sådan en situation, hvor først Herr Tigermanden skriver noget, og så kommer Herr Anklageren og angriber ham sådan heeelt tilfældigt.

Det passer nu alligevel meget godt med det jeg har skrevet ovre på den anden debat, om at Anklageren i virkeligheden har det allerbedst, når han kan lege kong Gulerod på debatten, og føre sig frem. Og det var da også derfor han smuttede fra den anden debat, fordi der blev han sagt imod, når han skrev med de der kæmpe typer og med fed skrift (råber).

Egentlig er jeg da ligeglad, for jeg synes nu det er meget sjovt, hvis det virkelig er Anklageren, der står bag Tigermanden. Fordi jeg har ikke så meget imod lidt harmløse drillerier og trollerier. Det synes jeg nu bare er meget sjovt, og så er der ikke mere i det, andet end lidt fis og ballade. Jeg har da også selv haft nogle troll-profiler her på siden, men ok, jeg har da også altid stået ved det og gjort det så overdrevet, så I andre kunne se det tydelig. Jeg var god til at imitere andre allerede tilbage i folkeskolen, så når der var skolekomedie, så fik jeg altid de mest krævende roller. Og for mig har det heller ikke handlet om at gennemføre et eller andet kæmpe fupnummer og så blive helt vildt fornærmet, når det bliver afsløret. :yes:

Så derfor skal det da være Herr Anklageren vel undt med sin tiger-profil, fordi det bare er med til at sætte lidt liv i kludene på sådan et forum her. Men hvis han virkelig ikke ville opdages så kan jeg da ikke forstå, hvorfor han fremsætter den anklage for at bringe de billeder uden tilladelse, når han selv i samme tråd har bragt billede uden tilladelse. Fordi det virker alligevel næsten som om han ikke har tænkt sig om, når han laver sådan en fejl, hvis det altså er meningen, at vi andre ikke skal opdage det.

Men ok er der ikke også noget med, at der ikke er så meget dagslys oppe på Grønland for tiden, og så kan man måske hurtigt blive lidt sær. Eller det læste jeg bare om engang, hvor jeg læste sådan et stort værk om Grønlandsekspeditioner. Det var nu da jeg var dreng, fordi dengang syntes jeg det var så spændende med opdagelsesrejsende og det med at finde noget, som ingen har fundet før. Jeg tror det er lidt det samme i dag, der gør, at jeg elsker at afsløre Reptilians og NWO. Jeg elsker simpelthen at afsløre sådan nogle ting, hvor man alligevel ikke er helt sikker på, hvad sandheden er. Det er også derfor jeg synes, det er så spændende, at Herr Anklageren måske i virkeligheden står bag det største fupnummer her på siden, så det vil jeg gerne afsløre.  :yes:

Men alligevel er der selvfølgelig ikke noget ondt i det, for jeg har ikke noget imod trollerierne når det bare er helt harmløst, så det er også derfor jeg ikke har noget imod, når Herr Albert skam da og da skam, for nu at bruge hans egne ord  :hyper: skriver om overklasselivet som bøssekonge af Brønshøj og det vilde bohemeliv som 88 årig eller hvor gammel, det nu er Albert skal forestille at være. Fordi når det er harmløst, så griner jeg egentlig bare lidt af det.

Så er det alligevel meget mere irriterende med sådan nogle gamle sure mænd som Carlo og Floridor, som rigtig skal mobbe os andre, de opfører sig bare som sådan nogle små fregnede lømler, som de sikkert også var i skolegården, da de var små drenge. Og så fordi der aldrig var nogen, der sagde fra overfor dem den gang så er de bare fortsat. Det vil jeg gerne italesætte, så der kommer lidt fokus på, at der er nogle brugere, der forsøger at presse andre ude. Fordi det er da ikke særlig pænt gjort, tænk hvis de gjorde sådan ude i den virkelige verden, så ville der da være en masse mennesker, der ville blive skidesure på dem med det samme, fordi det er der da ikke nogen, der kan lide. Men så bare fordi det er herinde på et internetforum, så tror de, at de kan tillade sig alt muligt, som ingen ville finde sig i i virkeligheden. Det vil jeg gerne have sat fokus på, når nu Gubbi er fuldstændig ligeglad. Ok, Gubbi kan teoretisk set have travlt med sine eksaminer, mener han skrev noget med at han var 26 år gammel på et tidspunkt, men så må jeg jo selv træde til, når moderationen ikke rigtig er til stede.

Men det er alligevel ikke noget, jeg rigtig gider bruge så meget tid på, fordi så vil jeg alligevel hellere skrive ovre på den anden debat, hvor der faktisk er en moderation, og hvor Carlos personangreb ville blive fjernet med det samme og det ville få nogle konsekvenser for ham. Det er alligevel mere rimeligt, synes jeg, fordi så er det mere som i den virkelige verden, hvor der jo heller ikke er nogen, der taler som Carlo gør til andre.  :yes:

Du har roterende fis i kasketten.
 :aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Offline Helga den Anden

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Sv: Debat eller fis og ballade?
« Svar #16 Dato: Oktober 15, 2019, 01:07:15 pm »
@Frederico skriver blandt (meget) andet:
Citér
Haha, underholdende tråd, hvor Tigeren lige får provokeret jer allesammen - meeen også en tråd, der bestyrker min gamle mistanke om, at det er Anklageren der står Tigermanden :yes: For læg nu mærke til at Anklageren kommer med beskyldningen om, at det er ulovligt, at Tigermanden bringer de dersens billeder uden tilladelse, efter Anklageren selv har bragt et billede, som han heller ikke selv har tilladelse til.  :hyper:

Det er der jo ingen der ville gøre, hvis det var deres pointe, at man ikke selv må bringe billeder uden tilladelse. Fordi det er jo at skyde sig selv i foden, at så gør man det selv, fordi det ville man jo ikke gøre hvis det var en kritik, man virkelig gerne ville fremsætte. Så derfor lugter det meget mere af at det er Herr Anklageren, der har orkestreret sådan en situation, hvor først Herr Tigermanden skriver noget, og så kommer Herr Anklageren og angriber ham sådan heeelt tilfældigt.
Det passer nu alligevel meget godt med det jeg har skrevet ovre på den anden debat, om at Anklageren i virkeligheden har det allerbedst, når han kan lege kong Gulerod på debatten, og føre sig frem. Og det var da også derfor han smuttede fra den anden debat, fordi der blev han sagt imod, når han skrev med de der kæmpe typer og med fed skrift (råber).

Egentlig er jeg da ligeglad, for jeg synes nu det er meget sjovt, hvis det virkelig er Anklageren, der står bag Tigermanden. Fordi jeg har ikke så meget imod lidt harmløse drillerier og trollerier. Det synes jeg nu bare er meget sjovt, og så er der ikke mere i det, andet end lidt fis og ballade.

Pyh, det var GODT NOK en lang smøre for at fortælle, at man godt ved Tigermanden og Anklageren er en og samme, men at man accepterer sådanne fupnumre, for 'det er bare fis og ballade.'

Forskellen på Frederico (tidligere 'politisk ukorrekt' m.m.) og mig er, at jeg deltager i debatten i fuldt alvor. Jeg tager andre seriøst, hvis de fortjener det, og synes at trolls er dybt irriterende og bare spilder min tid. Jeg er en seriøs skribent, som skriver hvad jeg mener, og mener hvad jeg skriver.

Denne holdning præger gennemgående (der kan altid være undtagelser) de nationalt betonede deltagere i Din-debat, og da det er svært for de venstreorienterede/islamforkæmperne at komme med seriøse modsvar til vores kritik af muslimers fremfærd i Danmark, forfalder de til troll-adfærd, personsvinerier og til anledningen opfundne løgnehistorier. Det har fået mange til at forlade Din-debat.
Jeg har skrevet det før, og gentager gerne at jeg synes GuBBi har et meget stort ansvar for, at dette har kunnet lade sig gøre. Jeg forstår ham ikke.

Men dette skulle egentlig ikke være et indlæg om selve debatten, blev bare fanget af Fredericos indlæg. For han rammer jo virkelig hovedet på sømmet vedrørende 'Tigerklageren'. Han ser bare anderledes på sådant end jeg gør.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
To alen ud af ét stykke
« Svar #17 Dato: Oktober 15, 2019, 01:20:13 pm »
Citér

Egentlig er jeg da ligeglad, for jeg synes nu det er meget sjovt, hvis det virkelig er Anklageren, der står bag Tigermanden. Fordi jeg har ikke så meget imod lidt harmløse drillerier og trollerier. Det synes jeg nu bare er meget sjovt, og så er der ikke mere i det, andet end lidt fis og ballade.

Pyh, det var GODT NOK en lang smøre for at fortælle, at man godt ved Tigermanden og Anklageren er en og samme, men at man accepterer sådanne fupnumre, for 'det er bare fis og ballade.'

Forskellen på Frederico (tidligere 'politisk ukorrekt' m.m.) og mig er, at jeg deltager i debatten i fuldt alvor. Jeg tager andre seriøst, hvis de fortjener det, og synes at trolls er dybt irriterende og bare spilder min tid. Jeg er en seriøs skribent, som skriver hvad jeg mener, og mener hvad jeg skriver.

Denne holdning præger gennemgående (der kan altid være undtagelser) de nationalt betonede deltagere i Din-debat, og da det er svært for de venstreorienterede/islamforkæmperne at komme med seriøse modsvar til vores kritik af muslimers fremfærd i Danmark, forfalder de til troll-adfærd, personsvinerier og til anledningen opfundne løgnehistorier. Det har fået mange til at forlade Din-debat.
Jeg har skrevet det før, og gentager gerne at jeg synes GuBBi har et meget stort ansvar for, at dette har kunnet lade sig gøre. Jeg forstår ham ikke.

Men dette skulle egentlig ikke være et indlæg om selve debatten, blev bare fanget af Fredericos indlæg. For han rammer jo virkelig hovedet på sømmet vedrørende 'Tigerklageren'. Han ser bare anderledes på sådant end jeg gør.

Alle kan da se, at der ikke er så meget forskel på Frederico og dig - og derfor bejler du til ham.

Han keder sig på debatten uden bindestreg og savner en interessant debattør som mig  :blum:

Offline Helga den Anden

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Sv: Fanødragten
« Svar #18 Dato: Oktober 15, 2019, 01:26:05 pm »
Nej, det kan alle ikke se. Pointen er jo, at jeg ikke gider alle dine troll-profiler, hvor imod Frederico synes du er morsom (!)
Hvis du er interessant, som du selv skriver, må det være for en psykiater!

Jeg får indtryk af, at han bestemt ikke savner dig på 'det andet forum'; der kan han til gengæld finde mig. Selv om jeg ikke bejler til nogen.  :blum:
« Senest Redigeret: Oktober 15, 2019, 01:29:11 pm af Helga den Anden »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Helga med taberattituden
« Svar #19 Dato: Oktober 15, 2019, 01:41:02 pm »
Nej, det kan alle ikke se. Pointen er jo, at jeg ikke gider alle dine troll-profiler, hvor imod Frederico synes du er morsom (!)
Hvis du er interessant, som du selv skriver, må det være for en psykiater!

Jeg får indtryk af, at han bestemt ikke savner dig på 'det andet forum'; der kan han til gengæld finde mig. Selv om jeg ikke bejler til nogen.  :blum:

Han kommer her over med den ganske bestemte hensigt at debattere med mig, fordi debatten uden bindestreg er kedelig.

Der hører da noget til at sidde og debattere derovre, og så komme til at tænke på Anklageren på en hel anden debat  :smile1:

Du skriver også om mig 24/7, så det må du kunne forstå  :tatice_03:

Alle dine indlæg i dag handler om mig  :smile1:

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    8.6%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Debat eller fis og ballade?
« Svar #20 Dato: Oktober 15, 2019, 02:07:49 pm »
Citér

Du er altså ikke for kvik - hvis du tager Øgle-tossens ord for gode varer  :tatice_03:
Midlerne er underordnede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er et dumt svin og en troll
« Svar #21 Dato: Oktober 15, 2019, 02:08:28 pm »
Du er altså ikke for kvik - hvis du tager Øgle-tossens ord for gode varer  :tatice_03:

Det er du heller ikke.