Forfatter Emne: Til murersvenden  (Læst 3298 gange)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
Sv: Til murersvenden
« Svar #15 Dato: Oktober 16, 2019, 09:22:25 pm »
Arild

Citér
Glad for at se du er her endnu - selv om han sviner dig til med injurier om at være alkoholiker.

Tak  :smile1: jeg er ikke så meget på Din-Debat  - som før, men det er længe siden, jeg afslørede tigerklager, og at han ikke kan forsvare sig, men bare kommer med beskyldninger om druk, er jo endnu et bevis på, at han er nem at afsløre.

Om han kalder sig tigermanden, eller anklageren, så skinner det tydeligt igennem.

Da jeg ikke har været herinde ret meget, ved jeg ikke, om han har flere profiler, end de 2

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Nu kører debatten igen efter et lavpunkt
« Svar #16 Dato: Oktober 16, 2019, 09:36:55 pm »
Arild

Citér
Glad for at se du er her endnu - selv om han sviner dig til med injurier om at være alkoholiker.

Tak  :smile1: jeg er ikke så meget på Din-Debat  - som før, men det er længe siden, jeg afslørede tigerklager, og at han ikke kan forsvare sig, men bare kommer med beskyldninger om druk, er jo endnu et bevis på, at han er nem at afsløre.

Om han kalder sig tigermanden, eller anklageren, så skinner det tydeligt igennem.

Da jeg ikke har været herinde ret meget, ved jeg ikke, om han har flere profiler, end de 2

På trods af dig  :smile1:

Jeg har ikke klaget over måden Patrioten skriver til mig på

Jeg har klaget over ANTALLET af spamindlæg.

I går den 21. februar postede Patrioten spamkommentaren 38 gange den samme dag.

Arild

• Gæst
Sv: Nu kører debatten igen efter et lavpunkt
« Svar #17 Dato: Oktober 17, 2019, 10:43:00 am »
Arild

Citér

På trods af dig :smile1:

Tværtimod. Hun skriver da normalt om emner. Du skriver efterhånden kun om det, du synes er vigtigst i hele verden: Dig, dig, dig, dig ....

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 17, 2019, 10:52:34 am »
Arild

Citér

Tværtimod. Hun skriver da normalt om emner. Du skriver efterhånden kun om det, du synes er vigtigst i hele verden: Dig, dig, dig, dig ....

Hvis Anklageren nu giver dig et billede af ham som du kan printe ud og kaste dartpile efter, kan vi så slippe for at høre mere brok fra dig?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 17, 2019, 11:05:27 am »
Arild

Citér

Det må du da kunne forstå, for du synes jo også, at jeg er et af de mest interessante debatemner.

Selv mine meninger, vil du bestemme - men det er nu engang din opfattelse af debat  :big_grin:

- men det er klart, at det ødelægger Din-Debat.

Arild

• Gæst
« Svar #20 Dato: Oktober 17, 2019, 11:13:54 am »
Arild

Citér

Det må du da kunne forstå, for du synes jo også, at jeg er et af de mest interessante debatemner.

Selv mine meninger, vil du bestemme - men det er nu engang din opfattelse af debat  :big_grin:

- men det er klart, at det ødelægger Din-Debat.

Jeg synes dit selvcentrerede pladdershow har gjort - muligvis uoprettelig - skade på Din-debat, og jeg er enig med Helga den Anden, som forleden skrev, at GuBBi har et meget stort ansvar for det. Han er den eneste, der har myndighed til at stoppe dit kvalmende ego-trip. Vi andre burde måske have haft dig på konstant ignorer, men da du er som mange andre psykopat-trolls, spiller du engang imellem 'normal' og kommenterer et emne. Den er vi nogen, der er hoppet på for tit.

Men i det mindste tror jeg da, at de allerfleste herinde har opdaget, at du er den samme som Tigermanden = En dobbelttroll! Det kan man se på flere kommentarer herinde.
Det, der får også mig til at overveje helt at skippe siden, er, at du med din nærmest terroristiske stil (to-tre-fire Anklager-Tigermandsindlæg med nedladende bræk på stribe for effektivt at afspore vi andres oplæg) gør det næsten umuligt at føre nogen debat. Så du må være glad, eftersom det er det, der er dit mål, Psykoklager.
« Senest Redigeret: Oktober 17, 2019, 11:15:27 am af Arild »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 17, 2019, 11:21:02 am »

Jeg synes dit selvcentrerede pladdershow har gjort - muligvis uoprettelig - skade på Din-debat, og jeg er enig med Helga den Anden, som forleden skrev, at GuBBi har et meget stort ansvar for det. Han er den eneste, der har myndighed til at stoppe dit kvalmende ego-trip. Vi andre burde måske have haft dig på konstant ignorer, men da du er som mange andre psykopat-trolls, spiller du engang imellem 'normal' og kommenterer et emne. Den er vi nogen, der er hoppet på for tit.

Men i det mindste tror jeg da, at de allerfleste herinde har opdaget, at du er den samme som Tigermanden = En dobbelttroll! Det kan man se på flere kommentarer herinde.
Det, der får også mig til at overveje helt at skippe siden, er, at du med din nærmest terroristiske stil (to-tre-fire Anklager-Tigermandsindlæg med nedladende bræk på stribe for effektivt at afspore vi andres oplæg) gør det næsten umuligt at føre nogen debat. Så du må være glad, eftersom det er det, der er dit mål, Psykoklager.

Jøsses dog! Har du slet ikke noget andet at give dig til end at hidse dig så meget op over en anonym bruger på en debatside?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 17, 2019, 11:33:21 am »

En voksen mand der går op i noget så ligegyldigt  :JC_stupid:

De fleste synes nok, at du er lidt dum, fordi du skriver om, at jeg er Tigermanden.

Den eneste du har overbevist er Lyjse, og hun er en gammel enfoldig kone, som er ved at blive senil  :smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 17, 2019, 12:53:18 pm »
Det, der får også mig til at overveje helt at skippe siden, .................................

Det har du gjort så mange gange før, og kort efter dukker du alligevel op med en ny profil. Din Langgård-Madsen profil er her dog endnu.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Oktober 17, 2019, 12:55:10 pm »
Tværtimod. Hun skriver da normalt om emner.

Hun skriver mest om den daglige muhamedaner-vold  og -terror, som vi skal være så bange for.

Dog også om andre emner.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 17, 2019, 06:55:05 pm »

En voksen mand der går op i noget så ligegyldigt  :JC_stupid:

De fleste synes nok, at du er lidt dum, fordi du skriver om, at jeg er Tigermanden.

Den eneste du har overbevist er Lyjse, og hun er en gammel enfoldig kone, som er ved at blive senil  :smile1:

Så kan du føjer flere gamle koner på listen.
Jeg så det også. Måtte gnide øjerne en ekstra gang.
Anklageren skrev i Tigermandens profil, det var morsomt.

:hyper:
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Murersvenden

• Gæst
Sv: Brevet til Murersvenden
« Svar #26 Dato: Oktober 18, 2019, 08:31:37 am »
Til alle brugere og moderatorerne.

Det er vist noget af en hvepserede, jeg er dumpet ned i  :ohmy:  Men jeg har besluttet at offentliggøre et brev jeg modtog sent om aftenen den 9/10 (opdagede det dog først dage efter). Det gør jeg, fordi jeg synes det er skadeligt for en debatside, at dens altoverskyggende aktivitet består i at bekæmpe hinandens måde at deltage på og at hænge andre ud som bl.a. alkoholikere, narkomaner og gamle nazister, uden at jeg kan se noget belæg for det.

Jeg er med brevet forsøgt inddraget i det, men det ønsker jeg ikke. Jeg meldte mig som bruger for at diskutere politik med nogen, der tager tidens spørgsmål alvorligt. Brevet til mig, som jeg naturligvis ikke har besvaret, da afsenderen åbenbart er en ondartet "troll", kan måske løfte sløret for noget, flere af jer er i tvivl om.
Jeg kigger nok ind igen en dag i håb om debat.

Citér
Vær hilset
<<Sendt til: Murersvenden   Dato 09 Oktober 2019, 23:33:30 >>

Hej, jeg ville bare benytte lejligheden til at hilse på en kammerat. Jeg er selv kommunist, så jeg skal være den første til at sige, at det er godt med lidt ideologisk opbakning fra nye her på siden. Som du måske har fået indtrykket af allerede, så foregår der her på debatten en slags kamp mellem venstrefløjen og højrefløjen. Vi har mange gode kræfter og debattører på venstrefløjen, blandt andet Jojo, Trådløse-Anna og KirstenElisabeth - og så er vi så heldige at Gubbi - sidens moderator og ejer er på vores hold - til stor ærgelse for de højreorienterede, der bliver sat i skammekrogen, når de har været for hårde i tonen - mens vi på venstrefløjen kan skrive, hvad vi vil  :big_grin:  Brugeren Homofaber er - som jeg - også Muslim, og det er da også Islam, der fylder mest i debatten. Selv har jeg forbindelser til Grimhøjmoskeen - men også andre gode initiativer. Jeg driller gerne de højreorienterede fra min anden profil - Anklageren - der er tænkt som sådan en rigtig bagklog og nedladende figur. Han kan virkelig få de højreorienterede til at se rødt. Jeg arrangerer det sådan, at "Anklageren" og "Tigermanden" nogen gange skændes, så det ikke skal blive afsløret. Nå, men det var også en længere omgang her men det jeg bare ville skrive er, at du skal være så velkommen.
Kampen for et politisk korrekt og åbent danmark udkæmpes dagligt herinde - så det er kærkomment med en kommunist mere. Og så er du selvfølgelig altid velkommen til at stille mig spørgsmål, hvis der er noget, du gerne vil vide.
Med venlig hilsen Johannes.

https://www.din-debat.dk/index.php?action=pm;pmid=2373;kstart;f=inbox;start=0;sort=date#msg2373
« Senest Redigeret: Oktober 18, 2019, 08:53:22 am af Murersvenden »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Oktober 18, 2019, 09:13:38 am »
Enhver troll kan naturligvis skrive til en anden bruger, at det er ham, der står bag Anklageren. Det beviser ikke noget. Det er kun lyjse og en eller to til, der tror på det - eller går op i det.

Det bedste ville være, hvis alle bare ignorerer Tigermanden.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 18, 2019, 09:24:59 am »
Rystende læsning, at nogen kan finde på at skrive alle de løgne,  :girl_to_take_umbrage2:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Brevet til Murersvenden
« Svar #29 Dato: Oktober 18, 2019, 10:46:10 am »
Til alle brugere og moderatorerne.

Det er vist noget af en hvepserede, jeg er dumpet ned i  :ohmy:  Men jeg har besluttet at offentliggøre et brev jeg modtog sent om aftenen den 9/10 (opdagede det dog først dage efter). Det gør jeg, fordi jeg synes det er skadeligt for en debatside, at dens altoverskyggende aktivitet består i at bekæmpe hinandens måde at deltage på og at hænge andre ud som bl.a. alkoholikere, narkomaner og gamle nazister, uden at jeg kan se noget belæg for det.

Jeg er med brevet forsøgt inddraget i det, men det ønsker jeg ikke. Jeg meldte mig som bruger for at diskutere politik med nogen, der tager tidens spørgsmål alvorligt. Brevet til mig, som jeg naturligvis ikke har besvaret, da afsenderen åbenbart er en ondartet "troll", kan måske løfte sløret for noget, flere af jer er i tvivl om.
Jeg kigger nok ind igen en dag i håb om debat.

Citér
Vær hilset
<<Sendt til: Murersvenden   Dato 09 Oktober 2019, 23:33:30 >>

Hej, jeg ville bare benytte lejligheden til at hilse på en kammerat. Jeg er selv kommunist, så jeg skal være den første til at sige, at det er godt med lidt ideologisk opbakning fra nye her på siden. Som du måske har fået indtrykket af allerede, så foregår der her på debatten en slags kamp mellem venstrefløjen og højrefløjen. Vi har mange gode kræfter og debattører på venstrefløjen, blandt andet Jojo, Trådløse-Anna og KirstenElisabeth - og så er vi så heldige at Gubbi - sidens moderator og ejer er på vores hold - til stor ærgelse for de højreorienterede, der bliver sat i skammekrogen, når de har været for hårde i tonen - mens vi på venstrefløjen kan skrive, hvad vi vil  :big_grin:  Brugeren Homofaber er - som jeg - også Muslim, og det er da også Islam, der fylder mest i debatten. Selv har jeg forbindelser til Grimhøjmoskeen - men også andre gode initiativer. Jeg driller gerne de højreorienterede fra min anden profil - Anklageren - der er tænkt som sådan en rigtig bagklog og nedladende figur. Han kan virkelig få de højreorienterede til at se rødt. Jeg arrangerer det sådan, at "Anklageren" og "Tigermanden" nogen gange skændes, så det ikke skal blive afsløret. Nå, men det var også en længere omgang her men det jeg bare ville skrive er, at du skal være så velkommen.
Kampen for et politisk korrekt og åbent danmark udkæmpes dagligt herinde - så det er kærkomment med en kommunist mere. Og så er du selvfølgelig altid velkommen til at stille mig spørgsmål, hvis der er noget, du gerne vil vide.
Med venlig hilsen Johannes.

https://www.din-debat.dk/index.php?action=pm;pmid=2373;kstart;f=inbox;start=0;sort=date#msg2373

Det der har jeg ALDRIG skrevet!!!
Midlerne er underordnede.