Forfatter Emne: Liberale underligheder  (Læst 223 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Liberale underligheder
« Dato: Oktober 10, 2019, 12:45:53 am »
Jeg undrede mig lige da jeg så et indslag i TV-avisen om mere videoovervågning af offentlige arealer. Her udtalte Inger Støjberg sig til fordel for mere videovervågning. Hmmmm.....??????????? Danmarks liberale parti er ikke så liberalt endda, men lidt STASI-agtige i dette spørgsmål.

Men så var der en fra Enhedslisten der blev spurgt. Og hun var imod videovervågning. Altså et ægte liberalt synspunkt.

Sådan er det på næsten alle områder, undtagen det økonomiske. Liberalisterne er ikke så liberale endda.

Enhedslisten går også ind for mere lighed på det økonomiske område. Også et ægte liberalt standpunkt.

Er Enhedslisten så i virkeligheden Danmarks ægte liberale parti?

Du får ret og jeg får fred!

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54%
    • Vis profil
Sv: Liberale underligheder
« Svar #1 Dato: Oktober 10, 2019, 08:41:43 am »
John Locke’s politiske liberalisme om personlig frihed er stort set forsvundet hos de partier, der idag kalder sig liberale.

Det er i stedet Adam Smith’s økonomiske liberalisme vedrørende de frie markedskræfter og mindst mulig indblanding i økonomien fra statens statens side, som de står for.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 10, 2019, 10:05:10 am »
Jeg undrede mig lige da jeg så et indslag i TV-avisen om mere videoovervågning af offentlige arealer. Her udtalte Inger Støjberg sig til fordel for mere videovervågning. Hmmmm.....??????????? Danmarks liberale parti er ikke så liberalt endda, men lidt STASI-agtige i dette spørgsmål.

Men så var der en fra Enhedslisten der blev spurgt. Og hun var imod videovervågning. Altså et ægte liberalt synspunkt.

Sådan er det på næsten alle områder, undtagen det økonomiske. Liberalisterne er ikke så liberale endda.

Enhedslisten går også ind for mere lighed på det økonomiske område. Også et ægte liberalt standpunkt.

Er Enhedslisten så i virkeligheden Danmarks ægte liberale parti?
Enhedslisten går ind for et skattemafia som må kikke ind i din baghave https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/enhedslisten-skat-skal-have-adgang-til-din-baghave/7820189
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 11, 2019, 04:48:54 am »
Et andet område hvor liberalisterne ikke er så liberale endda, er på det retspolitiske område. Der taler de altid om strengere straffe og flere fængsler. Noget særdeles uliberalt. Hvem var f eks det der strammede cannabis-lovene i 2002. (Iøvrigt med bandekriminalitet til følge.)

Mens de i enhedslisten altid taler om liberaliseringer.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 11, 2019, 07:35:03 am »
Et andet område hvor liberalisterne ikke er så liberale endda, er på det retspolitiske område. Der taler de altid om strengere straffe og flere fængsler. Noget særdeles uliberalt. Hvem var f eks det der strammede cannabis-lovene i 2002. (Iøvrigt med bandekriminalitet til følge.)

Mens de i enhedslisten altid taler om liberaliseringer.
Danernes Lys går ind for fri hash.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)