Forfatter Emne: Jeg er ligeglad med islam  (Læst 920 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Jeg er ligeglad med islam
« Dato: Oktober 01, 2019, 12:39:18 pm »
Jeg er hverken tilhænger eller modstander af islam - jeg er ligeglad med folks religion. Det gælder især nogen jeg ikke kender.

Der er selvfølgelig nogen - der kræver - at man skal tage stilling til islam - men vi lever i et frit land.

Jeg bedømmer folk på deres handlinger, for de er ikke usynlige.

At der er nogen, som har et stærkt behov for at forsimple verden, er det deres eget problem  :smile1:

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Sv: Jeg er ligeglad med islam
« Svar #1 Dato: Oktober 01, 2019, 12:44:11 pm »
Og?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 01, 2019, 12:54:21 pm »
Og?

Hold op med at bryde ind i folks hjerner, hvis du alligevel ikke gider lytte til dem.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 01, 2019, 01:04:44 pm »
Jeg er hverken tilhænger eller modstander af islam - jeg er ligeglad med folks religion. Det gælder især nogen jeg ikke kender.

Der er selvfølgelig nogen - der kræver - at man skal tage stilling til islam - men vi lever i et frit land.

At der er nogen, som har et stærkt behov for at forsimple verden, er det deres eget problem  :smile1:
Både og. Hadet mod islam opfatter jeg egentlig bare som racisme, hvor man i stedet hader brune og sorte mennesker, fordi de ser anderledes ud. Det kan man også se af propagandaen imod dem, fordi man jo aldrig interesserer sig for, om de rent faktisk er muslimer, kristne eller ateister, selvom f. eks. omkring halvdelen af Afrikas sorte befolkning faktisk er kristne. På samme måde går man bare ud fra, at brune mennesker er muslimer, selvom stort set alle dem, der flygtede fra Irak, var de omkring 1,5 mio kristne irakere, der havde hjulpet amerikanerne for at komme af med Saddam.

Så det antimuslimske had ser for mig ud til bare at være et påskud for at kunne opfordre folk til at hade brune og sorte mennesker. Højreekstremisterne synes jo nok, at det lyder bedre og måske kan virke bedre end at opfordre folk til at hade islam og kulturen i muslimske lande end, hvis de havde været mere ærlige og fortalt, at de bare ønskede et racerent Danmark kun befolket af hvide mennesker.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 01, 2019, 02:04:23 pm »
Både og. Hadet mod islam opfatter jeg egentlig bare som racisme, hvor man i stedet hader brune og sorte mennesker, fordi de ser anderledes ud.

Jeg hader ikke muslimer for det de tror, men også kun for det de gør.

Men også fordi de ser anderledes ud. Kvinder i tykke overfrakker med gusten hud og sorte rande under øjnene. Og så det hoverende udtryk i deres grimme fjæs.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 01, 2019, 02:08:42 pm »

Bravo!

Endelig er du inde på noget af det rigtige. Gør det så konsekvent!

Men det stemmer ikke med, hvad du tidligere har været inde på: at muslimerne er nogen der er lige som os, men bare tror på noget andet.

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 01, 2019, 02:11:45 pm »
Både og. Hadet mod islam opfatter jeg egentlig bare som racisme, hvor man i stedet hader brune og sorte mennesker, fordi de ser anderledes ud.

Men også fordi de ser anderledes ud. Kvinder i tykke overfrakker med gusten hud og sorte rande under øjnene. Og så det hoverende udtryk i deres grimme fjæs.

Enig, Carlo, gamle dreng! Også jeg hader da skam muhamzerne for deres utålelige opførsel og udseende. Ja, den anden dag så jeg da en ung muhamzedreng, der kom kørerende på en knallert - han havde et vulgært grin tværet ud over hele nederste del af ansigtet. En usædvanlig grim knægt.

Nej, Carlo - at se dem komme alvorligt tilskade - det er da skam noget, jeg kan bruge til noget. Har du det ej også sådan?

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.2%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 01, 2019, 02:12:43 pm »
Nå, jeg åbner lige en arnbitter.

Forbandede abekatte!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 01, 2019, 02:26:50 pm »
Nej, Carlo - at se dem komme alvorligt tilskade - det er da skam noget, jeg kan bruge til noget. Har du det ej også sådan?

Jo, præcis. Og endnu bedre når der er nogen der sørger for at de kommer til skade. Her et billede fra Cronulla Beach i 2005, hvor muzzerne gik for vidt. Så kom 5000 australiere ned på stranden og mulede dem.. Muslimen på billedet får sin bekomst af vrede australiere.

« Senest Redigeret: Oktober 01, 2019, 02:28:37 pm af Carlo »

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.2%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 01, 2019, 02:32:58 pm »
Glimrende, Carlo - aldeles glimrende. Nej, nu mig - jeg nyder da skam ofte at gå ind på det der nymodens youtube og finde videoer af amerikanske styrker, der pløkker muhamzer oppe fra deres kamphelikoptere.

SÅ sidder jeg der med en god amarone og en skål med flæskesvær og holder fredag aften og ser muhamzerne bløde! :drool: :drool: :drool:

Forbandede abekatte!

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 01, 2019, 04:09:23 pm »

Når jeg omtaler dem, der hader muslimer, så mener jeg folk på den yderste højrefløj, der stemmer på DF, NB eller SK. For de hader jo brune og sorte indvandrere så meget, at de vil have dem smidt ud af landet uanset, hvad det kommer til at koste. De bilder sig endog ind, at de få kriminelle, der også er blandt indvandrerne, betyder så meget, at disse indvandrere endog koster os penge sammenlagt. I stedet ville det jo betyde, at vi kom til at mangle især taxa-chauffører, hjemmedhjælpere og lignende i katastrofal grad (samt desuden i mindre grad også arbejdskraft inden for mange andre områder). Vores økonomi og serviceniveau ville nærmest bryde totalt sammen, hvis de over 800.000 sådanne indvandrere (hvoraf kun 300.000-350.000 er muslimer) blev smidt ud af landet!

Min holdning til de brune og sorte er ikke, at jeg elsker dem specielt. Men højreekstremisternes hadefulde kampagne for at få denne nødvendige arbejdskraft smidt ud af landet finder jeg nærmest afskyelig og ikke meget bedre end nazisternes hadekampagner mod jøderne dengang. (Også dengang var argumentet på samme måde, at jøderne havde en afskyelig amoralsk religion og en modbydelig høj kriminalitet på grund af deres gener og religion!)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg vil ikke finde mig i dine beskyldninger
« Svar #11 Dato: Oktober 02, 2019, 12:15:53 am »
Men det stemmer ikke med, hvad du tidligere har været inde på: at muslimerne er nogen der er lige som os, men bare tror på noget andet.

:JC_stupid:

Jeg er da ikke ligesom Albert - nu må du fandeme holde op.

Skulle Øgle Bob, Tigermanden og DerDudi være samme slags  :tatice_03:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Jeg vil ikke finde mig i dine beskyldninger
« Svar #12 Dato: Oktober 02, 2019, 12:36:52 am »

Jeg mener at du tidligere har svaret 'Ja' på spørgsmålet. Måske husker jeg forkert. Måske har jeg fejllæst/fejltolket. I så fald beklager jeg.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Jeg mener at du tidligere har svaret 'Ja' på spørgsmålet. Måske husker jeg forkert. Måske har jeg fejllæst/fejltolket. I så fald beklager jeg.

Jeg synes ikke engang, at danskere er samme slags.

Skulle de være samme slags som anti-rød og Carlo?

« Senest Redigeret: Oktober 02, 2019, 01:40:47 am af Anklageren »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 02, 2019, 03:53:19 pm »
Forsvareren

Citér
..
Mennesker må have den kulør de har, der findes gode mennesker i alle farver.

Men jeg hader de "gæster" der har ødelagt vores land, dem man hver evig eneste dag, kan læse om - alle deres forbrydelser / skyderier / voldelige overfald / terror / tyverier / røverier O.S.V.  og ALTID i FLOK!
At de skal fylde vores fængsler, udrejsecentre  - i stedet for, at tage dem i hoved og r.. og smide dem ud af landet, ned hvor de hører hjemme !!

Og Anklageren nej, deres gerninger er IKKE usynlige   :hairy: