Forfatter Emne: Familiefar må opgive Nørrebro-bolig pga. grov chikane  (Læst 840 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Familiefar må opgive Nørrebro-bolig pga. grov chikane
« Svar #30 Dato: Oktober 01, 2019, 04:12:11 pm »
Citat fra: Helga den Anden=topic=9902.msg139917#msg139917 date=1569936638
@lyjse skrev:
Citér
"vende"

Og du påstår at have været skolelærer.

Men vi må vel vænne os til det.

Han skulle hellere vende skuden, og finde et andet sted, at spamme - men hvem vil have ham, på et debat forum, der er sikkert kun GubBi  :angry:

Det kan du være et hundrede procent sikker på. Han har ganske vist en profil på Jubii's dindebat, men da han begyndte at skabe sig og svine profiler herinde fra til derovre med nazist-injurier m.m. - jeg tror det var i februar eller marts - blev der slået hårdt ned. Jeg tænker, han har fået en skriftlig advarsel om, at hvis det sker igen .... Siden har han ikke skrevet et ord derinde.

Og ja, jeg har også stadig en profil på det forum; emnerne derinde er imidlertid så kedelige og ofte ligegyldige (for mig), at jeg kun kigger derind en gang imellem.

Ærgerligt nok, for dette forum bliver aldrig et godt sted for virkelig debat. Det skyldes, at den eneste person herinde, der synes at Tigermand og homofaber er morsomme (!), når de oversviner (specielt Rudi men også dig og mig) med injurier, afsporer med nedladende påstande, sex-betonede, lumre bemærkninger osv, uheldigvis er domænets ejer og moderator!

Jeg ærgrer mig tit over det, for det kunne have været en rigtig godt forum med rigtig debat.  :girl_to_take_umbrage:

Hvor mange profiler har du så her, når du kun har én på den anden?
Det, du siger, er faktisk, at du ikke rigtigt kan undvære os her på debatten?  :smile1:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Oktober 01, 2019, 07:00:41 pm »
.................. når de oversviner (specielt Rudi men også dig og mig) med injurier, afsporer med nedladende påstande, sex-betonede, lumre bemærkninger osv, uheldigvis er domænets ejer og moderator!

Gør Gubbi virkeligt det?

Men du kender åbenbart den gamle debat. Så enten er du ikke så ny herinde som du giver indtryk af, (med dato for oprettelse) eller også må du have læst den gamle debat meget grundigt.

Citér
Jeg ærgrer mig tit over det, for det kunne have været en rigtig godt forum med rigtig debat.  :girl_to_take_umbrage:

Du kunne også selv gå ind og debattere andre emner end islam. Hvad med klimaforandringer?
Du får ret og jeg får fred!

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Oktober 02, 2019, 04:33:42 pm »
For små 10 måneder siden skrev jeg et oplæg her på debatten, som handlede om hvor svært mange danske piger/kvinder har det på Nørrebro pga. de infame ca. 13-20-årige araberknægte, der tyranniserer bestemte områder. De følger efter kvinder, som for eksempel kommer sent hjem fra arbejde (sygehus etc.), passer dem op, når de skal til at låse deres gadedør op og begramser dem, også i skridtet.

Dette indlæg vakte unægtelig opsigt. For hvad bildte jeg mig ind at pege på disse tilstande i et engang dansk arbejderkvarter? 'Brovterne' var rasende udartende til det skrigeunge-hysteriske, og det endte da selvfølgelig med, at jeg blev bannet i 60 dage, fordi jeg svarede en af dem igen. Han skrev - helt uden hensyntagen til trådens emne - at jeg dyrkede homosex med arabiske drenge!
Mon ikke de fleste mænd med respekt for sig selv, havde sparket igen verbalt? Så jeg skrev noget nedsættende (som jeg i øvrigt mener) om ham. Jeg glemte i øjeblikkets kampstemning, at det med svinerier kun gælder den ene vej. Man må ikke svare en 'brovter' igen, det er en uskrevet lov herinde.

Nå, men til det aktuelle - for nu bryder helvede sikkert løs igen, når jeg tillader mig at citere fra en interessant artikel. Om Nørrebro.

Det er en ellers mægtig politisk korrekt mand, der simpelthen har fået nok:

"Sidste søndag blev der så farligt hjemme hos mig, at jeg ikke længere kan forsvare at bo med mine børn i det hjem, der har været rammen om vores liv i fem år: Kvarteret omkring Rantzausgade, den del af Nørrebro, der er rammet ind mellem Jagtvej, Assistens Kirkegård, Griffenfeldsgade og Åboulevard/Ågade.
Jeg ringede 112. Men politiet kom ikke ...."

Det må være hæsligt. I et hjem med børn!
Og trods korrektheden holder manden ikke mund med, hvem det er, der terroriserer kvarteret:

"Det bliver flere og flere af disse små stimer i gaden. De har en aggressiv og udfordrende attitude, flytter sig ikke for nogen, leder efter et blik
at konfrontere."

Samme typer, der fik pølsemanden (som var en kvinde) til at fortrække fra Brønshøj Torv. Samme type du kan møde i alle de større byer i disse "små stimer."  Det har de indvandringsivrige sørget for. Araberknægtenes religion tilsiger dem at dominere over de vantro grisedanskere. Det er efterhånden 'feset ind.'

https://www.document.dk/2019/09/28/radikal-familiefar-opgiver-noerrebro-de-bliver-flere-og-flere-en-aggressiv-og-udfordrende-attitude/

Og nu jamrer familiefaderen, fordi 'højrefløjen' har kaldt ham en multi-kulti-idiot!  :smile1:
Jo, men det er han jo ligesom. Nu er det så spændende, om han skal lære på den rigtigt hårde måde, at man altså ikke kan leve i samme kvarter som dem, der nu har gjort hans og familiens liv til et helvede.

For børnenes skyld må man håbe, at han er ved at finde en ny lejlighed allerede i dag ....

Ja, det er grimt når virkeligheden rammer radikale, i dag er det hende æggehoved  Auken https://ekstrabladet.dk/nationen/ond-stemning-hos-ida-auken-muslim-ville-ikke-give-haand/7815737?fbclid=IwAR0jFbni7lZ8phYmePPUBC5K4E5gd9i1XtrASpow7TRwWh-bJku6M1ivRps

Hun er sur over han ikke vil stikke en uren vantro madamme lappen.

Offline Rolf Krake

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
  • 'Dag er oppe, daad os venter'
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Oktober 02, 2019, 08:00:59 pm »
.................. når de oversviner (specielt Rudi men også dig og mig) med injurier, afsporer med nedladende påstande, sex-betonede, lumre bemærkninger osv, uheldigvis er domænets ejer og moderator!

Gør Gubbi virkeligt det?

Men du kender åbenbart den gamle debat. Så enten er du ikke så ny herinde som du giver indtryk af, (med dato for oprettelse) eller også må du have læst den gamle debat meget grundigt.

Citér

Du kunne også selv gå ind og debattere andre emner end islam. Hvad med klimaforandringer?

Det eneste du fortæller er, at du gerne vil bestemme, hvad andre må og ikke må skrive om. Sådan 'spiller klaveret ikke', så der er nok kun én udvej for dig: Find andre græsgange.
Danmark i tusind år,
søhavn og bondegård
og fri mænds arv.

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Oktober 02, 2019, 08:10:39 pm »

Gør Gubbi virkeligt det?

Citér

Det eneste du fortæller er, at du gerne vil bestemme, hvad andre må og ikke må skrive om. Sådan 'spiller klaveret ikke', så der er nok kun én udvej for dig: Find andre græsgange.

Skriv hans navn på ignorering listen,så ser du slet ikke hans hjernebøvser.
>Du går ikke glip af noget.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Oktober 02, 2019, 09:15:50 pm »

Gør Gubbi virkeligt det?

Citér

Hvad synes du om problemet med, at der bliver færre og færre bier? Hvad er din holdning til handleskrigen mellem Japan og Sydkorea. Hvordan sikrer vi de truede dyrs overlevelse? Vi er mange, der gerne vil høre noget andet end muslimer. Vi ved godt, du ønsker dem ud af landet, men der er ikke nogen grund til at gentage det 1000 gange, vel.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Oktober 02, 2019, 09:18:48 pm »

Gør Gubbi virkeligt det?

Citér

Debatter trives bedst, når der er folk med forskellige meninger og argumnter. Hvad er ideen med at være på en debatside, når man sætter folk, man ikke er enig med, på ignore?

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Oktober 02, 2019, 10:33:03 pm »
Måske vil de gerne undgå ondskabsfulde indlæg. Det kan være forklaringen.
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Oktober 02, 2019, 11:09:34 pm »
Måske vil de gerne undgå ondskabsfulde indlæg. Det kan være forklaringen.

Tænker du på den slags her?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Oktober 02, 2019, 11:17:09 pm »
Det her siger også noget om, hvad der er de værste til at komme med grimme kommentarer.

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Oktober 04, 2019, 12:19:31 am »

Gør Gubbi virkeligt det?

Citér

Debatter trives bedst, når der er folk med forskellige meninger og argumenter. Hvad er ideen med at være på en debatside, når man sætter folk, man ikke er enig med, på ignore?

Jeg har Ankalglere og Carlo på ignorer,og garantere dig man ikke går glip af noget som helst, Ankagleren kommer kun med perfide angreb, og Carlo er snot dum.
Anakalgern fik kun responds da han løj om pensionsalderen eller er han ikke et svar værd.

« Senest Redigeret: Oktober 04, 2019, 12:46:50 pm af Massey »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nå - nu er der 1 igen - det er ellers længe siden
« Svar #41 Dato: Oktober 04, 2019, 01:10:42 am »
Jeg har Ankalglere og Carlo på ignorer,og garantere dig man ikke går glip af noget som helst, Ankagleren kommer kun med perfide angreb, og Carlo er snot dum.

Det forstår jeg at udnytte  :smile1:

Det er slet ikke dårligt at få lov til at kommentere dine indlæg uden at blive modsagt.