Forfatter Emne: Familiefar må opgive Nørrebro-bolig pga. grov chikane  (Læst 841 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Familiefar må opgive Nørrebro-bolig pga. grov chikane
« Dato: September 29, 2019, 01:36:27 pm »
For små 10 måneder siden skrev jeg et oplæg her på debatten, som handlede om hvor svært mange danske piger/kvinder har det på Nørrebro pga. de infame ca. 13-20-årige araberknægte, der tyranniserer bestemte områder. De følger efter kvinder, som for eksempel kommer sent hjem fra arbejde (sygehus etc.), passer dem op, når de skal til at låse deres gadedør op og begramser dem, også i skridtet.

Dette indlæg vakte unægtelig opsigt. For hvad bildte jeg mig ind at pege på disse tilstande i et engang dansk arbejderkvarter? 'Brovterne' var rasende udartende til det skrigeunge-hysteriske, og det endte da selvfølgelig med, at jeg blev bannet i 60 dage, fordi jeg svarede en af dem igen. Han skrev - helt uden hensyntagen til trådens emne - at jeg dyrkede homosex med arabiske drenge!
Mon ikke de fleste mænd med respekt for sig selv, havde sparket igen verbalt? Så jeg skrev noget nedsættende (som jeg i øvrigt mener) om ham. Jeg glemte i øjeblikkets kampstemning, at det med svinerier kun gælder den ene vej. Man må ikke svare en 'brovter' igen, det er en uskrevet lov herinde.

Nå, men til det aktuelle - for nu bryder helvede sikkert løs igen, når jeg tillader mig at citere fra en interessant artikel. Om Nørrebro.

Det er en ellers mægtig politisk korrekt mand, der simpelthen har fået nok:

"Sidste søndag blev der så farligt hjemme hos mig, at jeg ikke længere kan forsvare at bo med mine børn i det hjem, der har været rammen om vores liv i fem år: Kvarteret omkring Rantzausgade, den del af Nørrebro, der er rammet ind mellem Jagtvej, Assistens Kirkegård, Griffenfeldsgade og Åboulevard/Ågade.
Jeg ringede 112. Men politiet kom ikke ...."

Det må være hæsligt. I et hjem med børn!
Og trods korrektheden holder manden ikke mund med, hvem det er, der terroriserer kvarteret:

"Det bliver flere og flere af disse små stimer i gaden. De har en aggressiv og udfordrende attitude, flytter sig ikke for nogen, leder efter et blik
at konfrontere."

Samme typer, der fik pølsemanden (som var en kvinde) til at fortrække fra Brønshøj Torv. Samme type du kan møde i alle de større byer i disse "små stimer."  Det har de indvandringsivrige sørget for. Araberknægtenes religion tilsiger dem at dominere over de vantro grisedanskere. Det er efterhånden 'feset ind.'

https://www.document.dk/2019/09/28/radikal-familiefar-opgiver-noerrebro-de-bliver-flere-og-flere-en-aggressiv-og-udfordrende-attitude/

Og nu jamrer familiefaderen, fordi 'højrefløjen' har kaldt ham en multi-kulti-idiot!  :smile1:
Jo, men det er han jo ligesom. Nu er det så spændende, om han skal lære på den rigtigt hårde måde, at man altså ikke kan leve i samme kvarter som dem, der nu har gjort hans og familiens liv til et helvede.

For børnenes skyld må man håbe, at han er ved at finde en ny lejlighed allerede i dag ....
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Og så hjælper det den plagede familiefar med at rejse penge
« Svar #1 Dato: September 29, 2019, 02:14:34 pm »
Christian Lunøe er fundraiser hos Fonden for Socialt Ansvar, det laver frivilligt socialt arbejde.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Og så hjælper det den plagede familiefar med at rejse penge
« Svar #2 Dato: September 29, 2019, 02:23:15 pm »
Anklageren:
Citér
Christian Lunøe er fundraiser hos Fonden for Socialt Ansvar, det laver frivilligt socialt arbejde.

Nå.
Men nu må han vist hellere se, om han kan hjælpe sig selv væk fra det muslimbelastede kvarter!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Godt reklamefremstød
« Svar #3 Dato: September 29, 2019, 02:26:47 pm »
Anklageren:
Citér

Nå.
Men nu må han vist hellere se, om han kan hjælpe sig selv væk fra det muslimbelastede kvarter!

Så må vi håbe, at det lykkedes Christian Lunøe at rejse penge - og at Natteravnene skaffer frivillige på Nørrebro  :smile1:

https://natteravnene.dk/Nyheder/Nyhedsarkiv/2018/Natteravnene-savner-frivillige-paa-Noerrebro

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
    • Vis profil
Sv: Og så hjælper det den plagede familiefar med at rejse penge
« Svar #4 Dato: September 29, 2019, 02:32:17 pm »
Anklageren:
Citér

Nå.

Tryghedsundersøgelsen fra 2019 viser, at folk er mest bekymret for cykeltyverier.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Familiefar må opgive Nørrebro-bolig pga. grov chikane
« Svar #5 Dato: September 29, 2019, 03:15:29 pm »
Knap så slemt i det gettoområde hvor jeg boede tidligere. Men kan genkende det med stimer af 13 - 20 årige. Så jeg kan godt forstå at Christian Lunøe ikke ville bo der med kone og børn. Selv min daværende russiske kone var bange for dem. Og hun er ellers vant til lidt af hvert fra hendes hjemland

Jeg har aldrig selv været ud sat for vold, men udsat for provokationer, der ville have resulteret i at jeg var blevet pandet ned, hvis jeg havde besvaret dem.

Grunden til at jeg flyttede var dog deres knallertkørsel. Og så at have kvindelige venner på besøg. De muslimske pikke stod når der kom en enlig, lys kvinde forbi. Den opmærksomhed kunne de enlige, lyse kvinder mærke og den var ikke just behagelig.
Du får ret og jeg får fred!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Frivillige?
« Svar #6 Dato: September 29, 2019, 03:18:28 pm »
Anklageren:
Citér
Så må vi håbe, at det lykkedes Christian Lunøe at rejse penge - og at Natteravnene skaffer frivillige på Nørrebro  :smile1:

https://natteravnene.dk/Nyheder/Nyhedsarkiv/2018/Natteravnene-savner-frivillige-paa-Noerrebro

Hvad mon Anklageren mener disse frivillige mennesker vil kunne stille op mod bevæbnede banditter med mellemøstlig baggrund?  :ohmy:

Jeg bringer et citat fra 24nyt.dk:

"Hverken politikerne eller politiet har mod til at stoppe voldsspiralen, fordi det ikke ligger i dansk DNA at bruge skrappe midler og sætte hårdt mod hårdt. Nutidens danske politiker og politibetjent er et skvat, som ganske enkelt ikke er kodet til at tackle muslimsk machokultur."

https://24nyt.dk/muslimske-banditter-har-magten-paa-noerrebro/

Anklageren skribler dagligt - siddende oppe hos isbjørnene tusinder af kilometer borte fra Nørrebro - at 'vi har magten'!  :big_grin:
Han lever i 90'erne, da han forlod sit fødeland. Samtidig er han fløjtende ligeglad med de mange danskere, det multi-kulturelle eksperiment har ramt hårdt. Hvad rager de da ham, det billige skidt?

Men livet i Danmark går videre. Også uden den hovmodige løgneklagers tilstedeværelse. Og vi skal have vendt skuden, hvilket betyder modstand mod islamiseringen og den deraf følgende vold og utryghed.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Frivillige?
« Svar #7 Dato: September 29, 2019, 03:37:06 pm »
Anklageren skribler dagligt - siddende oppe hos isbjørnene tusinder af kilometer borte fra Nørrebro -

Anklageren har aldrig set en vil isbjørn.

Citér
Men livet i Danmark går videre. Også uden den hovmodige løgneklagers tilstedeværelse. Og vi skal have vendt skuden, hvilket betyder modstand mod islamiseringen og den deraf følgende vold og utryghed.

Nu har det ikke noget med islamisering at gøre. Men bortset far det. Der trænger til en ændring i narkolovgivningen, så politiet kan komme i gang med de reelle problemer, i stedet for at at mange er beskæftiget med ubetydelig mængder narko.

Men til din trøst: tysk politi er i øjeblikket i gang med en storstilet indsats mod de arabiske familieklaner i de tyske storbyer. Og du kender udtrykket: tysk grundighed.
Du får ret og jeg får fred!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 29, 2019, 04:03:28 pm »
DerRudi

Citér
"Hverken politikerne eller politiet har mod til at stoppe voldsspiralen, fordi det ikke ligger i dansk DNA at bruge skrappe midler og sætte hårdt mod hårdt. Nutidens danske politiker og politibetjent er et skvat, som ganske enkelt ikke er kodet til at tackle muslimsk machokultur."

Nej, og der er mange der ikke tør -  af frygt, eller oplever det er håbløst, at melde de forbrydere - derfor er statistikker heller ikke rigtige, det eneste folk tør melde, er vel et cykeltyveri... forretningsdrivende har jo også opgivet, at kontakte politiet, mens de står og ser, deres butik bliver plyndret, for øjnene af dem.
Og Carlo mener der er fredeligt på landet - han tager fejl, en mand her i byen, blev plyndret, da han stod ved hæveautomaten.
Og jeg undrede mig også, den anden dag... jeg havde købt en vare, der kostede 200 kr. + andre varer, og jeg lagde mine varer i posen, men hvor var den vare, til 200 kr ?? Jeg spurgte, hvor hun havde gjort af den ?
Svaret var, at når jeg lagde pengene, kunne jeg få min vare  :ohmy:

Sådan ville det blive fremover, og det var ikke fordi, jeg gik lignede en muslim, men reglerne gælder for alle kunder, fremover  :angry:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nørrebro er også fjernt fra livet i Nordjylland
« Svar #9 Dato: September 29, 2019, 06:48:55 pm »
Nu er det jo natteravnene, der patruljerer på Nørrebro - og ikke mig - så det er mere naturligt, du henvender dig til dem.

Natteravnene har erfaringer fra det virkelige liv - i modsætning til dem, der ser verden gennem de tre småborgerlige akademikeres uerfarne øjne: Ralf Pittelkow, Kim Møller og Karen Jespersen  :yes:

Det er bedre at blive Natteravn end at håne dem - fordi de ikke er skrækslagne som de tre uerfarne akademikere er - og her er Nørrebros lokalforening, hvis du vil være frivillig i natteravnene:

http://lundtoftegade.natteravnene.dk/Kontakt

Hvad mon Anklageren mener disse frivillige mennesker vil kunne stille op mod bevæbnede banditter med mellemøstlig baggrund?  :ohmy:

Jeg bringer et citat fra 24nyt.dk:

https://24nyt.dk/muslimske-banditter-har-magten-paa-noerrebro/

Anklageren skribler dagligt - siddende oppe hos isbjørnene tusinder af kilometer borte fra Nørrebro - at 'vi har magten'!  :big_grin:
Han lever i 90'erne, da han forlod sit fødeland. Samtidig er han fløjtende ligeglad med de mange danskere, det multi-kulturelle eksperiment har ramt hårdt. Hvad rager de da ham, det billige skidt?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du keder os igen
« Svar #10 Dato: September 29, 2019, 07:41:26 pm »
Jeg dyrkede homosex med arabiske drenge!

Kan du ikke holde sådan nogle oplysninger om dit sexliv for dig selv!  :big_grin: :dance3: :connie_3:

Offline Helga den Anden

• Fuld medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 29, 2019, 07:53:28 pm »

Kan du ikke holde sådan nogle oplysninger om dit sexliv for dig selv!  :big_grin: :dance3: :connie_3:

Har rapporteret dette fusk som middel til at svine en debattør til. Hvis ikke det berettiger til en banning, vil jeg gerne vide, hvad der gør!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 29, 2019, 09:18:10 pm »

Har rapporteret dette fusk som middel til at svine en debattør til. Hvis ikke det berettiger til en banning, vil jeg gerne vide, hvad der gør!

Helt enig !!
Nu kan ingen der være i tvivl om, at Tigermanden er en troll  :bad: FØJ

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: September 29, 2019, 09:45:55 pm »

Fusk? Kære ven, jeg har ikke ændret så meget som et komma i det, som Rudi selv skrev!

Dette indlæg vakte unægtelig opsigt. For hvad bildte jeg mig ind at pege på disse tilstande i et engang dansk arbejderkvarter? 'Brovterne' var rasende udartende til det skrigeunge-hysteriske, og det endte da selvfølgelig med, at jeg blev bannet i 60 dage, fordi jeg svarede en af dem igen. Han skrev - helt uden hensyntagen til trådens emne - at jeg dyrkede homosex med arabiske drenge!
Mon ikke de fleste mænd med respekt for sig selv, havde sparket igen verbalt? Så jeg skrev noget nedsættende (som jeg i øvrigt mener) om ham. Jeg glemte i øjeblikkets kampstemning, at det med svinerier kun gælder den ene vej. Man må ikke svare en 'brovter' igen, det er en uskrevet lov herinde.
Midlerne er underordnede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er sådan en led idiot
« Svar #14 Dato: September 29, 2019, 09:59:41 pm »
Som om det ændrer noget på, om du bør bannes, at du forfalsker citater  :bad:

Fusk? Kære ven, jeg har ikke ændret så meget som et komma i det, som Rudi selv skrev!