Forfatter Emne: Muslimernes nye hobby?  (Læst 418 gange)

Offline Petra (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Du får ret og jeg får fred!

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Politiet advarer unge mod at gå med hardball-pistoler
« Svar #2 Dato: September 29, 2019, 04:08:42 pm »
Det er faktisk en udmærket artikel linket henviser til. Man kan kalde det oplysninger for borgere og samfund + almene (gemene) folk.  :yes:

Siden Carlo er så bange for link.  :blum:

Så Lad mig citere: Politikommissær Klaus Hvegholm Møller, lokalpolitiet i Gellerup.

'Blandt børn og 'unge' i Gellerup er det lige nu smart at gå rundt med hardball-pistoler og true med at skyde på hinanden. Men lokalpolitiet advarer nu mod pistolerne, der kan koste både de unge og deres forældre dyrt.

4000 Kr! Det er bøden til de børn og unge – og deres forældre – som for tiden går rundt og vifter med hardball-pistoler på gader og pladser i Gellerup. Selvom det ofte er legetøjspistoler, bliver det betragtet som en overtrædelse af våbenloven. Problemet er, at det kan være svært i farten at se forskel – både for beboerne i området og for politiet.

”Hvis vi kan se en person, som truer med noget, der ligner et våben, så skyder vi. Sådan er det blevet i disse terror-tider. Det vil være en katastrofe, hvis en af mine medarbejdere kommer til at skyde en med en legetøjspistol, fordi vi ikke kunne se forskel.”

Det sagde politikommissær Klaus Hvegholm Møller, lokalpolitiet i Gellerup, tirsdag aften på kvartalsmødet i Samvirket – for beboere, organisationer og ildsjæle i området.

Ikke for sjov
Her opfordrede han alle til at sprede budskabet, at det kan være særdeles farligt at gå rundt med våben-lignende genstande – om de så kan skyde eller ej.

”Nogen her i området tror, at hardball-pistoler bare er legetøj. Ja, hvis der sad en rød dut i enden, der viser at det er en legetøjspistol. Ellers er det ikke for sjov. Problemet er, at hverken vi eller lokalbefolkningen kan se forskel,” sagde Klaus Hvegholm Møller.

Han understregede, at det er helt fint, at hardball-pistoler bruges på lukkede baner. Men ikke på gaden. Han nævnte også et eksempel, hvor unge på en skole var løbet ind i en klasse og havde skudt på nogle elever.

”Hvis vi får sådan en melding, så tager vi det rigtig seriøst. Så kommer vi med våbnene trukket og løber ind på skolen. De legetøjspistoler hører til ude på en lukket bane. De hører ikke til på gaden eller på en skole – på noget tidspunkt.”

Politikommissæren opfordrede til at ringe til politiet, hvis man ser unge med pistoler – om det så er legetøjspistoler eller ej.'

Godt der er så fredeligt i lille Danmark at man nøjes med hardballpistoler hvad kunne det ellers ikke ende med.?  :yes:
« Senest Redigeret: September 29, 2019, 04:12:46 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Helga den Anden

• Fuld medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Sv: Man kan bare skæve til Sverige
« Svar #3 Dato: September 29, 2019, 07:44:15 pm »
Hvis man vil have et indtryk af fortsættelsen, behøver man bare at skæve over sundet - til Sverige.
Sanger og journalist Annette Heick og hendes familie er flyttet tilbage til Danmark efter en årrække i Malmø.

Hun fortæller:
"Der er blevet fundet våben, der var ildpåsættelser, der var politi, der var lærere, der blev slået ned. Det var ganske voldsomt."

Det må man sige. På skolens lærerværelse blev hun fejet af, da hun ville have det taget op mellem forældrene. Hun skrev til 35 forældre, men de svarede ikke.

Derefter sagde hun til sin ældste søn: "Det er nu, vi skal til Danmark!"

https://ditoverblik.dk/familie-heick-forlod-sverige-boern-havde-skydevaaben-med-i-skole/

Og hvordan bliver det her med det blødsødne, rødlige politikerflertal, valget desværre resulterede i i juni?

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 29, 2019, 09:23:31 pm »
Hvis man vil have et indtryk af fortsættelsen, behøver man bare at skæve over sundet - til Sverige.
Sanger og journalist Annette Heick og hendes familie er flyttet tilbage til Danmark efter en årrække i Malmø.

Hun fortæller:
"Der er blevet fundet våben, der var ildpåsættelser, der var politi, der var lærere, der blev slået ned. Det var ganske voldsomt."

Det må man sige. På skolens lærerværelse blev hun fejet af, da hun ville have det taget op mellem forældrene. Hun skrev til 35 forældre, men de svarede ikke.

https://ditoverblik.dk/familie-heick-forlod-sverige-boern-havde-skydevaaben-med-i-skole/

Og hvordan bliver det her med det blødsødne, rødlige politikerflertal, valget desværre resulterede i i juni?
Det, hun kalder ret heftige våben, var jo åbenbart bare lommeknive, som svenskerne i modsætning til Anette Heick bare ser som redskaber i stedet for våben. Forældrene har formentlig diskuteret det med skolens ledelse og gad derfor ikke mødes med Anette Heick, hvad jeg finder forståeligt. Så det er svært at vurdere, hvad der er op eller ned i den sag.

Offline Rolf Krake

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
  • 'Dag er oppe, daad os venter'
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 29, 2019, 09:40:28 pm »

Hun fortæller:

Det, hun kalder ret heftige våben, var jo åbenbart bare lommeknive, som svenskerne i modsætning til Anette Heick bare ser som redskaber i stedet for våben. Forældrene har formentlig diskuteret det med skolens ledelse og gad derfor ikke mødes med Anette Heick, hvad jeg finder forståeligt. Så det er svært at vurdere, hvad der er op eller ned i den sag.

Nej, det er ikke svært for normale mennesker, som ikke lukker øjnene for al den indvandrervold, der foregår hver dag i de nordiske lande.
Jeg kan ikke gætte, hvad dit formål er med at forsøge at dysse de konkrete problemer ned. Det virker ubehageligt!
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2019, 08:03:12 pm af Rolf Krake »
Danmark i tusind år,
søhavn og bondegård
og fri mænds arv.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Er du spindoktor for nogen?
« Svar #6 Dato: September 29, 2019, 09:53:45 pm »
Nej, det er ikke svært for normale mennesker, som ikke lukker øjnene for al den indvandrervold, der foregår hver dag i de to nordiske lande.
Jeg kan ikke gætte, hvad dit formål er med at forsøge at dysse de konkrete problemer ned. Det virker ubehageligt!

Problemet er ikke, at du beskylder andre for at dysse problemerne ned - man at du forsøger at bilde os ind, at du selv er objektiv  :smile1:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #7 Dato: September 29, 2019, 09:56:56 pm »
Nej, det er ikke svært for normale mennesker, som ikke lukker øjnene for al den indvandrervold, der foregår hver dag i de to nordiske lande.

Når du kommenterer sager som disse, så sker det på en måde, hvor man ikke er i tvivl om, at du har en politisk agenda med det. Du finder med andre ord din næring i disse sager, og derfor er det i din interesse at fremstille det værre, end virkeligheden er.  :smile1:
Midlerne er underordnede.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 30, 2019, 12:29:30 am »

Hun fortæller:

Ja, for folk, der har behov for at nedgøre andre mennesker, fordi de selv er tabere, der fik dårlige karakterer i skolen og senere et liv på bunden af samfundet, er det sikkert ubehageligt. Den slags mennesker har jo altid et behov for at finde nogen, som de kan se ned på. Så hvis det er nødvendigt for dem at bilde sig selv ind, at der er noget galt med andre, for at kunne kritisere og nedgøre dem, så er det jo det, som de gør.

Men jeg har intet sådant behov. Mit behov er i stedet at være objektiv. Anette Heick beskylder børnene for at bære våben, men gider jo ikke engang fortælle os, om det var sten, lommeknive, stokke eller skydevåben, som de ifølge hende skulle have haft med?

Jeg er ikke i tvivl om, at børnene har haft et eller andet med, som Anette Heick så valgte at opfatte som våben. Men hvis ikke der havde været tvivl, og hvis de havde brugt tingene som våben, så ved jeg også, at ingen skoleledelse noget sted ville have undladt at gribe ind! Derfor må børnene have haft et eller andet med, som Anette ikke brød sig om, fordi det ville kunne være brugt som våben, hvilket børnene så ikke kan have gjort alligevel, når skoleledelsen ikke ville gribe ind!

Så hvad der er op og ned på den historie er svært at gætte. Der er helt sikkert en grund til, at Anette ikke ville fortælle os, hvad det var, som hun opfattede som våben, men som skoleledelsen til gengæld ikke kan have opfattet som våben. Mest sandsynligt har Anette haft det svært på skolen også af andre grunde, og hun er så også røget ind i problemer med sit samarbejde med ledelsen. Derfor har hun haft brug for at forklare, hvorfor hun forlader skolen, og også for at angribe ledelsen. Men sagen lugter som nævnt, fordi hun overhovedet ikke fortæller, hvad hun har opfattet som våben. For det ville hun da helt klart have gjort, hvis ikke det lige har været, fordi hun ikke har følt sig sikker på, om man så ville have givet hende ret alligevel!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Kig på dig selv
« Svar #9 Dato: September 30, 2019, 12:54:07 am »

Når du kommenterer sager som disse, så sker det på en måde, hvor man ikke er i tvivl om, at du har en politisk agenda med det. Du finder med andre ord din næring i disse sager, og derfor er det i din interesse at fremstille det værre, end virkeligheden er.  :smile1:

Man skal lede længe efter et dummere svin.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er jo markedsføring for et politisk parti
« Svar #10 Dato: September 30, 2019, 12:59:15 am »

Hun fortæller:

Problemet opstår først, når de forsøger at bilde os ind, at de laver uafhængig journalistik.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Muslimernes nye hobby?
« Svar #11 Dato: September 30, 2019, 08:23:39 am »
Fru Heick lyder for mig noget hysterisk. Hun havde jo netop flere gange fået at vide, at der var styr på det - det er jo nærmest som om, hun ligefrem ønsker, at der skal være problemer. Problemer som slet ikke findes. Det sagde skolen jo selv.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Dig og muslim grotten
« Svar #12 Dato: September 30, 2019, 01:16:37 pm »
http://voresbrabrand.dk/blog/politiet-advarer-unge-mod-at-gaa-med-hardball-pistoler/?mc_cid=525d67ae49&mc_eid=2dce5184b5

Vi klikker ikke ind på ukommenterede links.

( Vi ) Dig og far?
Far var sparsommelig.
og ganske utydelig?
Mor elskede muslimmand.
Og elskede tissemand?

Du blev svigtet som barn.
Og opføre dig som et pattebarn?

Oversat : Carlo er barn af en luder og faren var bøsserøv.

Carlo fik den i røven af en orne på gårdspladsen, mens Mor onanerede og
Far suttede pik på en evnesvag muslim.

- og du vil ikke have noget med Carlo at gøre, fordi han er grisefarvet.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: September 30, 2019, 10:13:20 pm »
http://voresbrabrand.dk/blog/politiet-advarer-unge-mod-at-gaa-med-hardball-pistoler/?mc_cid=525d67ae49&mc_eid=2dce5184b5

( Vi ) Dig og far?
Far var sparsommelig.
og ganske utydelig?
Mor elskede muslimmand.
Og elskede tissemand?

Jeg troede da, at Blue Velvet var bannet.  :smile1:

Offline Petra (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 01, 2019, 12:50:59 pm »

( Vi ) Dig og far?
Far var sparsommelig.
og ganske utydelig?
Mor elskede muslimmand.
Og elskede tissemand?

Jeg troede da, at Blue Velvet var bannet.  :smile1:

???