Forfatter Emne: Bevæbnede selvbestaltede bandemedlemmer på Nørrebro  (Læst 514 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Bevæbnede selvbestaltede bandemedlemmer på Nørrebro
« Dato: September 28, 2019, 09:12:45 pm »
Nu kan man opleve at blive stoppet på gaden og kontrolleret af bevæbnede medlemmer af det indvandrerdominerede bandemiljø på Nørrebro.

"Det er bandemedlemmer, der optræder som bevæbnede, selvbestaltede vagtværn", skriver Berlingske Tidende i dag (aflåst for andre end abonnenter).
https://denkorteavis.dk/2019/det-sker-i-dagens-danmark-bevaebnede-bandemedlemmer-stopper-aabenlyst-folk-paa-noerrebro-og-kontrollerer-dem/

Det er Danmark. Det Danmark, som vi efterhånden har svært ved at genkende.
* * * * * * * * *

Brovtebanden: 'Vi har det vel nok pragtfuldt i lille Danmark. Ingenting her, ingenting der - pist væk. ( Og 'vi har jo magten!')

Kirsten Elisabeth, forståeligt bange Nørrebro-beboer: Jeg har ingenting set!!

.... Og der ingen no-go zoner for danskere, hverken på Nørrebro, i Gellerup eller Vollsmose...og det er bare noget de høøiijrenationale skriver, de har aldrig været uden for deres fødesogn....og øh, det der med bevæbnede kontrollanter, det tager vi os ikke af, det har nok aldrig fundet sted!   :sick:  :JC_moon:   :bad:

« Senest Redigeret: September 28, 2019, 09:14:16 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.6%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Bevæbnede selvbestaltede bandemedlemmer på Nørrebro
« Svar #1 Dato: September 28, 2019, 09:52:28 pm »
Nu kan man opleve at blive stoppet på gaden og kontrolleret af bevæbnede medlemmer af det indvandrerdominerede bandemiljø på Nørrebro.

I. Vi har selv læst det i nyhederne.
II. Vi har allerede en tråd om det.
III. I nabopgangen her bor en kvinde der altid er nede og vaske tøj, så der er noget galt i knoppen på hende. Hun kigger altid på mig med små stikkende griseøjne. Fra hoften og op er hun meget almindelige. Men nedad har hun vældige træstammetykke ben.

Men så i det varme vejr tog hun en lårkort kjole på. GYYYYYYYSSSS!. At se de vældige hvide ben. Hvis folk bare, først og fremmest, ville holde op med sådan noget. Så kan vi altid debattere indvandrerbander.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 28, 2019, 10:09:20 pm »
Er det ikke underligt, at DerRudi aldrig skriver om de voldsomme oplelvelser, han selv har med muslimer og fremmede, men kun linker til DKA og Dokument? Man skulle næsten tro, at Rudi er en af de ekstrem fede mennesker, der ikke kan komme ud af sengen og aldrig har været udenfor de sidste 25 år, men kun fået leveret hotdogs og stegt flæsk til døren.
Det virker ikke til, at Rudis liv er ret spændende.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 28, 2019, 10:11:44 pm »
Jeg er for resten aldrig blevet stoppet på Nørrebro af bander.

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Nørre Bronx skulle den hedde. ;)))
« Svar #4 Dato: September 28, 2019, 11:18:34 pm »

Du kommer der vel heller ikke med din gode vilje går jeg ud fra.  :smile1:
« Senest Redigeret: September 28, 2019, 11:20:06 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Nørre Bronx skulle den hedde. ;)))
« Svar #5 Dato: September 28, 2019, 11:31:50 pm »

Du kommer der vel heller ikke med din gode vilje går jeg ud fra.  :smile1:

Andelen af indvandrere og efterkommere udgjorde 1. januar 2013 26,7 procent af befolkningen på Nørrebro - og det er selvfølgelig mange indvandrere - men de fleste er danskere.

Det er noget andet på det ydre Nørrebro, hvor banderne holder til. Der bor de fleste indvandrere - men det er vel ikke de store boligblokke, man normalt forbinder med Nørrebro.

Er det?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 29, 2019, 12:03:48 am »
I Tryghedsundersøgelsen 2019 fra Københavns kommune har man spurgt, hvad københavnere frygter mest. 61% svarer cykeltyveri. Trusler og vold ligger langt nede på listen, og generelt er folk blevet mere trygge - selv om DerRudi gør alt, for at give et andet indtryk.
Det viser sig også, at det kun er ganske få procent, der har oplevet egentlig vold og trusler, men cykeltyveri topper listen.

DerRudi lyver igen og viser sit had til Danmark. Vi ægte fædrelandskærlige (og ærlige) danskere vil gerne fortalle, at Danmark er et godt land, hvor cykelrapserier er den hyppigste forbrydelse, man frygter mest.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 29, 2019, 02:32:32 am »
Referatet af artiklen fra Berlingeren kan såmænd også læses på de røde lejesvendes hjemmeside.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/bevaebnede-bandemedlemmer-stopper-borgere-paa-gaden-paa-noerrebro

Bortset fra det er det nok ikke hverken Kirsten Elisabeth eller mig, som bliver antastet af disse selvbestaltede "vagtværn" - og hvad er der i øvrigt galt med selvbestaltede vagtværn?

Mig bekendt hylder visse personer ellers selvbestaltede vagtværn i andre sammenhænge, sågar selvbestaltede grænsevagter ved den dansk-tyske grænse.

Ham den tykmavede og hans venner er da ellers ofte nok blevet udråbt til fædrelandets helte, fordi de fiser rundt nede ved grænsen og jagter grænsegængere.
I'm a Troll

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 29, 2019, 12:45:29 pm »
Referatet af artiklen fra Berlingeren kan såmænd også læses på de røde lejesvendes hjemmeside.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/bevaebnede-bandemedlemmer-stopper-borgere-paa-gaden-paa-noerrebro

Bortset fra det er det nok ikke hverken Kirsten Elisabeth eller mig, som bliver antastet af disse selvbestaltede "vagtværn" - og hvad er der i øvrigt galt med selvbestaltede vagtværn?

Mig bekendt hylder visse personer ellers selvbestaltede vagtværn i andre sammenhænge, sågar selvbestaltede grænsevagter ved den dansk-tyske grænse.

Ham den tykmavede og hans venner er da ellers ofte nok blevet udråbt til fædrelandets helte, fordi de fiser rundt nede ved grænsen og jagter grænsegængere.

Selvbestaltede grænsevagter ???
Troede ikke muslimer kunne dette?
???

Lunavecchia er muslim og glad.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 30, 2019, 05:10:38 pm »
Nej, jeg har ikke set de vagtværn. Men for det første bor jeg ikke i nærheden af Mjølnerparken,
og desuden er det formentlig rigtigt, som Lunavecchia skriver: det er nok ikke en helt ung kvinde
som mig, der bliver stoppet. Jeg er 67 år.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 30, 2019, 09:55:06 pm »
Nej, jeg har ikke set de vagtværn. Men for det første bor jeg ikke i nærheden af Mjølnerparken,
og desuden er det formentlig rigtigt, som Lunavecchia skriver: det er nok ikke en helt ung kvinde

Bare du redder dit eget skind, så skidt da med alle andre.... :connie_nutzo:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    4.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: September 30, 2019, 10:05:57 pm »

Bare du redder dit eget skind, så skidt da med alle andre.... :connie_nutzo:

Kirsten er fornuftig, hvorimod du er styret af en irrationel frygt - så det er altså ikke dig, der fremstår som den kloge i denne diskussion.  :smile1:
Midlerne er underordnede.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 30, 2019, 10:14:24 pm »
Tigerklager... skrev du "klog" ..   :hyper: kan du se forskel på betydningen vende og vænne ?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    4.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: September 30, 2019, 10:16:56 pm »
Tigerklager... skrev du "klog" ..   :hyper: kan du se forskel på betydningen vende og vænne ?

Nej - men jeg kan "kende" forskel på noget! Men du har nok ikke så godt fat på det danske sprog.  :big_grin:
Midlerne er underordnede.