Forfatter Emne: Greta er købt og betalt af NWO-globalisterne som Soros, Google og Cola  (Læst 1132 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    61.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Greta er købt og betalt af NWO-globalisterne som Soros, Google og Cola
« Svar #15 Dato: September 28, 2019, 05:06:16 pm »
.. man skal ikke tro på noget, man ikke ved.

Nej, netop. Hvorfor tror du så på noget du ikke ved?

(Undskyld for min forfaldenhed til one-liners.)
Du får ret og jeg får fred!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 28, 2019, 05:28:33 pm »

Anklager

NWO .. Den nye verdensorden ... det minder mig om jehovas vidner... man skal ikke tro på noget, man ikke ved.
Jehovas vidner er jo bare en religion ligesom kristendom, islam og jødedom. Så jeg kan ikke rigtigt se forbindelsen til NWO?

NWO opfatter jeg derimod som en konspirations-teori på lige fod med dem, der tror, at amerikanerne selv stod bag 9/11, fordi USA manglede en undskyldning for at angribe Irak. Eller som tror, at der slet ikke døde jøder i kz-lejrene, fordi jødeudryddelsen bare var en løgn skabt af de allierede for, at de kunne give nazisterne skylden for alt ondt.

Det vidste du så ikke,..

https://wol.jw.org/da/wol/d/r9/lp-d/101996524

Du skrev:

Citér
NWO opfatter jeg derimod som en konspirations-teori

Så er det derfor, ordet dukker op, når man søger på NWO

Hvorfor tror du så ikke, det er NWO der står bag - alle de klimatrusler ?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 28, 2019, 07:30:54 pm »

Anklager

NWO .. Den nye verdensorden ... det minder mig om jehovas vidner... man skal ikke tro på noget, man ikke ved.

Jeg kan godt følge, at det mest af alt ligner en religion.

Jeg har prøvet at spørge ind til beviserne, og fik at vide - at man ikke ved, hvem der har sagt hvad i NWO - fordi organisationen er hemmelig  :big_grin:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 28, 2019, 08:25:32 pm »
Desdicardo:
Citér
Jeg har ellers hørt, at det er hendes forældre der står bag den lille asberger piges miljøpogram. Hun har ikke kunnet passe sin skole af samme årsag.

Der står vist ubehagelige kræfter bag den stakkels (og det mener jeg) lille svenske pige.

Jeg har nævnt i en anden tråd, at hun har poseret i AFA-bluse, men det har hendes far og mor, skuespilleren Svante Thunberg og operasangerinden Malena Ernman også:

https://www.document.dk/2019/08/02/klima-greta-sponserer-extinction-rebellion/

Hun har åbenbart også forbindelse med organisationen 'Extinction Rebellion'. Dem ved jeg ikke meget om, men mon ikke også, det er klimahystader?
« Senest Redigeret: September 28, 2019, 08:27:22 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 28, 2019, 09:43:05 pm »
Jeg syntes det er uhyggeligt, jeg har læst en del nu, og det samme dukker op, igen og igen - her citat fra et klimaforum :

NWO illuminati world order betaler godt og fattige videnskabsmænd modtager gerne penge og lyver jer ...?

Faktisk har jeg haft samme tanke, i lang tid, og også skrevet om det - herinde.
Nu kan jeg se, mange har samme opfattelse.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Kan vi få nogen navne?
« Svar #20 Dato: September 28, 2019, 09:52:41 pm »
Jeg syntes det er uhyggeligt, jeg har læst en del nu, og det samme dukker op, igen og igen - her citat fra et klimaforum :

NWO illuminati world order betaler godt og fattige videnskabsmænd modtager gerne penge og lyver jer ...?

Faktisk har jeg haft samme tanke, i lang tid, og også skrevet om det - herinde.
Nu kan jeg se, mange har samme opfattelse.

Jeg vil have at vide, hvem der betaler fattige videnskabsmænd - og hvilke fattige videnskabsmænd der har modtaget penge - præcist hvad de har fået penge for - og hvor meget de har fået.

Navne og beviser tak :smile1:

Til gengæld vil jeg bevise, hvem der har fået penge af oliebranchen for at sætte spørgsmålstegn ved klimaforskningen  :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvordan er den virkelige og kendte verden egentlig skruet sammen Lyjse
« Svar #21 Dato: September 28, 2019, 10:04:51 pm »
hvis vi skal debattere, så skal det ske ud fra fælles præmisser, for ellers bliver det noget rod.

Hvem består IPCC af - og hvordan træffer IPCC beslutninger?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 28, 2019, 10:14:58 pm »
Man har jo ret til, at tænke selv Hr. Anklager - hvordan vil du bevise, det ikke er rigtigt ?

Men her er et bevis på noget så "uskyldigt" som sukker :

Nye afsløringer: Industrien har forsøgt at skjule sukkers skadevirkninger i årtier

»De nye fund fortsætter med at bygge ovenpå sagen om, at sukkerindustrien har en lang historie med at manipulere forskning,« siger en af forskerne bag rapporten, Stanton Glantz, der er professor i medicin på University of California i USA, til New York Times.

Citat slut

Bare der er penge i det, kan de få forskere til alt !

https://videnskab.dk/krop-sundhed/nye-afsloeringer-industrien-har-skjult-sukkers-skadevirkninger-i-aartier

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 28, 2019, 10:29:52 pm »
Man har jo ret til, at tænke selv Hr. Anklager - hvordan vil du bevise, det ikke er rigtigt ?

Men her er et bevis på noget så "uskyldigt" som sukker :

Nye afsløringer: Industrien har forsøgt at skjule sukkers skadevirkninger i årtier

»De nye fund fortsætter med at bygge ovenpå sagen om, at sukkerindustrien har en lang historie med at manipulere forskning,« siger en af forskerne bag rapporten, Stanton Glantz, der er professor i medicin på University of California i USA, til New York Times.

Citat slut

Bare der er penge i det, kan de få forskere til alt !

https://videnskab.dk/krop-sundhed/nye-afsloeringer-industrien-har-skjult-sukkers-skadevirkninger-i-aartier

Jeg vil ikke bevise, at det ikke er rigtigt.

Jeg vil bare vide, hvem der har fået penge, hvem de har fået pengene af, og hvad de har fået penge for.

Det er vel ikke for meget forlangt, at man kan efterprøve det, som vi debatterer?

Det du skriver her om sukkerindustrien - tror jeg på er sandt - men jeg ved jo også, at der eksisterer sukkerfabrikker.

Det er noget andet med Illuminati, som skulle styre verden - selvom vi ikke må få at vide, hvad Illuminati beslutter.

Det er helt anderledes med det eksempel du nævner, for vi ved, hvem der ejer sukkerfabrikkerne, og vi ved, hvad forskerne skriver.

Hvis det havde været hemmeligt, hvad forskerne skriver og hvem der ejer sukkerfabrikkerne - så havde det lignet Illuminati - men det er det jo ikke.

Her er vi ovre i reptiltossens univers

Øjet, der hævdes at være symbolet på Illuminati

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.8%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 28, 2019, 11:27:37 pm »

Anklager

Jehovas vidner er jo bare en religion ligesom kristendom, islam og jødedom. Så jeg kan ikke rigtigt se forbindelsen til NWO?

NWO opfatter jeg derimod som en konspirations-teori på lige fod med dem, der tror, at amerikanerne selv stod bag 9/11, fordi USA manglede en undskyldning for at angribe Irak. Eller som tror, at der slet ikke døde jøder i kz-lejrene, fordi jødeudryddelsen bare var en løgn skabt af de allierede for, at de kunne give nazisterne skylden for alt ondt.

Det vidste du så ikke,..

https://wol.jw.org/da/wol/d/r9/lp-d/101996524
Hvorfor linker du til en Vågn Op! side, der er skrevet af et medlem af Jehovas Vidner??

Fra https://rationalwiki.org/wiki/New_World_Order :
The New World Order (NWO) is a notoriously vague conspiracy theory which claims that some powerful group is either secretly running the world, or on the verge of gaining such control (implying that if and when they do, the end times is upon us).

The bulk of the evidence provided amounts to some pseudohistorical hodgepodge, typically involving anything from Napoleon and the Rothschilds to shady weekend conferences held at Ellis island and the Bilderberg hotel, assembled backwards from the fact that in the recent history of the now living to a supposed International Jewish Conspiracy to takeover the world. 9/11 was a thing that happened. Thus, the logic goes that the Georgia Guidestones (CFR × Monsanto) + quotemining H.W. Bush ÷ RFID chipped flu vaccines (≈ book of revelation) = FEMA death camps.”

Så ja, New World Order er en konspirationsteori, der går ud på, at en hemmelig gruppe styrer verden og i en skadelig retning, fordi gruppen er ond.

Citér
Du skrev:

Citér
NWO opfatter jeg derimod som en konspirations-teori

Så er det derfor, ordet dukker op, når man søger på NWO

Hvorfor tror du så ikke, det er NWO der står bag - alle de klimatrusler ?
Fordi NWO gruppen slet ikke eksisterer. Der findes ikke nogen ond hemmelig gruppe, der styrer hele verden. Men derimod bare en hel masse lande der samarbejder og diskuterer tingene.

Klimatruslerne stammer fra videnskabelig forskning, hvilket du f. eks. kan læse om på https://www.nationalgeographic.com/environment/global-warming/global-warming-effects/

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er ikke passende for en kristen at beskæftige sig med det okkulte
« Svar #25 Dato: September 28, 2019, 11:50:19 pm »
Den moderne konspirationsteori om Illuminati blev til i 1960'ernes ungdomsoprør og hippietiden, hvor blandingen af psykedeliske stoffer og alternative livsformer skabte grobund for konspirationsteorier.

Det er jo noget okkult

I 1880'erne dannedes et selskab i Tyskland der kaldte sig Illuminati. Det tyske selskab blev senere til den tyske del af det teosofiske selskab. Adam Weishaupt og det oprindelige Illuminati blev også inkluderet i mytologien, der blev opbygget af de mange okkulte selskaber, der opstod i kølvandet på den spiritistiske modedille, der florerede i slutningen af 1800-tallet og i begyndelsen af 1900-tallet.

https://da.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(konspirationsteorier)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: September 29, 2019, 07:15:05 am »
Forsvarereren

Du skrev:
Citér

Så får du den igen :

Jehovas vidner „Den nye verdensorden“

“New World Order” Nye verdensorden

Mere om jehovas vidner

https://www.google.dk/search?lr=lang_da&sa=X&tbs=lr:lang_1da&sxsrf=ACYBGNRlft10GAx7hWPdulgR7-ulmzzPcA:1569749990164&q=http://www.sixscreensofthewatchtower.com/3occultorigins1.html&tbm=isch&source=univ&ved=2ahUKEwjJ2rK03vXkAhUPxYsKHfmYBNcQsAR6BAgAEAE&biw=960&bih=483
« Senest Redigeret: September 29, 2019, 11:45:15 am af lyjse »

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 29, 2019, 10:12:48 am »
Kiggede bare forbi og kunne ikke lade være med at sende ett lille link som kommentar i denne tråd  :big_grin:

https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/sep/27/the-greta-thunberg-problem-so-many-men-freaking-out-about-the-tiny-swedish-climate-demon
Mvh
puffin

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.8%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 29, 2019, 01:04:29 pm »
Forsvarereren

Du skrev:
Citér

Så får du den igen :

Jehovas vidner „Den nye verdensorden“

“New World Order” Nye verdensorden

Mere om jehovas vidner

https://www.google.dk/search?lr=lang_da&sa=X&tbs=lr:lang_1da&sxsrf=ACYBGNRlft10GAx7hWPdulgR7-ulmzzPcA:1569749990164&q=http://www.sixscreensofthewatchtower.com/3occultorigins1.html&tbm=isch&source=univ&ved=2ahUKEwjJ2rK03vXkAhUPxYsKHfmYBNcQsAR6BAgAEAE&biw=960&bih=483
Så hvad er du bange for? At en lille ligegyldig sekt som Jehovas vidner i al hemmelighed giver ordrer til præsidenter og statsministre i hele verden og, at sådanne statsledere bare adlyder Jehovas Vidner eller hvad? :big_grin:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 29, 2019, 04:07:39 pm »
Forsvareren

Citér
At en lille ligegyldig sekt som Jehovas vidner

Nåee  :smile1: hvem var det, der sammenlignede dem, med kristne og jøder  :blum: jeg er skam ikke bange for dem, de har kun den magt, folk selv giver dem.