Forfatter Emne: Skal vi have dræberklovner i år?  (Læst 943 gange)

Offline Albert Johansen. (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Skal vi have dræberklovner i år?
« Dato: September 21, 2019, 12:08:02 am »
Goddagse i stuen, I smøleaber :drool:

Husker I for et par år siden, da vi havde alle de der dræberklovner da skam til at sætte en skræk i livet på os gode samfundsstøtter? Fanden og hans pumpestok, jeg fangede mig selv en klovn det år, det var da skam selvfølgelig en af de unævnelige perkere, som da skam selvfølgelig skulle gå amok på en ubehagelig måde. Nå, det gør han da ej igen. :cat:

Jeg og nogle af mine gamle kammersjukker har da skam allerede aftalt at lave en lille patrulje, der vil gå og holde lidt øje på gaden, om der måtte komme dræberklovner igen i år.

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Skal vi have dræberklovner i år?
« Svar #1 Dato: September 21, 2019, 12:21:22 am »
Vi kan da skam godt huske din historie om ham klovnen du slog så næsen sagde BÅÅT.  :hyper:
:l_moto:

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 21, 2019, 12:22:54 am »
Vi kan da skam godt huske din historie om ham klovnen du slog så næsen sagde BÅÅT.  :hyper:

Det gjorde den da skam i hvert faller - og helt grøn i hovedet var han også! Men jeg fik ham, hvor jeg da skam ville have ham. :drool:

Forbandede abekatte!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Nu du er her lille Albert
« Svar #3 Dato: September 21, 2019, 12:59:30 am »

Husker I for et par år siden, da vi havde alle de der dræberklovner da skam til at sætte en skræk i livet på os gode samfundsstøtter? Fanden og hans pumpestok, jeg fangede mig selv en klovn det år, det var da skam selvfølgelig en af de unævnelige perkere, som da skam selvfølgelig skulle gå amok på en ubehagelig måde. Nå, det gør han da ej igen. :cat:

Jeg og nogle af mine gamle kammersjukker har da skam allerede aftalt at lave en lille patrulje, der vil gå og holde lidt øje på gaden, om der måtte komme dræberklovner igen i år.

Du er vel også blevet båttet bagfra ude på fælleden siden sidst, mens du hensynsløst blev blokket ud, til du hvinede tøset i falset  :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Anklageren

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 21, 2019, 01:24:41 am »

Jeg har igen været ovre i buskadset ved jernbanedæmningen med mit gevær med gummikugler. Det var en god dag. Jeg fik ram på en en på el-løbehjul, en katteejer og en med islamisk tørklæde. Især hende med tørklædet, for de er så ømskindede når det er dem selv det går ud over. De er ellers ikke så sarte når det gælder at producere islamisk afkom ind i den vantroende verden, fra deres underliv. Men hende her skreg i smerte og lå og vred sig længe på jorden. Det var sjovt.
Du får ret og jeg får fred!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 21, 2019, 01:45:36 am »

PoulJørgensen er forsøgt forgiftet med pandekager. Vel ikke noget du har del i? Du færdes ellers end del dernede, siger han. Og så er han forsøgt myrdet med et gevær hængt op loftet på hans værksted. Med snoretræk der skulle udløse geværet når han stod og arbejdede på en motor.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er så sødt, at lille svansede Albert er her igen
« Svar #6 Dato: September 21, 2019, 02:32:29 am »
Den sarte bly viol har svært ved at vove sig helt ud af skabet, og give sin sarte side frit løb, som når han så lystent giver sig hen i tusmørket ude på Fælleden.

Det ville være så befriende for ham at smide den brovtende maskuline facon, som han skjuler sig bag, og give sin sande feminine side frit løb  :smile1:

Nu er han en gammel mand, men inde i den hærgede krop skjuler der sig et ungt sind :yes:

« Senest Redigeret: September 21, 2019, 08:04:05 am af Anklageren »

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 21, 2019, 10:58:14 am »
Du er et tos'hoved, Anklager, og det har du alle dage været.

Nå, tilbage til emnet. Sådan her vil jeg og min patrulje da skam gøre, om vi måtte få fingre i en klovn:

:drool: :drool: :drool:

Forbandede abekatte!