Forfatter Emne: Flere vil være muslimer  (Læst 583 gange)

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Jeg tilhører bare ikke dem, der er skrækslagen for islam
« Svar #15 Dato: September 28, 2019, 08:07:26 pm »
Anklageren:
Citér
Den vestlige kultur har i en ikke fjern fortid gjort de fleste muslimske lande til kolonier, og vi fører krige i de muslimske lande efter forgodtbefindende.
Hvis man tænker sig om, så ved de fleste inderst inde godt, at det ikke er Mellemøstlige lande, der har tropper i Danmark.

Den vestlige civilisation styrer verden, og det er den vi tilhører.

Vi har verdens stærkeste militær - vi er førende videnskabelig, teknologisk, industrielt og vi dominerer verdens økonomi gennem Verdensbanken og den Internationale valutafond....
....  zzzz znork-pyyh  :yawn:
Anti-rød havde ret, da han andetsteds skrev, at man kan stille de mest simple spørgsmål til Brovtebanden - man får ikke andet end samme udenoms plapren. Igen her: Blablabla, samme robotagtige smøre.

Jeg spørger:
Har Pew Research skrevet, at islam og kristendommen vil være næsten lige store i 2050 og at islam vil have overhalet kristendommen og være verdens største religion i 2070?

Men jeg ved godt, jeg ikke får smidt andet efter mig end 'øddewødde-øh-bøh .. jamen øh VI HAR MAGTEN!'

Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Jeg tilhører bare ikke dem, der er skrækslagen for islam
« Svar #16 Dato: September 28, 2019, 08:33:08 pm »
Anklageren:
Citér
Den vestlige kultur har i en ikke fjern fortid gjort de fleste muslimske lande til kolonier, og vi fører krige i de muslimske lande efter forgodtbefindende.
Hvis man tænker sig om, så ved de fleste inderst inde godt, at det ikke er Mellemøstlige lande, der har tropper i Danmark.

Vi har verdens stærkeste militær - vi er førende videnskabelig, teknologisk, industrielt og vi dominerer verdens økonomi gennem Verdensbanken og den Internationale valutafond....
Anti-rød havde ret, da han andetsteds skrev, at man kan stille de mest simple spørgsmål til Brovtebanden - man får ikke andet end samme udenoms plapren. Igen her: Blablabla, samme robotagtige smøre.

Jeg spørger:
Har Pew Research skrevet, at islam og kristendommen vil være næsten lige store i 2050 og at islam vil have overhalet kristendommen og være verdens største religion i 2070?

Men jeg ved godt, jeg ikke får smidt andet efter mig end 'øddewødde-øh-bøh .. jamen øh VI HAR MAGTEN!'

Hvor mange islamiske og politiske partier findes der i Folketinget som ønsker at erstatte demokrati med sharia? Hvor meget af vores militær har muslimerne i Danmark fået kontrol med? Er dronningen ved at blive smidt af tronen? Hvis nej, så er vi nok ikke i fare trods dine mange artikler fra Dokument og DKA.

Desuden findes der en opgørelse fra Gallup, der viser antallet af folk, der betragter sig som religiøse i verdens lande. Vesten ligger klart under middel. De afrikanske kristne lande ligger over middel sammen med Mellemøsten. Herefter følge lande som Inden, Philippinerne, Vietnam - generetl alle centralasiatiske lande, som også vægter religion højt. Man kan derfor godt konkludere, at det er ikke nogen sammenhæng med jo flere troende et land har, jo større en trussel udgør det.

Det er i øvrigt svært at opgøre, hvor mange religiøse et land har. Det er ikke som at måle hvor høje eller hvor fede folk er da det handler om, hvad folk tror. At der kommer flere kristne eller muslimer betyder ikke, at der også kommer flere, der dyrker troen. Man kan ikke se ud i fremtiden og bedømme om en endnu ufødt generation er lige så troende som den nuværende.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Der løb du nok tør for argumenter
« Svar #17 Dato: September 28, 2019, 08:55:39 pm »
'øddewødde-øh-bøh er ret ringe som argument betragtet  :smile1:

Japanerne er de eneste udenfor Europa, der har voldt vores civilisation seriøse problemer de sidste mange hundrede år.

De mellemøstlige lande har ikke gjort det, fordi vi er så overlegne - og det ved de udmærket godt.

Jeg har beskrevet helt nøjagtigt, hvad PEW forudser mht. islam og kristendommen i fremtiden.

Det som jeg mangler er, at du vil regne os ateister med i dit regnestykke - for ateismen klarer sig jo ikke godt i lande som Saudi Arabien.

- men det vil du ikke.

Anklageren:
Citér

Jeg spørger:

« Senest Redigeret: September 28, 2019, 09:09:55 pm af Anklageren »