Forfatter Emne: Fremmed fjende voldtog kvinde på sofa mens hun sov  (Læst 322 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Fremmed fjende voldtog kvinde på sofa mens hun sov
« Dato: September 19, 2019, 08:17:36 pm »
Manden fik en betinget udvisning for voldtægten  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:

Citér
Et år og to måneders fængsel og en advarsel om udvisning af landet for at have voldtaget en 34-årig kvinde,
En 44-årig mand fra Aarhus er torsdag ved Retten i Aarhus blevet idømt et år og to måneders fængsel og en advarsel om udvisning af landet for at have voldtaget en 34-årig kvinde, oplyser Østjyllands Politi.

Voldtægten fandt sted om morgenen den 16. juli i en lejlighed i Aarhus C. Her havde der været fest hele aftenen og natten, hvor der også var blevet drukket en del alkohol. Festen fortsatte til ud på morgenen, men på et tidspunkt, formentlig ved 9-10-tiden var den 34-årige kvinde blevet træt og havde lagt sig til at sove på sofaen.

Pludselig vågnede hun ved, at den 44-årige mand, som hun kun kender perifert, lå oven på hende og var i færd med at voldtage hende. Da manden opdagede, at kvinden var vågnet, smed han sig ved siden af hende, og lod som om han sov.

Kvinden fik hurtigt tøj og sko på og forlod lejligheden, hvorefter hun ringede til politiet. Kort tid efter stod der en patrulje på adressen, hvor den 44-årige mand lå og sov på sofaen. Han blev anholdt og sigtet for voldtægt af den 34-årige kvinde.

Hvad mener du om at udvisningen kun var betinget? http://www.lokalavisen.dk/112/2019-09-19/-Voldtog-kvinde-p%C3%A5-sofa-mens-hun-sov-5808506.html
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Rolf Krake

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • 'Dag er oppe, daad os venter'
    • Vis profil
Sv: Fremmed fjende voldtog kvinde på sofa mens hun sov
« Svar #1 Dato: September 20, 2019, 10:31:40 am »
Som et retskaffent menneske mener jeg naturligvis, at disse voldtægtssjakaler skulle kyles ud af vores land. Ingen betingede domme for den slags.
Se i øvrigt:   https://www.din-debat.dk/index.php?topic=9865.msg139214#msg139214 
Danmark i tusind år,
søhavn og bondegård
og fri mænds arv.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    48.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 20, 2019, 12:21:10 pm »
Hvad mener du om at udvisningen kun var betinget?

Jeg må erklære,at hvad der sker i sådanne fest- & drukmiljøer, hvor man drikker til 9 - 10-tiden næste dag, er jeg jævnt ligeglad med.
Du får ret og jeg får fred!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    48.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 20, 2019, 10:14:22 pm »
Folk er ikke altid alt for kloge. At sætte sig ind i en "taxi", ført af en fremmedfifler, klokken 6:30 om morgenen i indre by. Af en der tilbyder at køre en hjem for en billig penge. Et offer for egne curlingforældre. Det er jeg jævnt ligeglad med, men dog tilfreds med at myndigheder får fat i gutten.
Du får ret og jeg får fred!