Forfatter Emne: I dag er 75 årsdagen for, at det danske politi blev arresteret  (Læst 1163 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
I dag er 75 årsdagen for, at det danske politi blev arresteret
« Dato: September 19, 2019, 12:03:16 pm »
Den tyske Aktion Möwe 19. september 1944 sendte 2000 danske betjente i koncentrationslejre

Det er noget af det, som DerRudi - med flere - sammenligner med at ansøge om at få opholdstilladelse i dag.

Er det en rimelig sammenligning?

Man kunne ellers tro, at truslen om at sende nogen i koncentrationslejr nærmere var omvendt (hvis det skulle være).
« Senest Redigeret: September 19, 2019, 12:10:03 pm af Anklageren »

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: I dag er 75 årsdagen for, at det danske politi blev arresteret
« Svar #1 Dato: September 19, 2019, 12:09:07 pm »
Blev de så lavet til sæbe og lampeskærme, eller overlevede de på mirakuløs vis?

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil
Nogen koncentrationslejre er dødslejre - andre ikke
« Svar #2 Dato: September 19, 2019, 12:17:59 pm »

I første omgang blev de tilfangetagne betjente anbragt i kz-lejren Neuengamme ved Hamborg. Senere blev de overført til Stutthof og Buchenwald.

De var ikke udryddelseslejre som Bełżec, Treblinka eller Sobibor.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 19, 2019, 12:27:37 pm »
De blev kørt til holocausteren

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil
Det genetisk rene samfund, som nogen drømmer om i dag, var dengang forfærdelig
« Svar #4 Dato: September 19, 2019, 12:47:07 pm »
Wiki: I slutningen af november 1939 begyndte man at anvende gaskamre med kulos, og Himmler observerede et sådant drab i december. Tidligt i 1940 eksperimenterede man med forseglede lastbiler som mobile gaskamre.

Systemet blev kaldt T4, en forkortelse for Tiergartenstraße 4 i Berlin, hvor hovedkontoret lå. Mindst 70.000 udviklingshæmmede og kronisk syge tyskere, både voksne og børn, blev dræbt i gaskamre frem til august 1941, da Hitler beordrede programmet standset.

Mange ofre havde kun været tungnemme. Pårørende fik besked om, at de var døde af lungebetændelse. Det enorme antal ofre og de meget lidt overbevisende dødsattester afslørede T4-skandalen, der fordømtes af kirkens mænd; men det var personale fra T4, som blev rekrutteret til dødslejrene i det østlige Polen i 1942.

T4 var skitsen til Endlösung, og dannede også grundlag for idealet om det genetisk rene samfund.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 19, 2019, 12:52:51 pm »
Den med rutsjebanen der kørte lige ned i en underjordisk ovn var ny for mig. :hyper:

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Helga den Anden

• Gæst
Sv: Tror ikke du er helt rask, Anklager
« Svar #6 Dato: September 19, 2019, 12:56:39 pm »
Den tyske Aktion Möwe 19. september 1944 sendte 2000 danske betjente i koncentrationslejre

Det er noget af det, som DerRudi - med flere - sammenligner med at ansøge om at få opholdstilladelse i dag.

Er det en rimelig sammenligning?

Man kunne ellers tro, at truslen om at sende nogen i koncentrationslejr nærmere var omvendt (hvis det skulle være).

På det sidste synes jeg, at Anklageren skriver nogle udsagn, som jeg vil betagne som decideret SORT SNAK!

Ingen skribent på D.-d. har sammenlignet det at komme i tysk koncentrationslejr med at "søge om opholdstilladelse i dag."
Jeg ved ikke, om jeg hører til 'med flere', men under alle omstændigheder vil jeg kalde bemærkningen usmaglig og helt sikkert injurier. Men det ligger vel heller ikke Anklageren fjernt? Er det "midlerne er underordnede", det hedder?

Helga den Anden

• Gæst
Wiki: I slutningen af november 1939 begyndte man at anvende gaskamre med kulos, og Himmler observerede et sådant drab i december. Tidligt i 1940 eksperimenterede man med forseglede lastbiler som mobile gaskamre.

Systemet blev kaldt T4, en forkortelse for Tiergartenstraße 4 i Berlin, hvor hovedkontoret lå. Mindst 70.000 udviklingshæmmede og kronisk syge tyskere, både voksne og børn, blev dræbt i gaskamre frem til august 1941, da Hitler beordrede programmet standset.

Mange ofre havde kun været tungnemme. Pårørende fik besked om, at de var døde af lungebetændelse. Det enorme antal ofre og de meget lidt overbevisende dødsattester afslørede T4-skandalen, der fordømtes af kirkens mænd; men det var personale fra T4, som blev rekrutteret til dødslejrene i det østlige Polen i 1942.

T4 var skitsen til Endlösung, og dannede også grundlag for idealet om det genetisk rene samfund.

Nogen lødig kilde på det dér?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil

Nogen lødig kilde på det dér?

Antony Beevor: Den andre verdenskrig (s. 39-40)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil
Det er let at dokumentere
« Svar #9 Dato: September 19, 2019, 01:16:28 pm »
På det sidste synes jeg, at Anklageren skriver nogle udsagn, som jeg vil betagne som decideret SORT SNAK!

Ingen skribent på D.-d. har sammenlignet det at komme i tysk koncentrationslejr med at "søge om opholdstilladelse i dag."
Jeg ved ikke, om jeg hører til 'med flere', men under alle omstændigheder vil jeg kalde bemærkningen usmaglig og helt sikkert injurier. Men det ligger vel heller ikke Anklageren fjernt? Er det "midlerne er underordnede", det hedder?

Citat af DerRudi: ""I Danmark kan landsforræderi fx være handlinger, der har til formål at bringe den danske stat helt eller delvist under fremmed herredømme eller at løsrive en del af staten ved hjælp af udenlandsk bistand eller ved magtanvendelse eller trussel om magtanvendelse."

Her mener jeg, at det i hvert fald kan og bør diskuteres, hvordan ovenstående forholder sig til politikere og andre, der medvirker aktivt til at støtte en islamisk magtovertagelse i Danmark."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5709.0

... og

".... er, at det ligner noget fra 40'erne.
Dengang var der også nogle, der mere tiede og samtykkede vedrørende den daværende besættelse, det er dem der ligner "det gamle blå flertal".
Men der var også dem, der mere åbenlyst gjorde, hvad der var menneskeligt muligt for at tilfredsstille besættelsesmagten, gerne selv foreslog tiltag, man vidste de ønskede, før de selv gjorde det. Det var det, Scavenius kaldte "eftergivenheds- eller samarbejdspolitik"."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9548.msg133727#msg133727

Alle ved jo, at indvandrere ansøger om opholdstilladelse i dag - og det gjorde nazisterne ikke - såeh - selvfølgelig har jeg ret
  :smile1:

« Senest Redigeret: September 19, 2019, 01:18:47 pm af Anklageren »

Helga den Anden

• Gæst
« Svar #10 Dato: September 19, 2019, 01:31:36 pm »
Det bliver SORTERE og SORTERE!

Fatter ikke, hvad du mener. Hvem er så landsforræderne? Og hvor er sammenligningen i det, du citerer??
Hvis du kun skriver kulsort, gider jeg ikke at kommentere det. Det er udenfor min rækkevidde ....
« Senest Redigeret: September 19, 2019, 01:39:19 pm af Helga den Anden »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Nogen koncentrationslejre er dødslejre - andre ikke
« Svar #11 Dato: September 19, 2019, 03:06:58 pm »

I første omgang blev de tilfangetagne betjente anbragt i kz-lejren Neuengamme ved Hamborg. Senere blev de overført til Stutthof og Buchenwald.

De var ikke udryddelseslejre som Bełżec, Treblinka eller Sobibor.

Men mange døde alligevel, jeg havde et familie medlem der endte sine dage der,  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil
Rørende som du forsvarer dit livs lys
« Svar #12 Dato: September 20, 2019, 12:00:11 pm »
Det bliver SORTERE og SORTERE!

Fatter ikke, hvad du mener. Hvem er så landsforræderne? Og hvor er sammenligningen i det, du citerer??
Hvis du kun skriver kulsort, gider jeg ikke at kommentere det. Det er udenfor min rækkevidde ....

Du må se i øjnene, hvad det betyder, at DerRudi sammenligner nulevende danskere med Scavenius.

Det behøver man ikke være professor for at regne ud  :smile1:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 20, 2019, 12:43:08 pm »
T4 var en forkortelse for Tiergartenstrasse 4, hvor personalet i 1940 fik autorisation til at “hjælpe” uhelbredeligt syge patienter med at dø.

Dette og følgende står på https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aktion_T4 :
“At the beginning of the twentieth century, the sterilisation of people carrying what were considered to be hereditary defects and in some cases those exhibiting what was thought to be hereditary "antisocial" behaviour, was a respectable field of medicine. Canada, Denmark, Switzerland and the US had passed laws enabling coerced sterilisation. Studies conducted in the 1920s ranked Germany as a country that was unusually reluctant to introduce sterilisation legislation.[19] In his book Mein Kampf (1924), Hitler wrote that one day racial hygiene "will appear as a deed greater than the most victorious wars of our present bourgeois era".[20][21]

In July 1933, the "Law for the Prevention of Hereditarily Diseased Offspring" prescribed compulsory sterilisation for people with conditions thought to be hereditary, such as schizophrenia, epilepsy, Huntington's chorea and "imbecility". Sterilisation was also legalised for chronic alcoholism and other forms of social deviance. The law was administered by the Interior Ministry under Wilhelm Frick through special Hereditary Health Courts (Erbgesundheitsgerichte), which examined the inmates of nursing homes, asylums, prisons, aged-care homes and special schools, to select those to be sterilised.[22] It is estimated that 360,000 people were sterilised under this law between 1933 and 1939.[23]”

Danmark er altså også nævnt i denne forbindelse, fordi vi også havde indført tvangssterilisation af mennesker med arvelige “defekter”.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil
Det er bare ikke særlig interessant
« Svar #14 Dato: September 20, 2019, 12:50:34 pm »
VK regeringen indførte, at alle bliver tilbudt nakkefoldsscanning for Down syndrom.

Tidligere blev 1 af 700 børn født med Downs syndrom, men i 2019 er antallet faldet drastisk på grund af fosterdiagnostik, fordi de ender som aborter.

Skulle der være noget i vejen med at forebygge, at mennesker bliver født med et handicap?

Det er der nogen, der mener - men det er heller ikke den almindelige mening i dag (som mit eksempel beviser).

T4 var en forkortelse for Tiergartenstrasse 4, hvor personalet i 1940 fik autorisation til at “hjælpe” uhelbredeligt syge patienter med at dø.

Dette og følgende står på https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aktion_T4 :
“At the beginning of the twentieth century, the sterilisation of people carrying what were considered to be hereditary defects and in some cases those exhibiting what was thought to be hereditary "antisocial" behaviour, was a respectable field of medicine. Canada, Denmark, Switzerland and the US had passed laws enabling coerced sterilisation. Studies conducted in the 1920s ranked Germany as a country that was unusually reluctant to introduce sterilisation legislation.[19] In his book Mein Kampf (1924), Hitler wrote that one day racial hygiene "will appear as a deed greater than the most victorious wars of our present bourgeois era".[20][21]

In July 1933, the "Law for the Prevention of Hereditarily Diseased Offspring" prescribed compulsory sterilisation for people with conditions thought to be hereditary, such as schizophrenia, epilepsy, Huntington's chorea and "imbecility". Sterilisation was also legalised for chronic alcoholism and other forms of social deviance. The law was administered by the Interior Ministry under Wilhelm Frick through special Hereditary Health Courts (Erbgesundheitsgerichte), which examined the inmates of nursing homes, asylums, prisons, aged-care homes and special schools, to select those to be sterilised.[22] It is estimated that 360,000 people were sterilised under this law between 1933 and 1939.[23]”

Danmark er altså også nævnt i denne forbindelse, fordi vi også havde indført tvangssterilisation af mennesker med arvelige “defekter”.
« Senest Redigeret: September 20, 2019, 01:03:36 pm af Anklageren »