Forfatter Emne: Råt overfald på ældre kone på Gammel Køge Landevej  (Læst 599 gange)

Offline Helga den Anden (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Råt overfald på ældre kone på Gammel Køge Landevej
« Dato: September 19, 2019, 09:00:29 am »
"De greb fat i hende bagfra med ordene 'giv os dine penge, din lille luder.' Da hun så sagde, art hun ikke havde penge eller andet af værdi, gik de amok med slag og spark, så hun fik smadret en fortand, brækket næsen og totalt forslået på ansigt og krop. De stod og hoppede på hende, mens hun lå og skreg."

En søn af offeret skriver om det på facebook og appellerer til folk, som måtte have set det beskidte overfald.
Det skete på Gammel Køge Landevej lige overfor Hvidovre Skøjtehal.

https://www.document.dk/2019/09/18/lennart-efterlyser-sin-mors-overfaldsmaend-paa-facebook-giver-penge-for-oplysninger-der-kan-foere-til-gerningsmaendene/

Atter en 'berigelse'. Overfaldspersonerne beskrives som tre udenlandske drenge på 15-17 år.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Råt overfald på ældre kone på Gammel Køge Landevej
« Svar #1 Dato: September 19, 2019, 11:05:12 am »
Hvad vil du debattere?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 19, 2019, 11:37:36 am »
Hvad vil du debattere?

Lad os debattere fordele og ulemper ved at forære vores land til muslimerne.
:l_moto:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 19, 2019, 11:39:12 am »
Hvad vil du debattere?

F eks om muslimer er vor tids jøder, som du har været inde på.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 19, 2019, 11:52:59 am »
Jeg elsker spinat, men det er besværligt at skylle, hvis man bruger en si, men i sidste uge fandt jeg ud af, at det nemmeste er at bruge en stor skål og fyld op med vand og komme spinatbladene ned i vandet og røre rundt i det. Alle urenhederne falder til bunds lige med det samme. Smart, er det ikke.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 19, 2019, 12:05:21 pm »
Jeg elsker spinat, men det er besværligt at skylle, hvis man bruger en si, men i sidste uge fandt jeg ud af, at det nemmeste er at bruge en stor skål og fyld op med vand og komme spinatbladene ned i vandet og røre rundt i det. Alle urenhederne falder til bunds lige med det samme. Smart, er det ikke.

Oplever du også at når du har spist spinat, så bliver din afføring grøn?
:l_moto:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Om man kan lide det - eller ej
« Svar #6 Dato: September 19, 2019, 12:25:31 pm »

Du er vist lidt af en kujon, når du føler dig presset af en lille minoritet.

Det er os der har magten. Ikke alene i Danmark, men den vestlige civilisation dominerer hele kloden.

« Senest Redigeret: September 19, 2019, 12:50:34 pm af Anklageren »

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.4%
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 19, 2019, 01:20:26 pm »
Hvad vil du debattere?

Du har selv skrevet en tråd-indledning gående ud på, hvad man kan bruge en debatside til.

Mit svar på dit homofaber-spørgsmål er et citat af selveste Rudi, som man tydeligt kan se af dine indlæg, at du savner (du tager ustandselig udgangspunkt i noget han enten har skrevet eller som du tror, han mener):

"Jeg kan skrive for at dokumentere, hvad der sker i disse afgørende år.
Om alt det, der ikke offentliggøres eller fordrejes, camoufleres i løgnemedierne.
De små nationalsindede medier skal ikke være alene alene om det, man hjælper til ved at skrive. For husk altid: Når det først står der, kan de ikke viske det ud."

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=9753.msg137443#msg137443

Da du tilhører det segment, der har sat sig for at fordreje, camouflere og fortie sandheden om den ikke-vestlige (muslimske) indvandring, bør dette vel være svar nok til dig. Jeg er 'fjenden', Anklager - en af disse 'højreradikale kujoner', du skriver så meget om.

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.4%
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 19, 2019, 01:26:14 pm »
Hvad vil du debattere?

:girl_haha:  Okay Torsten Bonfils. Her er mit indlæg om fordelene.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 19, 2019, 01:28:57 pm »
Du har selv skrevet en tråd-indledning gående ud på, hvad man kan bruge en debatside til.

Mit svar på dit homofaber-spørgsmål er et citat af selveste Rudi, som man tydeligt kan se af dine indlæg, at du savner (du tager ustandselig udgangspunkt i noget han enten har skrevet eller som du tror, han mener):

Om alt det, der ikke offentliggøres eller fordrejes, camoufleres i løgnemedierne.
De små nationalsindede medier skal ikke være alene alene om det, man hjælper til ved at skrive. For husk altid: Når det først står der, kan de ikke viske det ud."

Da du tilhører det segment, der har sat sig for at fordreje, camouflere og fortie sandheden om den ikke-vestlige (muslimske) indvandring, bør dette vel være svar nok til dig. Jeg er 'fjenden', Anklager - en af disse 'højreradikale kujoner', du skriver så meget om.

Jeg synes ikke, man er rigtig klog, hvis man tror - at nogen er tilhængere af at overfalde gamle damer - og derfor spurgte jeg dig om, hvad du vil debattere?

Det vil du altså ikke svare på.

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.4%
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 19, 2019, 01:43:47 pm »

Jeg synes ikke, man er rigtig klog, hvis man tror - at nogen er tilhængere af at overfalde gamle damer - og derfor spurgte jeg dig om, hvad du vil debattere?

Det vil du altså ikke svare på.

Mon der er ret mange, du synes er kloge - i forhold til dig selv?

Du skriver, at ingen er tilhængere af at overfalde gamle damer ...
Pardon me, hvorfor gør visse araber/somalier-typer det så jævnligt?

Ååh, det er fordi, de tilhører de stakkels fattige indvandrere ude i ghettoerne, som jo ellers ikke gør nogen fortræd?  :bad:  Danskerne skulle bare se at ryste op med nogle flere penge til dem!

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 19, 2019, 02:48:28 pm »
Du skriver, at ingen er tilhængere af at overfalde gamle damer ...
Pardon me, hvorfor gør visse araber/somalier-typer det så jævnligt?

Disse araber / somalier-typer er nogle af de 99 %, der gør det så svært for den ene %  :hyper:
//MTG

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 19, 2019, 02:50:48 pm »
Hvad vil du debattere?

Vi kan selv læse nyheder her på siden. Vi behøver ikke DerRudi eller dig.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    4.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: September 19, 2019, 07:10:15 pm »
"De greb fat i hende bagfra med ordene 'giv os dine penge, din lille luder.' Da hun så sagde, art hun ikke havde penge eller andet af værdi, gik de amok med slag og spark, så hun fik smadret en fortand, brækket næsen og totalt forslået på ansigt og krop. De stod og hoppede på hende, mens hun lå og skreg."

En søn af offeret skriver om det på facebook og appellerer til folk, som måtte have set det beskidte overfald.
Det skete på Gammel Køge Landevej lige overfor Hvidovre Skøjtehal.

https://www.document.dk/2019/09/18/lennart-efterlyser-sin-mors-overfaldsmaend-paa-facebook-giver-penge-for-oplysninger-der-kan-foere-til-gerningsmaendene/

Atter en 'berigelse'. Overfaldspersonerne beskrives som tre udenlandske drenge på 15-17 år.

Øhhh ...... du var der selv, eller hvad? Hvorfor hjalp du så ikke kvinden i stedet for at begynde at udspørge drengene om deres religion?!!!  :big_grin: :baby: :dance3:
Midlerne er underordnede.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    4.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Om man kan lide det - eller ej
« Svar #14 Dato: September 19, 2019, 07:11:52 pm »

Du er vist lidt af en kujon, når du føler dig presset af en lille minoritet.

Det er os der har magten. Ikke alene i Danmark, men den vestlige civilisation dominerer hele kloden.

I danmark er det Muslimer, der bliver overfaldet af ikke-Nydanskere - og ikke omvendt.
Midlerne er underordnede.