Forfatter Emne: 'Den varme mavefornemmelse'  (Læst 590 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
'Den varme mavefornemmelse'
« Dato: September 14, 2019, 07:18:05 pm »
Der foregik skam andet end S-kongressen i Aalborg-området denne lørdag i september.

https://identitaer.dk/2019/aktion-i-aalborg-stop-den-store-udskiftning

Flot banner, de har der på Limfjordsbroen, 'Generation Identitær.'

Jeg ved ikke så meget om dem, men jeg kan lide, det de skriver, som her:

"Feel good politikere, venligboere og andre har alt for længe sat deres egen varme mavefornemmelse over deres børns fremtid og velbefindende. Den blinde tro på integrationens løgn, og på at det var det rigtige naivt at åbne dørene og føje andres krav i stedet for at insistere på vores egen ret til kultur, historie og folk, har lullet os ind i en søvnlignende tilstand ...."

Det er helt rigtig tale efter min mening. Er du uenig?

Og hvis man ville have genopfrisket, hvordan den rare 'varme mavefornemmelse', landsforræderens talejunk lyder, kunne man bare have lukket op for DR2 tidligt på eftermiddagen. Da transmitteredes hr.Morten Østergaards landsmødetale i Nyborg for de forsamlede radikale nikkedukker.   :bad:
Danmark muhammedanerfrit!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.6%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: 'Den varme mavefornemmelse'
« Svar #1 Dato: September 14, 2019, 07:23:36 pm »
Fat dog snart at jeres højrenationale program er en syg moster.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 14, 2019, 07:28:53 pm »

Ligesom din elskede kommunisme.  :yes:
:l_moto:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Generation Identitær synes jo også, at du er en gammel hønisse
« Svar #3 Dato: September 14, 2019, 10:53:59 pm »
Hvis vi skal være helt ærlige, så flytter bannere ikke mange mennesker nogen steder hen - og derfor udretter de meget mindre end Morten Østergaard.

Det giver ordet "symbolpolitik" en helt ny betydning  :smile1:

- men hvis du er tilfreds med det, så Gud være med dig.

Der foregik skam andet end S-kongressen i Aalborg-området denne lørdag i september.

"Feel good politikere, venligboere og andre har alt for længe sat deres egen varme mavefornemmelse over deres børns fremtid og velbefindende. Den blinde tro på integrationens løgn, og på at det var det rigtige naivt at åbne dørene og føje andres krav i stedet for at insistere på vores egen ret til kultur, historie og folk, har lullet os ind i en søvnlignende tilstand ...."

Og hvis man ville have genopfrisket, hvordan den rare 'varme mavefornemmelse', landsforræderens talejunk lyder, kunne man bare have lukket op for DR2 tidligt på eftermiddagen. Da transmitteredes hr.Morten Østergaards landsmødetale i Nyborg for de forsamlede radikale nikkedukker.   :bad:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 15, 2019, 03:10:08 am »

Må vi se hvem der er i bestyrelsen for Generation Identitær og se et referat fra den seneste generalforsamling?

Her er en fra Generation Identitær. Hun skulle først lige smutte forbi hendes doktormand og få ham til at se på noget vitaminmangel eller måske ligefrem fejlernæring. Mangler hun mon D-vitamin og jern?

Du får ret og jeg får fred!

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Pjat med dig.
« Svar #5 Dato: September 15, 2019, 11:31:46 am »
Hun ser da dejlig sund og 'arisk' ud.  :smile1:
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 15, 2019, 11:53:06 am »

Ja, de højrenationales "kamp" her illustreret med en gif.

Offline Rolf Krake

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • 'Dag er oppe, dåd os venter'
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 15, 2019, 01:43:56 pm »

Jeg bliver også opmuntret ved at se Generation Identitærs bannertekst. Men det kan maksimalt ses som en begyndelse til et mere folkeligt oprør, et der har greb om mange flere.
I Danmark har der efter århundredeskiftet været flere små organisationer, som hver på deres måde har ønsket et opgør med den hidtil førte indvandrerpolitik.
'Stop Islamiseringen af Danmark', 'Danskernes Parti', 'Pegida' (senere navneforandring til 'For Frihed'), 'Stram Kurs' og sikkert flere endnu. Men ingen af dem har kunnet samle de helt store masser om et ellers enkelt budskab. Det er en skam.

Det er ikke mindst en skam, fordi for hver gang et nyt år er gået og det bliver ved tilløb som de nævnte, rykker den dag nærmere, hvor danskerne skal til at spørge om lov til at dyrke deres egen kultur i det, deres forfædre mente skulle være deres retmæssige arv. Deres fælles hjem.

Men jeg har heller ikke en ideel løsning på, hvordan man vækker de mange, som befinder sig i den søvnlignende tilstand. Hvis jeg havde, ville jeg nok have været partileder.  :smile1:
Danmark i tusind år,
søhavn og bondegård
og fri mænds arv.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 15, 2019, 01:50:02 pm »

Jeg bliver også opmuntret ved at se Generation Identitærs bannertekst. Men det kan maksimalt ses som en begyndelse til et mere folkeligt oprør, et der har greb om mange flere.
I Danmark har der efter århundredeskiftet været flere små organisationer, som hver på deres måde har ønsket et opgør med den hidtil førte indvandrerpolitik.
'Stop Islamiseringen af Danmark', 'Danskernes Parti', 'Pegida' (senere navneforandring til 'For Frihed'), 'Stram Kurs' og sikkert flere endnu. Men ingen af dem har kunnet samle de helt store masser om et ellers enkelt budskab. Det er en skam.

Det er ikke mindst en skam, fordi for hver gang et nyt år er gået og det bliver ved tilløb som de nævnte, rykker den dag nærmere, hvor danskerne skal til at spørge om lov til at dyrke deres egen kultur i det, deres forfædre mente skulle være deres retmæssige arv. Deres fælles hjem.

Men jeg har heller ikke en ideel løsning på, hvordan man vækker de mange, som befinder sig i den søvnlignende tilstand. Hvis jeg havde, ville jeg nok have været partileder.  :smile1:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    4.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #9 Dato: September 16, 2019, 06:39:40 pm »
Når højrefløjen rigtig skal ud og ændre verden skriver de noget på et stykke papir og viser det til folk, der går forbi - flygter vi Muslimer nemlig ud af landet :big_grin:

I guder at nogen kan være så dumme.  :bad:
Midlerne er underordnede.