Forfatter Emne: Sygt læsning  (Læst 2814 gange)

popov

• Gæst
Sygt læsning
« Dato: Februar 05, 2015, 10:17:06 am »
Ikke for første gang er søgelyset rettet mod Saudi Arabien for 9/11, jeg håber der kommer et nyt slags Lockerbie sag hvor skylden officielt bliver placeret, men det er vel ønske tænkning

http://eas8.emediate.eu/eas?camp=234;ty=ct;EASLink=http%3A%2F%2Fnyhederne.tv2.dk%2Fudland%2F2015-02-05-terrordoemt-saudisk-kongefamilie-finansierede-11-september%3Fnidk

Offline Blue velvet

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Sygt læsning
« Svar #1 Dato: Februar 05, 2015, 12:59:34 pm »
Og?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #2 Dato: Februar 05, 2015, 01:41:15 pm »
Lad nu den sag ligge. Det er vigtigere, at vi i forskellige dele af verden kan nærme os en forbrødring, end det er at skulle forsøge at placere et eller andet teoretisk ansvar for noget, som man aldrig bliver helt klog på alligevel.
Midlerne er underordnede.

popov

• Gæst
« Svar #3 Dato: Februar 05, 2015, 02:07:29 pm »

El_Nino

• Gæst
« Svar #4 Dato: Februar 05, 2015, 08:09:20 pm »
Ikke for første gang er søgelyset rettet mod Saudi Arabien for 9/11, jeg håber der kommer et nyt slags Lockerbie sag hvor skylden officielt bliver placeret, men det er vel ønske tænkning

http://eas8.emediate.eu/eas?camp=234;ty=ct;EASLink=http%3A%2F%2Fnyhederne.tv2.dk%2Fudland%2F2015-02-05-terrordoemt-saudisk-kongefamilie-finansierede-11-september%3Fnidk

Ja, stol aldrig; aldrig på en muslim - de lyver ifl et koranvers (kan ikke huske det, da jeg IKKE er muslim), men som kan tillade at lyve hvis det fremme Allah's tro -derfor ud med islam i EU og forbyd islamistisk indvandring i EU

Rollo

• Gæst
« Svar #5 Dato: Februar 05, 2015, 09:00:20 pm »

Ja, det er ønsketænkning. I hvert fald i vores levetid.

Der kommer til at gå mange år, før hele sandheden kommer frem. Der er hemmelige arkiver i alle lande og disse hemmelige arkiver forbliver hemmelige i mange år. Men på et eller andet tidspunkt ophæves hemligstemplingen. Og så kan det være, at historien skal revideres.

Rollo

• Gæst
« Svar #6 Dato: Februar 05, 2015, 09:04:33 pm »
Ja, stol aldrig; aldrig på en muslim - de lyver ifl et koranvers (kan ikke huske det, da jeg IKKE er muslim), men som kan tillade at lyve hvis det fremme Allah's tro -derfor ud med islam i EU og forbyd islamistisk indvandring i EU

Muslimerne kalder det "taqiyya", dvs. retten til at lyve for ikke-muslimer.

MannerKA

• Gæst
« Svar #7 Dato: Februar 05, 2015, 09:11:57 pm »
Citér
Ja, det er ønsketænkning. I hvert fald i vores levetid.

Der kommer til at gå mange år, før hele sandheden kommer frem. Der er hemmelige arkiver i alle lande og disse hemmelige arkiver forbliver hemmelige i mange år. Men på et eller andet tidspunkt ophæves hemligstemplingen. Og så kan det være, at historien skal revideres.

Dét bliver den. Jeg har vel nok ofte ønsket mig, at alt om optakten til og tiden omkring 9. april 1940 blev blotlagt. Nogle troede, at nu var den der - i 1995, men nej, nej. De forlænger og forlænger. Jeg håber, at min datter kommer til at læse det. Nu har hun hørt "den gamle" skumle om det i årevis.   :smile:

Rollo

• Gæst
« Svar #8 Dato: Februar 05, 2015, 09:30:13 pm »
Sandheden vinder altid i det lange løb. Men der kan godt gå lang tid.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 06, 2015, 01:46:52 pm »
Er der ikke også noget med at Tyskland skylder Danmark erstatning for ødelæggelser under 2 verdenskrig?  :girl_sigh:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Anklageren

• Gæst
Næsten konspirationsteorier
« Svar #10 Dato: Februar 06, 2015, 04:04:23 pm »
Det lyder ret sandsynligt at dele af det saudiske kongehus stod bag 911.

Så kan man ikke lade være med at tænke over, at medlemmer af de saudiske kongehus var de eneste, som fik lov til at flyve under flyveforbuddet efter 911, hvor selv kongresmedlemmer og tidligere præsidenter måtte holde sig på jorden.

Det skete efter personlig ordre fra George Bush, som er kammerater med det saudiske kongehus.

popov

• Gæst
« Svar #11 Dato: Februar 06, 2015, 04:42:14 pm »
Er der ikke også noget med at Tyskland skylder Danmark erstatning for ødelæggelser under 2 verdenskrig?  :girl_sigh:
[/quote

Nu ved jeg ikke hvor meget der blev ødelagt i vores land, men jeg kan godt se din pointe.
Pop pop, nu kommer jeg i tanken om Grønland og St. Thomas, nåh, den tager anden gang

Jeg ønsker mig at politik kommer med ansvar, intet er gratis i livet, og med lidt held kommer
retorik også med ansvar, men så vil det går ud over DF og det duer ikke vel

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 07, 2015, 05:13:19 pm »

Hvordan vil du gøre det uden at æege tankepoliti? Hvem skal sørge for at sørge for at overholde hvad folk må og ikke må tro på?

El_Nino

• Gæst
« Svar #13 Dato: Februar 07, 2015, 05:48:11 pm »
Lad nu den sag ligge. Det er vigtigere, at vi i forskellige dele af verden kan nærme os en forbrødring, end det er at skulle forsøge at placere et eller andet teoretisk ansvar for noget, som man aldrig bliver helt klog på alligevel.

Jaeh forbrødring - på muhzernes vilkår - nix moster - islam yt av hier - til musliam land - kamel - sand - stenhule  :smile: :smile: :snegurochka:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #14 Dato: Februar 20, 2015, 02:41:35 am »

Jaeh forbrødring - på muhzernes vilkår - nix moster - islam yt av hier - til musliam land - kamel - sand - stenhule  :smile: :smile: :snegurochka:

Nej - naturligvis på vores alles vilkår. Ja, hvor vil du sende dem hjem til? De er danskere, og mange af dem er i tilgift født i danmark.
Midlerne er underordnede.