Forfatter Emne: Overfaldt Pia K. i 1998 - nu forgyldt med magtfuld stilling  (Læst 701 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Overfaldt Pia K. i 1998 - nu forgyldt med magtfuld stilling
« Dato: September 10, 2019, 09:41:06 am »
Frank P. Poulsen var i marts 1998 forrest blandt den frådende mængde af 'Antifa'-typer, der overfaldt daværende DF-formand Pia Kjærsgaard på Nørrebro, så hun måtte søge tilflugt i en bank. Ja, han er faktisk blevet udpeget som ham, der gentagne gange slog den cirka 160 cm høje kvinde med knytnæve, så hun efterfølgende havde blå mærker på arm og skulder.
(Hvordan det var endt, hvis ikke hun havde fået smækket og låset døren ind til taxaen er ikke til at vide.Pia K. har selv udtalt, at hun er overbevist om, at de havde slået hende ihjel.)

Pia K. har i de mange år efter måttet leve med avancerede alarmer og - som partiformand - med at blive sluset ind og ud af bagdøre til mødelokaler, fordi de almindelige indgange til hoteller, kroer eller andet var blokeret af hysterisk skrigende rødgardister og/eller "unge" (muslimer).

Men sådan behandler man ikke en voldelig rødgardist som Frank P. Poulsen. I Mette F.-samfundet forgylder man da en sådan helt.

Han er nu blevet udnævnt til konsulent af Det Danske Filminstitut - det er disse magtfulde konsulenter, der bevilger skattepenge til film, som de synes er værdige til støtte!

https://document.dk/2019/09/02/han-overfaldt-pia-kjaersgaard-nu-bliver-stenkastende-autonom-forgyldt-med-skattepenge-og-magtfuldt-job/
Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Overfaldt Pia K. i 1998 - nu forgyldt med magtfuld stilling
« Svar #1 Dato: September 10, 2019, 10:00:52 am »
Og hva' så.

Du har jo selv truet med dine knytnæver.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 10, 2019, 12:10:15 pm »

Pia K. har i de mange år efter måttet leve med avancerede alarmer og - som partiformand - med at blive sluset ind og ud af bagdøre til mødelokaler, fordi de almindelige indgange til hoteller, kroer eller andet var blokeret af hysterisk skrigende rødgardister og/eller "unge" (muslimer).

Men sådan behandler man ikke en voldelig rødgardist som Frank P. Poulsen. I Mette F.-samfundet forgylder man da en sådan helt.

Citat af den fredselskende DerRudi: Se, "DUECFB", der skal lige falde en beklagelse og en undskyldning (minimum) her på siden indenfor det næste døgns tid.
Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde.

Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden!
Fiser den stille og roligt ind, din beskidte, slimede kloakrotte ?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2729.msg30279#msg30279

Lighed for Loke såvel som for Thor

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 10, 2019, 01:15:10 pm »
Den formentlig eneste i verden, der kan huske det hidsige replikskifte for snart fire år siden er - Anklageren.

Grunden til at han overhovedet igen og igen har kunnet poste det gennem årene, er at den altid servile moderatorøjentjener Landboen havde kopieret det. Det blev nemlig slettet igen efter nogle timer. Jeg husker ikke længere, om Musenfryd havde nået at gøre det, eller om jeg bad hende om det. Mit udfald kom, efter at være blevet svinet og beskyldt for noget, jeg aldrig havde skrevet af profilnavnet 'DUECFB', som kun kort optrådte herinde (ikke utænkeligt endnu en provokatørprofil oprettet af Tigerklageren Himself?!)

Vi andre kan ikke på samme måde finde indlæg frem at bruge mod Anklageren, da han jo slettede sin profil (i vrede?) i december 2018, hvilket betyder at de cirka 24.000 indlæg han da havde begået kun kan findes frem ved møjsommeligt at lede i alle tråde fra 2014-2018. Det gider ingen.
Og nok godt det samme, at vi andre ikke hylder det slogan Anklageren bruger, når han tager tigerskindsjakken på: 'Midlerne er underordnede.'

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 10, 2019, 01:20:14 pm »
homofaber:
Citér
Og hva' så.

Synes det er værre, når små tøsedrenge truer med andres næver!

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=1783.msg18440#msg18440

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 10, 2019, 01:46:45 pm »
homofaber:
Citér
Og hva' så.

Synes det er værre, når små tøsedrenge truer med andres næver!

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=1783.msg18440#msg18440

Jeg har da ikke truet med andres næver. Jeg siger bare, at du vil pisse i bukserne, hvis du så dem og at jeg sagtens kunne ringe til dem. Men du drikker måske ikke myntete eller har lyst til til til den søde tand.

Du er så bange, Rudi, og frygten lyser ud af dig som en modkørende bil med det lange lys.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er simpelthen forkert
« Svar #6 Dato: September 10, 2019, 01:48:09 pm »
De gamle indlæg og kommentarer fra før jeg slettede min profil står stadig med "Anklageren" - og man kan søge på det på linje med den nuværende profil.

Det kan man også med "Hellefront" og andre slettede som f.eks. "MannerKa".

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1080.msg9015#msg9015

Jeg har ihvertfald ingen problemer med det, og det tager ikke ret lang tid at søge det frem.

Den formentlig eneste i verden, der kan huske det hidsige replikskifte for snart fire år siden er - Anklageren.

Grunden til at han overhovedet igen og igen har kunnet poste det gennem årene, er at den altid servile moderatorøjentjener Landboen havde kopieret det. Det blev nemlig slettet igen efter nogle timer. Jeg husker ikke længere, om Musenfryd havde nået at gøre det, eller om jeg bad hende om det. Mit udfald kom, efter at være blevet svinet og beskyldt for noget, jeg aldrig havde skrevet af profilnavnet 'DUECFB', som kun kort optrådte herinde (ikke utænkeligt endnu en provokatørprofil oprettet af Tigerklageren Himself?!)

Vi andre kan ikke på samme måde finde indlæg frem at bruge mod Anklageren, da han jo slettede sin profil (i vrede?) i december 2018, hvilket betyder at de cirka 24.000 indlæg han da havde begået kun kan findes frem ved møjsommeligt at lede i alle tråde fra 2014-2018. Det gider ingen.
Og nok godt det samme, at vi andre ikke hylder det slogan Anklageren bruger, når han tager tigerskindsjakken på: 'Midlerne er underordnede.'

Offline Helga den Anden

• Fuld medlem
  • Activity:
    1%
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 10, 2019, 02:05:42 pm »
Og pif paf puf, så forsvandt den tråds emne også i afsporingsgak, udført af Anklageren & Lille hjælper.

Ikke et ord fra den side om, hvorvidt det er rimeligt at belønne en stenkastende 'helt' som Frank Poulsen med et vellønnet konsulentjob.
Sådan gør man det! Flooot, Anklager og lille homohjælper.   :clapping:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Med lammeklæderne på
« Svar #8 Dato: September 10, 2019, 02:25:46 pm »
Oplægget er patetisk, og hvis det næste gang bliver mere objektivt, så er der et bedre grundlag for debat.

Følelserne er alt for svulmende  :yes:

Og pif paf puf, så forsvandt den tråds emne også i afsporingsgak, udført af Anklageren & Lille hjælper.

Ikke et ord fra den side om, hvorvidt det er rimeligt at belønne en stenkastende 'helt' som Frank Poulsen med et vellønnet konsulentjob.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 10, 2019, 03:06:04 pm »

Hvad synes du selv? Hvad skal vi debattere?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 10, 2019, 05:36:21 pm »
Citat af den fredselskende DerRudi: Se, "DUECFB", der skal lige falde en beklagelse og en undskyldning (minimum) her på siden indenfor det næste døgns tid.
Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde.

Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden!

Jeg mener at huske at det var mig den trussel var rettet imod.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 10, 2019, 05:39:47 pm »

Pia Kjærsgård kom ikke noget til og ingen blev dømt, så det har nok været småting. Mon ikke Frank Poulsen er blevet ansat for sine kvalifikationer.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 10, 2019, 06:27:29 pm »

Jeg mener at huske at det var mig den trussel var rettet imod.

Nej, det var en helt anden trussel han kom med mod dig. Det var noget med, at han ville komme forbi og fægte lidt med næverne, men så kunne han vist ikke starte den gamle bil og måtte opgive.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 10, 2019, 06:43:47 pm »

Det var ikke næverne, Rudi truede Carlo med, hvis man ser på, hvad smileyen viser.

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 10, 2019, 06:47:31 pm »

Pia Kjærsgård kom ikke noget til og ingen blev dømt, så det har nok været småting. Mon ikke Frank Poulsen er blevet ansat for sine kvalifikationer.

Så mangler vi bare at dem som overhældte daværende statsminister Fogh Rasmussen med rød maling også bliver forgyldte med en fed stilling. :smile1:
« Senest Redigeret: September 10, 2019, 06:50:58 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,