Forfatter Emne: Røver fra Uganda idømmes forvaring for voldtægter under flugt  (Læst 421 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Røver fra Uganda idømmes forvaring for voldtægter under flugt
« Dato: September 09, 2019, 06:44:35 pm »
I det mindste fik han en udvisning og forvaring. Desværre er der navneforbud i sagen, så man må ikke høre navnet på denne fremmede fjende  :angry: :angry:

Citér
En 34-årig mand er mandag blevet kendt skyldig i at have begået to voldtægter under en flugt fra en retspsykiatrisk afdeling sidste år.

Afgørelsen faldt i Retten på Frederiksberg, der idømte ham forvaring og dermed besluttede at spærre ham inde på ubestemt tid for sine forbrydelser.

Det oplyser Karoline Døssing Normann, der er forsvarer i sagen. Sammen med sin klient ankede hun dommen på stedet med påstand om frifindelse.

I 2016 blev manden i Østre Landsret dømt for flere hjemmerøverier. På grund af sindssyge blev han dog ikke idømt fængsel, men anbringelse på en retspsykiatrisk afdeling.

Efter to år stak den 34-årige af fra anbringelsen. Det var under den flugt, at voldtægterne fandt sted først i Brønshøj og siden i Odense N.

Ved den første voldtægt 29. september truede han en kvinde med, at han ville dræbe hende eller skade hendes familie.

Knap to uger senere - 10. oktober - voldtog han en anden kvinde i Odense. Her var han bevæbnet med knive.

I spørgsmålet om, hvorvidt manden var skyldig i voldtægterne eller ej, var det særligt kvindernes forklaringer, der blev lagt vægt på.

Forvaring kan komme på tale i sager om grov personfarlig kriminalitet og i sager om sædelighedsforbrydelser.

Sanktionen er formelt set ikke en straf, men en særlig foranstaltning, der kan pålægges i stedet for en straf, når den dømte anses for at være særlig farlig.

Manden har tidligere været sindssyg. Men sindssygdom var ikke i spil i den aktuelle sag. Selv om forvaring forudsætter en vis farlighed, så bliver det kun givet til personer, der anses for at være tilregnelige.

Manden stammer fra Uganda og kom til Danmark som barn. Ud over forvaring blev han udvist fra Danmark for bestandig. Det blev han også i landsretten.

Da der er nedlagt navneforbud i sagen, er det ikke muligt for Ritzau at beskrive den 34-åriges identitet nærmere eller bringe hans navn.

https://folketidende.dk/112/Roever-idoemmes-forvaring-for-voldtaegter-under-flugt/artikel/521680

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Røver fra Uganda idømmes forvaring for voldtægter under flugt
« Svar #1 Dato: September 09, 2019, 06:52:40 pm »
Nægter, nu jeg har dig. Du går højt op i nogen der stormer frem. Men vi har ikke hørt dig kommentere landdagsvalgene i Brandenburg og Sachsen, hvor AfD har stormet frem. Og nu vil gøre regeringsforhandlinger vanskelige.
Du får ret og jeg får fred!

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 09, 2019, 08:31:17 pm »
Jeg ville absolut ikke have noget imod, at denne voldtægtsforbryder fra Uganda bliver smidt ud af Danmark.

Men hvis nogen mener, at danske mænd ikke kan finde på at begå voldtægt, skulle de se denne udsendelse fra DR iaften kl. 20.45 : https://www.dr.dk/tv/se/sexovergreb-pa-bestilling/sexovergreb-pa-bestilling-2/sexovergreb-pa-bestilling-1-2

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 11, 2019, 11:41:30 am »
Jeg ville absolut ikke have noget imod, at denne voldtægtsforbryder fra Uganda bliver smidt ud af Danmark.

Men hvis nogen mener, at danske mænd ikke kan finde på at begå voldtægt, skulle de se denne udsendelse fra DR iaften kl. 20.45 : https://www.dr.dk/tv/se/sexovergreb-pa-bestilling/sexovergreb-pa-bestilling-2/sexovergreb-pa-bestilling-1-2

Ofte kommer du med forsvar for de udlændinge der laver kriminalitet.
Du finder en dansker der også har lavet noget kriminelt.
Der vil altid være danskere der lavet kriminelt, det er fleste af den danske befolkning.
Men hvad mener du om de filippinske forældre der sælger deres børn som sexslaver. 

Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Det islamiske kvindesyn
« Svar #4 Dato: September 11, 2019, 12:05:43 pm »
ak31:
Citér
@kirstenelisabeth

Men hvis nogen mener, at danske mænd ikke kan finde på at begå voldtægt, skulle de se denne udsendelse fra DR iaften kl. 20.45 : https://www.dr.dk/tv/se/sexovergreb-pa-bestilling/sexovergreb-pa-bestilling-2/sexovergreb-pa-bestilling-1-2"

Der vil altid være danskere der lavet kriminelt, det er fleste af den danske befolkning.
Men hvad mener du om de filippinske forældre der sælger deres børn som sexslaver.

Jeg har også det indtryk af Nørrebro-beboeren Kirstenelisabeth, at hun ikke hver men hver eneste gang, muslimerne omtales for deres mange forbrydelser, chikane af danskere osv., al-TID kan finde et eller andet eksempel på en dansker, der har lavet noget biks. Hvorfor bringer hun det?

Formålet kan kun være at forsøge at tilsløre ikke-vestlige indvandreres store overrepræsentation vedr. voldtægter, grov vold, røverier osv. Altså samme formål som 90 pct. af Anklagerens, homofabers og Tigermandens indlæg. Kirstenelisabeth gør det bare på sin måde.

Hvad siger hun mon til, at endnu en optælling af domme for voldtægt i Danmark gennem halvandet år viser:

10 ud af 12 dømte er indvandrere eller efterkommere.

https://bt.dk/voldtaget/unik-optaelling-10-ud-af-12-overfaldsvoldtaegter-begaas-af-indvandrere-eller

Den islamiske kulturs rå, forkvaklede kvindesyn fornægter sig ikke.

PS Jeg skal for god ordens skyld tilføje, at hvad angår voldtægtsforbryderen fra Uganda specifikt angår, er det ikke stensikkert, at han er muslim. I Uganda, som jeg selv har besøgt to gange, er flertallet kristne (katolsk orienterede). Det ville have været interessant at vide ....

« Senest Redigeret: September 11, 2019, 12:07:26 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Man bør behandle emnet mere seriøst
« Svar #5 Dato: September 11, 2019, 01:29:21 pm »

Sagen er i al sin enkelthed, at beskrivelsen af indvandrernes kriminalitet ikke er objektiv, men er et led i en falsk og systematisk politisk propaganda.

Det har derfor ikke noget med logik at gøre.

Prøv f.eks. at læs KVINDFO's FAKTA OG VIDEN OM Voldtægt og etnicitet - og sammenlign det med DerRudi's ditto.

https://kvinfo.dk/voldtaegt-og-etnicitet/

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 11, 2019, 01:48:15 pm »
Jeg tror bare KE. er lidt naiv på det punkt og hun vil så gerne se det bedste i alle mennesker. Desværre vil ikke alle det gode heller ikke Danskere men vi ved jo nok alle hvem der optræder mest i statistikkerne, ikke.?
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Man bør behandle emnet mere seriøst
« Svar #8 Dato: September 11, 2019, 02:22:40 pm »
Prøv f.eks. at læs KVINDFO's FAKTA OG VIDEN OM Voldtægt og etnicitet - og sammenlign det med DerRudi's ditto.

Har du snart den statistik over hvor meget muslimerne er pain-in-the-ass?

Undskyld, men KVINFOS statistik er muligvis heller ikke helt objektiv. For nu farer der en djævel i mig: De damer ved godt at de muslimske hanner gerne må forlyste sig med lyse, frie kvinder, mens der er fuld kontrol over hvad de muslimske kvinder må.

Derfor noget der måske er inde i billedet. Fordi, de tænker måske, jo mindre de muslimske kvinder må,

jo mere pik til dem
[/size][/color].

Kan måske forvride statistikken.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 11, 2019, 02:27:08 pm »

Har du snart den statistik over hvor meget muslimerne er pain-in-the-ass?

Undskyld, men KVINFOS statistik er muligvis heller ikke helt objektiv. For nu farer der en djævel i mig: De damer ved godt at de muslimske hanner gerne må forlyste sig med lyse, frie kvinder, mens der er fuld kontrol over hvad de muslimske kvinder må.

Derfor noget der måske er inde i billedet. Fordi, de tænker måske, jo mindre de muslimske kvinder må,

jo mere pik til dem
[/size][/color].

Kan måske forvride statistikken.

Jeg synes det er underligt, at du holder med DerRudi - men du ligner ham ret meget.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 11, 2019, 02:31:51 pm »
Jeg rendte lig ind i fænomenet. En FB-ven af hunkøn jeg har her, har lige mødt nogle syriske flygtninge. Af hankøn for de syriske flygtninge er stort set ikke andet. Men hun kan bedyre: "Nej, hvor er de søde". Hun er ikke af de yngste, men de muslimske hanner er ikke så kræsne - har det vist sig. Bare de er lyse og frie.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 11, 2019, 02:33:23 pm »
Jeg synes det er underligt, at du holder med DerRudi - men du ligner ham ret meget.

Er det rigtigt hvad jeg skriver?

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Den groveste fornærmelse endnu!
« Svar #12 Dato: September 11, 2019, 02:54:07 pm »
Anklageren:
Citér

:bomb: :paladin:  Så er det godt, Anklager!
Du ved sikkert, at i de gode gamle dage ville den dér have medført, at jeg kastede en handske - og næste morgen: DUEL ved daggry.

Danmark muhammedanerfrit!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 11, 2019, 02:59:38 pm »

Den logisk fejlslutning, der hedder "Guilt by Association".

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Den groveste fornærmelse endnu!
« Svar #14 Dato: September 11, 2019, 03:55:40 pm »
Anklageren:
Citér

:bomb: :paladin:  Så er det godt, Anklager!
Du ved sikkert, at i de gode gamle dage ville den dér have medført, at jeg kastede en handske - og næste morgen: DUEL ved daggry.

Bevares  :mail1:

Jeg udelukker ikke, at Carlo ser op til dig og dine meninger - men at beundringen ikke er gengældt  :smile1: