Forfatter Emne: Tidligere kollega sigtet for drabsforsøg på ekskæreste: ‘Født muslim dør muslim”  (Læst 189 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
En god artikel på Uriasposten. I kommentarfeltet finder man ud af at ekskærsten er kristen og siger at religioner ikke kan passe sammen

Citér
Jeg er en lukket kvinde. Det lyder negativt, men det er nok en smags sag. Har været i nogle uheldige forhold med nogle andre religioner, og jeg har inset, at det kan ikke blandes sammen
https://www.kristendatingdanmark.com/view-profile,11540,kristus-i-hjertet.html

Citér
Jeg har tidligere blogget om mandagens ‘altanpige’-episode i Kolding. En 26-årig kvinde blev stukket i ‘mave, hals, ryg og nakke’, og styrtede herefter til jorden fra førstesalslejligheden. Tre mænd er sigtet i sagen. Kvindens 37-årige tidligere samlever, hans 29-årige bror og en 26-årig mand. Kvinden er udenfor livsfare, og mændene er derfor kun sigtet for drabsforsøg.

Som jeg fortalte i Radio24syv, så har jeg har i en årrække arbejdet hos Coop Logistik i Århus, og haft en del muslimske kollegaer, uden at det har givet anledning til problemer af nogen art. Nu hører jeg så på vandrørene, at den sigtede eksmand i altanpige-sagen er en tidligere kollega – afghansk herkomst. Det er en stor arbejdsplads, og jeg kendte ham ikke særligt godt, men han virkede relativ dansk på overfladen. Han har flere nære danske venner, og så vidt jeg husker var han en del af selskabet under en bytur for år tilbage. Mine kilder har flere detaljer om sagen, som ikke helt korrelerer med JyskeVestkystens udlægning. Dem holder jeg for mig selv indtil videre.

http://www.uriasposten.net/archives/104144

Så den dejlige multikultur dur ikke når det kommer til stykket. Selv dem der virker velintegreret laver sådanne ting, hvilket vil sige at det igen bekræfter at de fremmede fjender ikke skal integreres men derimod smides ud af Danmark.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Islamofobien er næsten død - og du bidrager til at forkorte dødskampen
« Svar #1 Dato: September 08, 2019, 10:24:27 am »
DF fik et af historiens største politiske maveplaskere, folket valgte Paludan fra i afsky, Danskernes Parti og hvad de alle sammen hedder er forlængst opgivet på grund af manglende interesse,

Fortsæt endelig i det samme spor, så vi slipper for at gøre noget ved de problemer  :smile1:

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det som du ''glemte'' at nævne
« Svar #2 Dato: September 08, 2019, 10:41:43 am »
DF fik et af historiens største politiske maveplaskere, folket valgte Paludan fra i afsky, Danskernes Parti og hvad de alle sammen hedder er forlængst opgivet på grund af manglende interesse,

Fortsæt endelig i det samme spor, så vi slipper for at gøre noget ved de problemer  :smile1:
Rigtig mange ser stadigvæk SK videoer på Youtube, Lars Kragh Andersen er også super populær på Youtube og GYSEbevægelsen DNM vokser stadigvæk i medlemmer i alle lande i hele Norden. Det siger jo sig selv at SK ikke ville få ca 2 millioner kroner hvert år hvis Paludan ikke havde noget opbakning.
« Senest Redigeret: September 08, 2019, 10:45:38 am af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: Islamofobien er næsten død - og du bidrager til at forkorte dødskampen
« Svar #3 Dato: September 08, 2019, 03:02:42 pm »

Jamen det gør vi så - Så kan vi få lov at se nogle flere kvinder smidt ud fra altaner eller hvor det nu passer herreracen at aflive deres Danske ægtemager.
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Vi vil sikkert erfare flere 'altan-piger'
« Svar #4 Dato: September 10, 2019, 11:30:20 am »
Desdicardo:
Citér
Så kan vi få lov at se nogle flere kvinder smidt ud fra altaner, eller hvor det nu passer herreracen at aflive deres Danske ægtemager.

Herreracen vejrer selvfølgelig morgenluft i disse tider, hvor Mette F.-regeringen er kommet til fadet bl.a. ved hjælp af de mange muslimske stemmer til EL og RV - og ved at se den 'moralske' støtte fra det segment, som Anklageren & Co. herinde tilhører.

Nogle af de mere almindelige brugere ved muligvis ikke, at disse piger i islamiske familier, dem der enten hives ud fra altaner eller ved vold og psykisk terror drives til selvmord, allerede for en årrække siden fik et navn i Sverige: Balkongflickorna.' Vi kalder dem almindeligvis altanpiger i Danmark.

Læs eventuelt:
https://www.expressen.se/ledare/sofie-lowenmark/utan-atal-fortsatter-flickor-att-dodsstorta-fran-balkonger/

Ikke så underligt, at begrebet fik et navn i vores naboland, for her er problemet stort. Der er jo indtrængt langt flere muslimer i Sverige end i Danmark, og det siger som bekendt en del.

Altanpigerne presses, drives simpelthen til selvmord af korantro familiemedlemmer, som mener de er blevet 'for svenske', måske har de endda forelsket sig i 'en forkert.'
Familierne undgår ofte retsforfølgelse, da tilfældene ser ud som selvmord.

Et skøn (Sveriges Radio 2017) har peget på, at hver 10. mord i landet var et 'æresdrab' (familielikvidering af pige).

Der findes mig bekendt ingen tal for sådanne dødsfald i Danmark, men det ville være for naivt at tro, vi ingen har haft.
Kolding-sagen ligner noget i den retning, ikke?
« Senest Redigeret: September 10, 2019, 11:37:11 am af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!