Jeg vil gerne invitere min kone med en tur i teateret på hendes fødselsdag her senere i februar. Er der nogen, der har gode forslag til en forstilling? Vi bor på Frederiksberg i København, så jeg tænkte selv på opsætningen af Dostovjefskis Kældermennesket, som man kan se på Skuespilhuset. Er der nogen, der måske kan anbefale stykket eller komme med et par anmeldelser eller sådan noget? Er det en god forstilling, eller er der andre, der er mere oplagte?
Tak for det. Det teater kender jeg ikke, men det lyder da sjovt med Pinocchio. Hvor ligger det henne, er det København? Er det som skuespil eller sat op som en musical eller hvad er det? :)
Du lyder da i mine ører ej som en, der kan sætte pris påen tur i teateret. Hvad med en tur til Afrika og plukke bananer? Kærlig hilsen Albert Johansen
Citat fra: Albert Johansen efter Februar 05, 2015, 04:06:53 pmDu lyder da i mine ører ej som en, der kan sætte pris påen tur i teateret. Hvad med en tur til Afrika og plukke bananer? Kærlig hilsen Albert Johansen Albert - idiot...