Forfatter Emne: Det kongelige teater  (Læst 1628 gange)

Abdullah

• Gæst
Det kongelige teater
« Dato: Februar 04, 2015, 07:30:08 pm »
Jeg vil gerne invitere min kone med en tur i teateret på hendes fødselsdag her senere i februar. Er der nogen, der har gode forslag til en forstilling? Vi bor på Frederiksberg i København, så jeg tænkte selv på opsætningen af Dostovjefskis Kældermennesket, som man kan se på Skuespilhuset. Er der nogen, der måske kan anbefale stykket eller komme med et par anmeldelser eller sådan noget? Er det en god forstilling, eller er der andre, der er mere oplagte?

popov

• Gæst
Sv: Det kongelige teater
« Svar #1 Dato: Februar 04, 2015, 07:38:08 pm »
Jeg vil gerne invitere min kone med en tur i teateret på hendes fødselsdag her senere i februar. Er der nogen, der har gode forslag til en forstilling? Vi bor på Frederiksberg i København, så jeg tænkte selv på opsætningen af Dostovjefskis Kældermennesket, som man kan se på Skuespilhuset. Er der nogen, der måske kan anbefale stykket eller komme med et par anmeldelser eller sådan noget? Er det en god forstilling, eller er der andre, der er mere oplagte?

Pinocchio fra Machiavelli opført i karnappen  er måske mere oplagt, passer bedre til din humor tror jeg

Abdullah

• Gæst
« Svar #2 Dato: Februar 04, 2015, 07:43:26 pm »
Tak for det. Det teater kender jeg ikke, men det lyder da sjovt med Pinocchio. Hvor ligger det henne, er det København? Er det som skuespil eller sat op som en musical eller hvad er det? :)

popov

• Gæst
« Svar #3 Dato: Februar 04, 2015, 10:36:36 pm »
Tak for det. Det teater kender jeg ikke, men det lyder da sjovt med Pinocchio. Hvor ligger det henne, er det København? Er det som skuespil eller sat op som en musical eller hvad er det? :)

Jeg ved ikke hvor det spilles, men Sjostakovitj er måske bedre, Grieg spilles i den her måned, prøv google

Abdullah

• Gæst
« Svar #4 Dato: Februar 05, 2015, 10:50:44 am »
Hej igen,Popov, jeg er ked af, hvis jeg misforstod, hvad du skrev som forslag til mig. Men jeg troede, du forslog en opsætning af Pinocchio fra Machiavelli i et teater, der hedder Karnappen. Men nu skriver du, at du ikke ved, hvor det spiller. Det forvirer mig nu lidt, men jeg ved ikke, om det bare er mig, der misforstår, hvad det er du mener? Nå, men jeg må igang med at kigge de forskellige oversigter igennem så. Jeg synes bare, det tager så lang tid at læse alle de anmeldelser for at finde en god forstilling, og så var det, jeg tænkte, at jeg ville spørge her. :)

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #5 Dato: Februar 05, 2015, 04:06:53 pm »
Du lyder da i mine ører ej som en, der kan sætte pris påen tur i teateret. Hvad med en tur til Afrika og plukke bananer?  :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen 

popov

• Gæst
« Svar #6 Dato: Februar 05, 2015, 04:12:06 pm »
Du lyder da i mine ører ej som en, der kan sætte pris påen tur i teateret. Hvad med en tur til Afrika og plukke bananer?  :drool: :drool: :drool:

Kan du ikke selv finde på at stikke dem op i din røv

Abdullah

• Gæst
« Svar #7 Dato: Februar 06, 2015, 09:37:13 am »

Albert - idiot...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 06, 2015, 11:15:30 am »
Du lyder da i mine ører ej som en, der kan sætte pris påen tur i teateret. Hvad med en tur til Afrika og plukke bananer?

Det er nemmere at tage til Brønshøj og kigge på aberne, der sidder på jorden ved tankstationerne og drikker amarone (som de har hugget fra missionærerne, der bruger den som altervin).
« Senest Redigeret: Februar 06, 2015, 12:55:05 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Abdullah

• Gæst
« Svar #10 Dato: Februar 14, 2015, 08:34:12 pm »
Albert - som tidligere sagt: Idiot.