Forfatter Emne: Nyt masseskyderi i lørdags  (Læst 509 gange)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Du virker naiv
« Svar #15 Dato: September 07, 2019, 06:54:43 am »
Det er nemt for folk at få et skydevåben. Her er en nyhed fra Kabulhavn https://www.bt.dk/krimi/yngre-teenager-ramt-af-skud-efter-opgoer-i-koebenhavn-mistaenkt-anholdt

Jeg tror ikke, du ved noget om det, og jeg tror så ikke, du er i stand til at forklare, hvor du kan købe våben, og hvad de koster.
Mon ikke det er ret nemt med alle de skyderier der er i Danmark?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 07, 2019, 08:00:38 am »

Der er ikke mange skyderier i Danmark. Og de få der har våben, får dem gennem meget lukkede kanaler og de er meget dyre. Der skal virkeligt nogle stoffer over disken for at financiere dem.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 07, 2019, 08:46:54 am »

Der er ikke mange skyderier i Danmark. Og de få der har våben, får dem gennem meget lukkede kanaler og de er meget dyre. Der skal virkeligt nogle stoffer over disken for at financiere dem.
Hvis det er så nemt at få stoffer i Danmark som i har ret i at det er, hvorfor tror i så at våben er anderledes? Dem der sælger våben ulovligt er de samme som sælger stoffer.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 07, 2019, 01:53:03 pm »
Hvis det er så nemt at få stoffer i Danmark som i har ret i at det er,........................

Det er ikke nemt at få stoffer i Danmark. Jeg ville f eks ikke vide hvor jeg skulle få dem fra. Hmm......????? Gutterne nede på den lokale vandpibecafe? Jeg tror jeg ville rode mig ud i problemer, men ikke få nogen stoffer.

Hvor får du dine stoffer fra, så nemt?

Citér
Dem der sælger våben ulovligt er de samme som sælger stoffer.

Du skal være i den absolute inderkreds i mange år, af banderne for at få et våben. 

Men du lyder som en erfaren mand. Hvor har du fået dit våbenarsenal fra?
Du får ret og jeg får fred!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvis du havde ret, ville de kriminelle jo sidde inde hele tiden
« Svar #19 Dato: September 07, 2019, 04:52:50 pm »
Hvis det er så nemt at få stoffer i Danmark som i har ret i at det er, hvorfor tror i så at våben er anderledes? Dem der sælger våben ulovligt er de samme som sælger stoffer.

Man skal ikke tro, tænke, mene, synes, antage, formode eller gå ud fra - man skal vide - og især når man udtaler sig skråsikkert om noget, som du gør  :yes:

Straffelovens § 192 a er en af de få bestemmelser i dansk straffelovgivning, som indeholder en såkaldt minimumsstraf. Hvis et skydevåben besiddes under særligt skærpende omstændigheder, og forholdet derfor er omfattet af straffelovens § 192 a, så er straffen mindst 2 års fængsel.

Det er udgangspunktet, at straffen er ubetinget således, at den dømte altså skal afsone straffen.