Forfatter Emne: Tiderne skifter  (Læst 69 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Tiderne skifter
« Dato: September 01, 2019, 02:07:53 pm »
Da jeg var ung, var man sej, hvis man havde en ny cykel, og da vi blev ældre ... en ny knallert.

I dag er unge seje, hvis de har sådan et rødt mærke (Astralis' logo) på deres AK-47 i Counter Strike - og når deres AK-47 f.eks. er turkisfarvet som her.

Det koster også let det samme som en ny cykel eller knallert gjorde, da jeg var ung - for man betaler online for sine "skins" i Counter strike (og andre spil) og det løber let op i mange tusinde kroner, hvis unge vil være seje.

Jeg er helt klar over, at jeg er blevet gammel, fordi jeg synes det er underligt, at den slags er blevet alvorligt arbejde, som man laver fra 8-4 i stedet for at producere cykler eller hvad man nu lavede dengang.

I dag er det lige så vigtigt for dansk økonomi som at producere oksebøffer, som man stadigvæk må spise (nyd det ... så længe det varer).

Man er næsten en oldsag, hvis man synes det er underligt, at de unge betaler mange penge for at more sig med at skyde hinanden med en virtuel russisk riffel - men det har jeg heldigvis for længe siden vænnet mig til, så måske er jeg ikke så gammel endda.

- men det er altså noget andet end at læse Anders And  :smile1:

Vil du betalt for at skyde nogen i det virtuelle univers - eller måske nogen lignende seje ting?