Forfatter Emne: Om cirka 30 år er Sverige muslimsk  (Læst 3309 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Om cirka 30 år er Sverige muslimsk
« Dato: Februar 03, 2015, 07:55:11 am »
Den nuværende regering forventer over de næste fem år at modtage 400.000 asylsøgere. Det fremgår af materiale fra regeringens gruppe, Mottagande och etablering.

Dette antal svarer til ca. fire procent af den svenske befolkning, som den ser ud lige nu.

Det er rekord for noget vestligt land. Fortsætter udviklingen, kan den oprindelige svenske befolkning imødese at blive et mindretal i eget land engang i 2040´erne, altså om cirka 30 år.

http://denkorteavis.dk/2015/svenskerne-er-pa-vej-til-at-komme-i-mindretal-i-eget-land/

Der kommer en borgerkrig inden om 30 år. Og det både i Danmark, Norge og Sverige.

:bad: :bad: :bad: :bad: :bad:

For når det går op for selv den laveste IQ - De Radigale, at Sharia og Islam er noget lort, så går ballonen til vejrs.

:bomb:

Online Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Om cirka 30 år er Sverige muslimsk
« Svar #1 Dato: Februar 03, 2015, 09:21:07 am »
Der er ikke noget mærkeligt ved, at befolkningssammensætningen iet land ændrer sig. Det er sket tusindevis af gange før i historien. Eksemplerne er så talrige, at man må betegne det som naivt, hvis du og andrer tror, at den slags kan man lige stoppe, hvis man selv ønsker det. Tænk bare på Romerriget, der blev invaderet af de germanske stammer eller de amerikanske kontinenter, hvor urbefolkningen vel nærmest nærmest blev slagtet. Disse mekanismer er naturligt forekommende. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, hvrdan du havde regnet med at kunne undgå sådanne ting??
Midlerne er underordnede.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.8%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 03, 2015, 12:41:32 pm »
Der er ikke noget mærkeligt ved, at befolkningssammensætningen iet land ændrer sig.

Jeg forstår godt at der er nogle der slår sig i tøjret ved udsigten til at deres efterkommere skal have deres liv som undersåtter og skaffedyr i et islamsisk helvede på jord. Der er heller ikke noget underligt i, at når de skal vurdere hvordan denne fremtid bliver, at de skæver til den del af verden hvor islam er fremherskende. Hvordan er det der? Elendighed og overbefolkning og det eneste der fungerer er torturfængslerne. Og at folk så gruer ved den fremtid.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
Den Korte Avis skraber bunden
« Svar #3 Dato: Februar 03, 2015, 02:03:21 pm »
Man kan lige så godt bruge vejrudsigten til at beskrive den fremtidige  indvandring i Sverige.

MannerKA

• Gæst
Sv: Den Korte Avis skraber bunden
« Svar #4 Dato: Februar 03, 2015, 02:48:16 pm »
Citér
Man kan lige så godt bruge vejrudsigten til at beskrive den fremtidige  indvandring i Sverige.

Såmænd, såmænd: Stormvarsel med vindstød af orkanstyrke!

Anklageren

• Gæst
Fremtiden bliver frygtelig
« Svar #5 Dato: Februar 03, 2015, 03:34:24 pm »
Citér

Såmænd, såmænd: Stormvarsel med vindstød af orkanstyrke!

Det minder en del om beskrivelsen de katastrofale begivenheder, der leder frem til verdens undergang, dommedag og skabelsen af en ny Himmel og en ny Jord i Johannes' åbenbaring.

Det eneste man behøver er at påstå, at dyret i Johannes' åbenbaring er et billede på islam - så har vi alle elementerne.

El_Nino

• Gæst
« Svar #6 Dato: Februar 03, 2015, 03:45:07 pm »
Der er ikke noget mærkeligt ved, at befolkningssammensætningen iet land ændrer sig.

Jeg forstår godt at der er nogle der slår sig i tøjret ved udsigten til at deres efterkommere skal have deres liv som undersåtter og skaffedyr i et islamsisk helvede på jord. Der er heller ikke noget underligt i, at når de skal vurdere hvordan denne fremtid bliver, at de skæver til den del af verden hvor islam er fremherskende. Hvordan er det der? Elendighed og overbefolkning og det eneste der fungerer er torturfængslerne. Og at folk så gruer ved den fremtid.

Men vi skal IKKE have noget som helst MUSLIMSK HELVEDE i dette land. Det kræver som jeg ser det at der indføres totalt sop for al muslimsk indvandring; ingen familiesammeføring af flygtninge; ingen tilladelse til bringe konerne / 10 unger til EU. Schengen skulle måske re-vurderes :JC_finger:

Fruppe

• Gæst
« Svar #7 Dato: Februar 03, 2015, 07:15:25 pm »
tigermanden har 103 muslimer uden arbejdspligt boende, han betaler selv deres forplejning og politiet har ikke adgang.

Han håber på at få alle udgifter refunderet når hans kommunistiske guruer har tømt et par virksomheder for kapital.

Nyhed indløbet: tigermanden har ansøgt om tilladelse til opsætning af 1200 db højttalere som skal indkalde til bøn og gengivelse af Joseph Stalins taler.
« Senest Redigeret: Februar 03, 2015, 07:17:22 pm af Fruppe »

Online Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #8 Dato: Februar 03, 2015, 07:26:49 pm »
Sikke noget pjat Fruppe. Jeg har da ingen boende, den slags er da samfundets opgave. Det er statskassen, der betaler.  :boast:
« Senest Redigeret: Februar 03, 2015, 07:28:36 pm af Tigermanden »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 03, 2015, 08:19:33 pm »
Sikke noget pjat Fruppe. Jeg har da ingen boende, den slags er da samfundets opgave. Det er statskassen, der betaler.  DebatSvinet --> :on_the_quiet:  :boast: <-- Tigerklovnen ..

Statskassen der betaler ?? ... Du mener det er os der betaler ...
« Senest Redigeret: Februar 04, 2015, 10:11:21 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Online Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: Februar 20, 2015, 02:45:43 am »

Hvorfor skulle det dog gå sådan? danmark er et rigt land, og vi har en alenlang tradition for demokrati. Vi er tilmed et af de mest fredelige lande i verden. Nej, der er ikke noget at være bange over. Vi skal nok klare denne udfordring også.  :angel (2): :bee:

Online Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: Februar 27, 2015, 05:32:51 pm »
Sikke noget pjat Fruppe. Jeg har da ingen boende, den slags er da samfundets opgave. Det er statskassen, der betaler.  DebatSvinet --> :on_the_quiet:  :boast: <-- Tigerklovnen ..

Statskassen der betaler ?? ... Du mener det er os der betaler ...

Ja, altså statskassen er jo os alle, og du burde da vide, hvordan skattesystemet her i danmark fungerer.