Forfatter Emne: Tyskland: Udvist velfærdsjæger skal i retten tiltalt for at voldtage en 9 årig  (Læst 1504 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Voldtægten som velfærdsjægeren udførte var brutal og hun som slemt til skade psykisk. Velfærdsjægeren sagde også I kill you til den 9 årige pige. Med Dummarks grinagtige grænsekontrol og det at der er brovtere der går ind for pivåbne grænser (og kvotevelfærdsjægere) så er der ingen tvivl at det kun er et spørgsmål om tid før det også sker i Dummark  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:

Citér
A failed 27-year-old African asylum seeker from Niger, West Africa is currently on trial in a German court, accused of raping a nine-year-old girl.
African migrant Seydou N. is accused of brutally raping the nine-year-old earlier this year at the Elbwiesen nature reserve in Dessau-Roßlau after approaching the young girl on his bike, German tabloid Bild reports.

According to prosecutor Julia Legner, “the girl was there in the morning with her teddy under her arm to play in the meadow.”

Legner added that the migrant allegedly passed her by on his bike and came back to speak with her, “He said to her, ‘Beautiful baby, beautiful baby ‘. When the injured party told him to leave her alone, he pushed her to the ground. He licked her face and threatened, ‘I kill you’, as she screamed and struggled.”

“The defendant then had intercourse with the child. With her 28 kilos, she had no chance against the adult who weighs 80 kilograms,” Legner added.

The man had previously applied for asylum status in Germany but the prosecution noted that his application expired just a week after the attack.
https://www.breitbart.com/europe/2019/08/19/failed-asylum-seeker-on-trial-for-raping-9-year-old-girl/
Orginal artikel på tysk her https://www.bild.de/regional/sachsen-anhalt/sachsen-anhalt-news/dessau-rosslau-maedchen-9-brutal-vergewaltigt-64018676.bild.html?fbclid=IwAR0wy3Ch-eajyRND6C0L7AtzpJ9aZut4wFnpapRo0QU8Hz1HmGzGP3ShmN4
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Helga den Anden

• Gæst
Det ser ud til at være det samme, som jeg tog op her:  https://www.din-debat.dk/index.php?topic=9731.msg137044#msg137044

Men det gør ikke noget, at der bliver gjort opmærksom på det igen; desværre er der ikke så mange herinde, der giver udtryk for deres empati eller synes at have begrebet, at den slags hæslige forbrydelser mod børn ofte har rod i den - også hæslige - religion og kultur, mange af forbryderne kommer fra.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det ser ud til at være det samme, som jeg tog op her:  https://www.din-debat.dk/index.php?topic=9731.msg137044#msg137044

Men det gør ikke noget, at der bliver gjort opmærksom på det igen; desværre er der ikke så mange herinde, der giver udtryk for deres empati eller synes at have begrebet, at den slags hæslige forbrydelser mod børn ofte har rod i den - også hæslige - religion og kultur, mange af forbryderne kommer fra.
Tog en lille pause så jeg missede det indlæg. Men jeg har en anden kulturberigelse her hvor 5 velfærdsjægere voldtog en 13 årig pige imens de filmede det  :angry: :angry: :angry:
https://voiceofeurope.com/2019/08/five-migrants-who-gang-rape-of-a-13-year-old-and-filmed-it-convicted-by-austrian-court/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Men det gør ikke noget, at der bliver gjort opmærksom på det igen; desværre er der ikke så mange herinde, der giver udtryk for deres empati ...........

Du kan ellers godt li' at migranter drukner i Middelhavet i hundredevis, så du er den sidste der skal tale om empati.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Helga den Anden

• Gæst
Men det gør ikke noget, at der bliver gjort opmærksom på det igen; desværre er der ikke så mange herinde, der giver udtryk for deres empati ...........

Du kan ellers godt li' at migranter drukner i Middelhavet i hundredevis, så du er den sidste der skal tale om empati.

?? Som jeg skulle have skrevet lige hvor henne?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil

Fra din DerRudi-profil.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Helga den Anden

• Gæst

Fra din DerRudi-profil.
Man fornemmer narkoen medfører hallucinationer hos dig. Det er synd for sig. Farvel!   :hang3:

DerRudi

• Gæst
Helga den Anden:
Citér
Man fornemmer narkoen medfører hallucinationer hos dig. Det er synd for sig. Farvel!   :hang3:

:thumbsup:  Men husk: ignorer den omtågede narkotikahandler. Det er det bedste at gøre, idet han udelukkende er her for at sabotere og provokere.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil

Fra din DerRudi-profil.

Jeg har lige føjet dig til min venneliste. Jeg håber det er gengældt, og at du føjer mig til din venneliste.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil
Drop jeres maskespil
« Svar #10 Dato: August 25, 2019, 11:18:18 pm »
:thumbsup:  Men husk: ignorer den omtågede narkotikahandler. Det er det bedste at gøre, idet han udelukkende er her for at sabotere og provokere.

I er kun to. Der har en masse forskellige profiler der kommer og går. For at få det til at se ud som om i er mange flere. Men let gennemskueligt.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil
Grunden til at tro det med at der er de samme bag flere profiler, er også at de allesammen er lige sure.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil

Helga den Anden - du kan regne med min antipati for disse afrikanske horebukke - hjælp til de lande, som huser de fleste af dette afrikansk horeoverskud, og få dem sendt retur til Afrika. :JC_hurrah: :connie_13:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!