Forfatter Emne: God fangst ved grænsen - nu græder Carlo Klam!  (Læst 1082 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
God fangst ved grænsen - nu græder Carlo Klam!
« Dato: August 24, 2019, 02:32:38 pm »
En ungarsk mand er blevet anholdt og sigtet for forsøg på at smugle 22 kasser med et smertestillende middel ind i Danmark.
Godt arbejde af politiet nede ved grænsen - og hurra for grænsekontrollen.

https://denkorteavis.dk/2019/naar-der-er-graensekontrol-virker-den-stor-narkofangst-ved-graensen-ved-froeslev-efter-at-en-tolder-fik-mistanke-til-en-bil/

Me-en, det er selvfølgelig ikke alle, der siger hurra.

Vi ved jo her fra D.-d., at fx brugeren Carlo (Klam) - som jo for øvrigt bor i Sønderjylland - er en ivrig fortaler for fri narko og for kort tid siden skrev i denne tråd:

Citér
"Når jeg sælger narko bytter jeg hele tiden SIM-kort, hvoraf nogle er tyske og svenske. Når jeg og min bande mødes efter fyraften, bytter vi lige SIM-kort med hinanden."

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=9716.msg136935#msg136935

Han har skrevet gentagne gange herinde, at kokain ikke er farligt (!), og som de fleste misbrugere gør han en del ud af at beskylde sunde og raske skribenter for at være narkomaner eller alkoholikere - som vi har set det. Sådanne beskyldninger retter Carlo Klam og homoflæber fra tid til anden mod fx Lyjse og jeg.
Det er tankevækkende, ikke? ....

« Senest Redigeret: August 24, 2019, 02:39:27 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Hjemmerøverier bliver desværre ikke opklaret
« Svar #1 Dato: August 24, 2019, 02:49:00 pm »
- men der er mange røverier, som ikke bliver opklaret, fordi grænsekontrollen har svækket politiet.

Grænsekontrollen er indført hovedkuls og planløst

Da flygtningene vandrede ind i landet på motorvejene indførte den borgerlige regering ikke en grænsekontrol. Den kom først, da behovet var svundet - og det selvom politiet ikke havde mandskab og ressourcer til det.

Der er heller ikke i dag uddannet mandskab til en grænsekontrol.

Grænsekontrollen er derfor gennemført ved at omprioritere politiets ressourcer - og det har fået mærkbart konsekvenser for borgerne.

Resultatet er et stort fald i sigtelsesprocenten for grov kriminalitet, hærværk og tyveri, mens politiets responstider er steget.

https://www.berlingske.dk/kronikker/taenketank-graensekontrol-er-spild-af-penge-og-har-svaekket-politiet

« Senest Redigeret: August 24, 2019, 03:04:48 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: God fangst ved grænsen - nu græder Carlo Klam!
« Svar #2 Dato: August 24, 2019, 03:29:22 pm »
En ungarsk mand er blevet anholdt og sigtet for forsøg på at smugle 22 kasser med et smertestillende middel ind i Danmark.

Det er det mest utrolige DKA, kan finde at koge suppe på. Retrovil er ikke narko. Jeg vil dog tro at man bliver temmelig mærkelig af at tage store mængder af det.-
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 24, 2019, 05:19:22 pm »

Du kunne ellers godt trænge til en par kasser med noget smertestillende. Du har virkelig ondt i røven for tiden. Smerterne er især tiltaget i stor omfang siden sidste folketingsvalg og efter Mettes store popularitet.  :big_grin: :big_grin:

Det kører ikke for dig for tiden.  :blum:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 24, 2019, 05:20:44 pm »

Vi ved jo her fra D.-d., at fx brugeren Carlo (Klam) - som jo for øvrigt bor i Sønderjylland - er en ivrig fortaler for fri narko og for kort tid siden skrev i denne tråd:

Havde du for resten ikke sat os på din ignoreringsliste?

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 24, 2019, 05:35:28 pm »

Det er det mest utrolige DKA, kan finde at koge suppe på. Retrovil er ikke narko. Jeg vil dog tro at man bliver temmelig mærkelig af at tage store mængder af det.-
Du forveksler vist to ting:
1. Retrovir er et middel mod hiv.
2. Her er der derimod tale om rivotril, der er et middel mod epilepsi. Rivotril bør lægerne dog være forsigtig med at bruge, da det er vanedannende. Men det er ganske rigtigt ikke narko. Læs mere på http://min.medicin.dk/medicin/praeparater/698

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 24, 2019, 06:08:31 pm »

Det var lidt ærgerligt at jeg ikke vidste at han kom den her vej forbi, for så skulle han have taget nogle kasser Rohypnol med til mig. Jeg bruger det i kassevis for tiden.

Citér
.............................. af at beskylde sunde og raske skribenter for at være narkomaner eller alkoholikere - som vi har set det. Sådanne beskyldninger retter Carlo Klam og homoflæber fra tid til anden mod fx Lyjse og jeg.

Nogle gange virker I altså lidt besofne.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 24, 2019, 06:12:58 pm »

https://denkorteavis.dk/2019/naar-der-er-graensekontrol-virker-den-stor-narkofangst-ved-graensen-ved-froeslev-efter-at-en-tolder-fik-mistanke-til-en-bil/

Me-en, det er selvfølgelig ikke alle, der siger hurra.

Citér
"Når jeg sælger narko bytter jeg hele tiden SIM-kort, hvoraf nogle er tyske og svenske. Når jeg og min bande mødes efter fyraften, bytter vi lige SIM-kort med hinanden."

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=9716.msg136935#msg136935

Han har skrevet gentagne gange herinde, at kokain ikke er farligt (!), og som de fleste misbrugere gør han en del ud af at beskylde sunde og raske skribenter for at være narkomaner eller alkoholikere - som vi har set det. Sådanne beskyldninger retter Carlo Klam og homoflæber fra tid til anden mod fx Lyjse og jeg.
Det er tankevækkende, ikke? ....

Ja, det er tankevækkende  -  men hvad "hjertet er fuldt af, løber munden over med"  - de stimulanser må jo fylde meget, i deres liv. Jeg husker dog kun, at Anklager og homofaber, har benyttet sig af - de beskyldninger, mod mig, men om Carlo har beskyldt dig for, at tage stoffer eller at være alkoholiker ved jeg ikke... Jeg syntes det er uhyggeligt, hvis Carlo skriver sandt, men jeg tager ikke Carlo - alt for alvorligt, han vil gerne provokere - til tider...

På et lille års tid, er 2 unge på 15 - 16 år døde af MDA  tæt på min egn.  Det er så fortvivlende at tænke på -  unge, der lader sig lokke, eller er helt uskyldige, men får noget i deres drink. Den enes far, medvirkede i en udsendelse på DR 1 i sidste uge.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du lyver
« Svar #8 Dato: August 24, 2019, 06:21:21 pm »

Ja, det er tankevækkende  -  men hvad "hjertet er fuldt af, løber munden over med"  - de stimulanser må jo fylde meget, i deres liv. Jeg husker dog kun, at Anklager og homofaber, har benyttet sig af - de beskyldninger, mod mig,

Det har jeg aldrig gjort, så bevis dine løgne.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 25, 2019, 11:21:42 am »
Du forveksler vist to ting:
1. Retrovir er et middel mod hiv.
2. Her er der derimod tale om rivotril, der er et middel mod epilepsi. Rivotril bør lægerne dog være forsigtig med at bruge, da det er vanedannende. Men det er ganske rigtigt ikke narko. Læs mere på http://min.medicin.dk/medicin/praeparater/698

Rigtigt. Derfor ubegribeligt at manden ville smugle det til DK og endnu mere ubegribeligt at det kunne ende i DKA.

Offline Helga den Anden

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    10%
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Sv: God fangst ved grænsen igen
« Svar #10 Dato: August 31, 2019, 02:40:26 pm »
To syrere bosat i Østrig blev i tirsdags taget ved grænsen ved Frøslev. I deres bil blev der fundet cirka 3 kg ecstasy, 300 g kokain og 300 g MDMA. Begge er sigtet for narkosmugling.

Dagen efter blev en anden narkosmugler afsløret med 516 ecstasy-piller. Også sigtet.
Osv.

Jo, det nytter at have grænsekontrol, og de mange narko- og menneskesmuglere, der bliver taget gennem år og dag, bestyrker os, som ønsker grænsekontrollen bevaret og styrket, i at vi har ret.
Et samfund må beskytte sig mod kriminalitet, så godt det kan.

Men det mener RV, SF og EL selvfølgelig ikke.
Det er uheldigvis de tre partier, S-regeringen støtter sig til.  :girl_to_take_umbrage:

https://denkorteavis.dk/2019/nu-flere-hold-narkosmuglere-er-taget-ved-graensen-men-nu-vil-regeringens-roede-stoettepartier-have-graensekontrollen-fjernet/

Man får ofte det indtryk af de radikale og de røde, at de inderst inde er på forbrydernes side.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 31, 2019, 02:58:39 pm »

Det lykkes ikke særligt godt med narko. De har fanget nogen, men der er sluppet meget mere igennem, til glæde for os brugere.

Hvis narkobekæmpelsen skulle være en succes, så skulle narko blive dyrere og dyrere, fordi der kommer mindre i omløb. Men narko bliver billigere og billigere. I 1978 kostede et gram hash 50 kroner. Det koster det samme i dag. Ingen succes i bekæmpelsen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Man ser let på priserne, om grænsekontrollen har haft den påståede effekt
« Svar #12 Dato: August 31, 2019, 03:08:08 pm »
Gennem de seneste mange år har prisen på hash ligget på et fast niveau.

Hvor prisen på kokain for 20 år siden var 1.500 til 2.000 kr. pr. gram, koster et gram kokain nu omkring 600 kr.

Kokain er blevet markant stærkere de senere år. På institut for retsmedicin, hvor man løbende analyserer den beslaglagte kokain, har man oplevet, at renheden af kokain er 3-doblet de sidste 2 år – fra 20% til 55 %.

https://www.danskmisbrugsbehandling.dk/blog/ikke-kategoriseret/unge-og-kokainmisbrug-flere-unge-udvikler-et-misbrug-af-kokain/

Man kan altså ikke spore nogen betydning i den virkelige verden, fordi grænsekontrollen ikke har gjort det sværere for nogen at få en narkorus.

Offline Helga den Anden

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    10%
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 31, 2019, 03:10:33 pm »

Det lykkes ikke særligt godt med narko. De har fanget nogen, men der er sluppet meget mere igennem, til glæde for os brugere.

Hvis narkobekæmpelsen skulle være en succes, så skulle narko blive dyrere og dyrere, fordi der kommer mindre i omløb. Men narko bliver billigere og billigere. I 1978 kostede et gram hash 50 kroner. Det koster det samme i dag. Ingen succes i bekæmpelsen.

https://www.kolding.dk/borger/sundhed-sygdom/misbrug/stofmisbrugsbehandling/anonym-stofmisbrugsbehandling

Offline Helga den Anden

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    10%
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Gennem de seneste mange år har prisen på hash ligget på et fast niveau.

Hvor prisen på kokain for 20 år siden var 1.500 til 2.000 kr. pr. gram, koster et gram kokain nu omkring 600 kr.

Kokain er blevet markant stærkere de senere år. På institut for retsmedicin, hvor man løbende analyserer den beslaglagte kokain, har man oplevet, at renheden af kokain er 3-doblet de sidste 2 år – fra 20% til 55 %.

https://www.danskmisbrugsbehandling.dk/blog/ikke-kategoriseret/unge-og-kokainmisbrug-flere-unge-udvikler-et-misbrug-af-kokain/

Man kan altså ikke spore nogen betydning i den virkelige verden, fordi grænsekontrollen ikke har gjort det sværere for nogen at få en narkorus.

Hver gang der bliver taget en narkosmugler ved grænsen eller i lufthavnen, er en god gang. Det er altid godt for samfundet - og skidt for de sølle brugere (hvoraf der er en herinde.)