Forfatter Emne: 'Hun vasker sig hele tiden' !  (Læst 372 gange)

Offline Helga den Anden (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    10%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
'Hun vasker sig hele tiden' !
« Dato: August 20, 2019, 09:16:08 am »
'Saydou N.', 27 år og fra Niger kom ind i Tyskland via den enorme bølge, som Angela Merkel lukkede ind ('Wir schaffen das') i 2015-2016. Han blev ikke udvist, selv om han ikke opnåede asyl. Men så kunne han blive hængende på 'tålt ophold'.  :JC_doubledown:

Læs hvilken utilgivelig forbrydelse dette afrikanske dyr begik mod en 9-årig lille pige, som bare ville ud at lege.

https://denkorteavis.dk/2019/afrikaner-fik-afvist-sin-asylansoegning-men-han-blev-ikke-udvist-det-fik-frygtelige-konsekvenser-for-en-9-aarig-pige/

Jeg deler dette som ét eksempel blandt de mange, mange man hører om fra de vesteuropæiske lande på, hvad migration fra Afrika og Mellemøsten (muslimsk kultur) koster - herunder at livet smadres for børn. Hende her - mærket for livet - vasker sig hele tiden (vasketvang); det siger næsten det hele!

Da der hersker en så uappetitlig og rå tone blandt en bestemt gruppe af brugere på Din-debat i forbindelse med bagatelliseringen af indvandrerforbrydelser som den her nævnte, vil jeg blot afvente eventuelle reaktioner fra de normalt tænkende mennesker, som også skriver herinde og spørge dem:

Når nu det er for sent at stoppe masseindvandringen fra islamiske lande, hvad kunne der så gøres for at mindske risikoen for at små piger får total-ødelagt deres liv? Vil de ansvarlige politikere for tilstrømningen engang blive draget til ansvar for, hvad de har gjort mod deres egne befolkninger - herunder de små?

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Sv: 'Hun vasker sig hele tiden' !
« Svar #1 Dato: August 20, 2019, 12:30:23 pm »
Pædofeten kneppede et barn.
Venstrefløjen blev ej harm?
En jøde er død.
Venstrefløjen elsker bloddigt kød?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.8%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 20, 2019, 01:10:14 pm »
Når nu det er for sent at stoppe masseindvandringen fra islamiske lande, hvad kunne der så gøres for at mindske risikoen for at små piger får total-ødelagt deres liv? Vil de ansvarlige politikere for tilstrømningen engang blive draget til ansvar for, hvad de har gjort mod deres egne befolkninger - herunder de små?

Lad os da høre, hvem der skal straffe de ansvarlige politikere og efter hvilken lovgivning og paragraf, som de har overtrådt. Husk nu, at det er op til domstolene at dømme og ikke en flok talentløse og tandløse tabere på førtidspension med fakler og høtyve. Kom gerne med et realistisk bud. Det er langt mere debatvenligt end "de skal smides ud", "politikerne skal straffes", "islam ud af Danmark". Det kan vi ikke bruge til noget, vel.

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 21, 2019, 03:37:23 pm »
Kom gerne med et realistisk bud. Det er langt mere debatvenligt end "de skal smides ud", "politikerne skal straffes", "islam ud af Danmark". Det kan vi ikke bruge til noget, vel.

Faktisk kunne jeg tænke mig at høre DIT bud på denne problemstilling?

Hvis du da ser det som et problem – måske mener du at tilstandene bør bevares status quo.
I så fald skal du blot tone rent flag…
//MTG

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 21, 2019, 04:13:37 pm »
Kom gerne med et realistisk bud. Det er langt mere debatvenligt end "de skal smides ud", "politikerne skal straffes", "islam ud af Danmark". Det kan vi ikke bruge til noget, vel.

Faktisk kunne jeg tænke mig at høre DIT bud på denne problemstilling?

Hvis du da ser det som et problem – måske mener du at tilstandene bør bevares status quo.
I så fald skal du blot tone rent flag…

Vi har politi og domstole til at tage sig af forbrydelser. Det synes jeg de skal blive ved med.

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 21, 2019, 04:53:40 pm »
Vi har politi og domstole til at tage sig af forbrydelser. Det synes jeg de skal blive ved med.

Mig bekendt håndterer politi og domstol ikke sager om udvistes ophold i Tyskland eller Danmark, det gør derimod Dansk Flygtningehjælp her i landet (tror jeg nok…?)

De udviste kan herefter ustraffet blot nægte at returnerer til oprindelseslandet, med stor usikkerhed til følge…

Spørg bare den tyske pige…

Og hvad syners du – homofaber – at vi skal stille op med dette????
//MTG

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Må vi høre dit bud?
« Svar #6 Dato: August 21, 2019, 05:30:32 pm »

Mig bekendt håndterer politi og domstol ikke sager om udvistes ophold i Tyskland eller Danmark, det gør derimod Dansk Flygtningehjælp her i landet (tror jeg nok…?)

De udviste kan herefter ustraffet blot nægte at returnerer til oprindelseslandet, med stor usikkerhed til følge…

Der er ikke andre muligheder end at angribe Syrien, Irak, Iran og Somalia militært og tvinge dem til at modtage deres statsborgere.

Hvad skulle det være?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    68.4%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 21, 2019, 07:04:39 pm »

Det er ikke ulovligt i sig selv at ikke returnere til sit oprindelsesland.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 21, 2019, 07:38:50 pm »

Helga spurgte, om de ansvarlige politikere ville blive draget til ansvar. Jeg spørger bare, hvad de skal dømmes for og af hvem.

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 21, 2019, 09:52:03 pm »
Helga spurgte, om de ansvarlige politikere ville blive draget til ansvar. Jeg spørger bare, hvad de skal dømmes for og af hvem.

Et spørgsmål besvaret med et spørgsmål, er ikke et svar…

Svaret som vi begge to nok mener er:
”Nej – de ansvarlige politikere vil ikke blive draget til ansvar…”

Desværre!!!
//MTG

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 21, 2019, 09:59:56 pm »
Det er ikke ulovligt i sig selv at ikke returnere til sit oprindelsesland.

Det burde det være – og det kunne det blive, med et knips.
Hvis blot den politiske vilje var der!!!
//MTG

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 21, 2019, 10:01:47 pm »

Et spørgsmål besvaret med et spørgsmål, er ikke et svar…

Svaret som vi begge to nok mener er:
”Nej – de ansvarlige politikere vil ikke blive draget til ansvar…”

Desværre!!!

Vi har haft et par debattører, der har haft lidt svært ved at forstå, hvad magtens tredeling betyder, og at det er op til domstolene at dømme. Derfor er jeg interesseret i at vide, hvem der skal dømme dem og for hvad. Det handler trods alt om demokratiets vigtigste institutioner.