Forfatter Emne: Forventeligt overgreb på "puttefest" i Dyrehaven  (Læst 616 gange)

Offline Helga den Anden (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    10%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Forventeligt overgreb på "puttefest" i Dyrehaven
« Dato: August 18, 2019, 09:30:30 am »
Det er vist efterhånden mere reglen end undtagelsen.
Når der er karneval i København eller Aalborg eller gymnasieelevers "puttefest" i Dyrehaven sker der noget væmmeligt. Disse steder med mange unge piger, som måske har fået noget at drikke og derfor ikke forsvarer sig så godt, som de ellers ville have gjort, er en slags jagtmark for afrikanske og mellemøstlige mænd med et forkvaklet syn på seksualliv og nordiske kvinder.

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11558190/politiet-efterlyser-vidner-pige-blev-tvunget-til-oralsex-ved-gymnasiefest-i-dyrehaven

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Havde Negeren vasket den for nakkeost?
« Svar #1 Dato: August 18, 2019, 12:34:29 pm »
Når der er karneval i København eller Aalborg eller gymnasieelevers "puttefest" i Dyrehaven sker der noget væmmeligt. Disse steder med mange unge piger, som måske har fået noget at drikke og derfor ikke forsvarer sig så godt, som de ellers ville have gjort, er en slags jagtmark for afrikanske og mellemøstlige mænd med et forkvaklet syn på seksualliv og nordiske kvinder.

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11558190/politiet-efterlyser-vidner-pige-blev-tvunget-til-oralsex-ved-gymnasiefest-i-dyrehaven

Radikale kalder det mangfoldighed.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.4%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Forventeligt overgreb på "puttefest" i Dyrehaven
« Svar #2 Dato: August 18, 2019, 07:07:36 pm »

Hvis det er 'forventeligt' hvorfor træffer man så ikke forholdsregler??

Det ser ud til pigen selv gik med ham. Og han var en festdeltager og der er et godt signalement af ham, så han komme hurtigt ind at bure. Hvis han inde skyldig, bliver han dømt og så er den sag ude af verden.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 18, 2019, 07:31:34 pm »

Vi kan godt selv læse nyheder.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 18, 2019, 11:29:14 pm »

Vi kan godt selv læse nyheder.

Det kan vi da.

Og så kan jeg i øvrigt undre mig over, at der ikke kom tilsvarende "debatoplæg", da Roskilde Festival blev afviklet.
Her var der også en del piger/kvinder, som blev udsat for seksuelle overgreb, men desværre lød signalementet af overgrebsmanden ikke på "af anden etnisk herkomst" - så det er ikke interessant at beskæftige sig med for  visse personer.
I'm a Troll

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 19, 2019, 10:57:34 am »
Lunavecchia

Det er sjældent, der oplyses om, hvilket land, forbryderen / forbryderne er fra.
Enten kan det være et signalement der afslører det, eller når først der kommer en retssag.

Da jeg læste om dette  - sagde jeg, "det kan kun være muslimer" og jeg fik ret  :angry:

En 26-årig mand med arabisk baggrund er tiltalt for at have planlagt at lokke en 25-årig gravid kvinde i baghold og få et tæskehold til at overfalde hende.

Manden har angiveligt gjort kvinden gravid.

Han er desuden tiltalt for at true kvinden til at få fjernet det cirka otte uger gamle foster.

'Ellers ville hun ødelægge hans liv, og han ville ødelægge hendes, eller det der er værre', har han sagt ifølge anklageskriftet.

https://www.bt.dk/krimi/tiltale-taeskehold-lokkede-gravid-kvinde-i-baghold

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 19, 2019, 12:07:01 pm »
Da jeg læste om dette  - sagde jeg, "det kan kun være muslimer" og jeg fik ret  :angry:

En 26-årig mand med arabisk baggrund er tiltalt for at have planlagt at lokke en 25-årig gravid kvinde i baghold og få et tæskehold til at overfalde hende.

Manden har angiveligt gjort kvinden gravid.

Han er desuden tiltalt for at true kvinden til at få fjernet det cirka otte uger gamle foster.

For fanden i hede hule helvede da. Hun har valgt at sprede ben for en muslimsk han, og vil ikke tage konsekvensen. Hvorfor skal det danske politi og retsvæsen belemres med det? Og hvorfor skal der flæbes i medierne?

Homofaber var inde på noget med at man skal have lov til at bolle med hvem man vil. Det har Homofaber da ret i men nogle gange skulle kvinderne gå hen og få snittet æggelederne først. Det skulle hend der er nævnt i artiklen have gjort.

Det finder også sted blandt grisefarvede. Hvorfor skal politi og domstole belemres med kvinder der spreder ben af Peter Lundin-segmentet. Lad dem da tage den rå konsekvens.

Og her er der en der spreder ben for en voldskriminel alkoholiker, der skulle have haft æggelederne snittet først.

https://www.dindebat.dk/topic/719057-far-er-i-f%C3%A6ngelse/?tab=comments#comment-21472837
Du får ret og jeg får fred!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 19, 2019, 04:17:58 pm »
Carlo
Citér
For fanden i hede hule helvede da. Hun har valgt at sprede ben for en muslimsk han, og vil ikke tage konsekvensen.

Jo, det ville hun da, hun ville have barnet !

Men da araberen er gift, var det selvfølgelig dumt af hende, at sprede ben for ham - det giver jeg dig ret i.

Vi skruer tiden 100 år tilbage... en kvinde er blevet uønsket gravid, og forsøger at få en abort, ved at falde ned af trappen....  araberen ville have barnet i maven døde, ved slag og spark  :bad:

Vi lever altså ikke i muslimland,  og vi har fri abort, men selvfølgelig -  hans kone ville ikke blive i godt humør, når der skulle betales børnepenge  :boast:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 19, 2019, 04:21:20 pm »
Drenge satte stor kniv for halsen på fodgænger: Efterlyses for groft gaderøveri

Gerningsmændnene beskrives som:

A: 15-17 år, 160-170 centimeter høj, udenlandsk, iført sort dunjakke og med hvid maskering på underste del af ansigtet.

B: 15-17 år, 185-190 centimeter høj, spinkel, udenlandsk, sort hår, iført mørk trøje og mørke bukser, bar også hvid maskering.

Kontakt Fyns Politi på telefon 1-1-4 hvis du har oplysninger i sagen.

http://www.lokalavisen.dk/112/2019-08-19/-Drenge-satte-stor-kniv-for-halsen-p%C3%A5-fodg%C3%A6nger-Efterlyses-for-groft-gader%C3%B8veri-5556969.html?fbclid=IwAR0A4LMV-eb_j0alwClxq_DlaWzj7ihd7agvTYqKPd3oX4o6ezDKxgqLT4A

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Ser du gennem fingrene med, at der er så mange pædofile præster?
« Svar #9 Dato: August 19, 2019, 04:44:42 pm »
Vi kan godt selv udvælge vores nyheder.

Drenge satte stor kniv for halsen på fodgænger: Efterlyses for groft gaderøveri

Gerningsmændnene beskrives som:

A: 15-17 år, 160-170 centimeter høj, udenlandsk, iført sort dunjakke og med hvid maskering på underste del af ansigtet.

B: 15-17 år, 185-190 centimeter høj, spinkel, udenlandsk, sort hår, iført mørk trøje og mørke bukser, bar også hvid maskering.

Kontakt Fyns Politi på telefon 1-1-4 hvis du har oplysninger i sagen.

http://www.lokalavisen.dk/112/2019-08-19/-Drenge-satte-stor-kniv-for-halsen-p%C3%A5-fodg%C3%A6nger-Efterlyses-for-groft-gader%C3%B8veri-5556969.html?fbclid=IwAR0A4LMV-eb_j0alwClxq_DlaWzj7ihd7agvTYqKPd3oX4o6ezDKxgqLT4A

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 19, 2019, 05:09:22 pm »
OG er der de nyheder 'man' vælger at lukke øjnene for. ;))

Måske fordi de er for svære at 'sluge' for visse befolkningsgrupper. ;)
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 19, 2019, 05:34:00 pm »

- eller også opdagede vi det for 40 år siden, og interesserer os også for andet  :yes:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: August 19, 2019, 10:30:22 pm »

- eller også opdagede vi det for 40 år siden, og interesserer os også for andet  :yes:

Nej, for 40 år siden, var det :

For 40 år siden var det tusinder af vietnamesere, der tog flugten på tvivlsomme skibe. En af dem var Lingh Nguyen, der blev reddet af et dansk Mærsk-skib ved en aktion, der anses for at være verdenshistoriens største redning til søs

https://www.kristeligt-dagblad.dk/flygtninge-og-asylansoegere/reddet-af-maersk

Dem har vi aldrig haft problemer med !

At du ikke interesserer dig for muslimerne, der har ødelagt Danmark, siger mest om dig  :bad:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er der en naturlig forklaring på
« Svar #13 Dato: August 19, 2019, 11:25:09 pm »
At du ikke interesserer dig for muslimerne, der har ødelagt Danmark, siger mest om dig  :bad:

Du kan ikke ødelægge min glæde ved at være dansker

Jeg er stolt af at være dansker, jeg er stolt af Danmark - og jeg synes, at Danmark er et af verdens bedste lande  :smile1:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Det er der en naturlig forklaring på
« Svar #14 Dato: August 19, 2019, 11:30:47 pm »
Jo da, vi er da lige så glade for flaget som DF folkeforfører partiet,  :girl_smile:

De har da ikk patent på det flag,

Fake profil, :girl_blum2: