Forfatter Emne: Rapper opfordrer til drab på hvide  (Læst 356 gange)

Offline Helga den Anden (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Rapper opfordrer til drab på hvide
« Dato: August 19, 2019, 05:25:19 pm »
For nylig var der lidt (menfor lidt) debat om, at Mette Frederiksen-regeringen vil lukke muslimske hadprædikanter ind i Danmark igen, efter at de ellers var bandlyst på Inger Støjbergs liste.
Der er flere måder at sprede had på, eksempelvis er nogle af disse 'rappere' grove. Det er som om, at hvis man kan dække sig ind under en eller anden 'kunstnerisk frihed', kan man bare 'rappe' had af sig. Se bare ham her:

http://www.uriasposten.net/archives/103601

Det må da være grænseløst HAD og opfordring til drab, ikke?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Rapper opfordrer til drab på hvide
« Svar #1 Dato: August 19, 2019, 05:45:27 pm »
Det er meget tvivlsomt, at Mette Frederiksen overhovedet er klar over, at Nick Conrad eksisterer.

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Slaveriet er aldrig blevet ophævet, i visse lande praktiseres det stadig.
« Svar #2 Dato: August 19, 2019, 05:48:04 pm »
Er det ikke det man kalder: Omvendt racisme? - Nå ja, det havde jeg glemt, racisme går jo kun en' vej Pga. de farvedes sørgelige historie.

Men der er mange der glemmer eller dem der aldrig har hørt om arabernes handel med slaver (som de har praktiseret i århundreder) de afrikanske slaver der blev indfanget det var netop af Arabiske slavejægere som så videresolgte dem til europæerne.

Det fritager jo så selvfølgelig ikke den 'onde' hvide mand men måske skulle nogen fortælle sandheden til denne 'rapper' ;)

Det stopper jo så ikke her. I de Arabiske emirater arbejder (eller slaver) hundredtusindevis af Asiater denne gang under slavelignende vilkår og verdenssamfundet vender bare det blinde øje til.
« Senest Redigeret: August 19, 2019, 06:11:06 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 19, 2019, 05:51:38 pm »
Det var da noget værre noget ...

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 19, 2019, 05:56:28 pm »

Jaa, du skulle jo egentligt skamme dig på dine forfædres vegne, du er jo Araber, ikke. ;))
« Senest Redigeret: August 19, 2019, 06:08:00 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

• Fuld medlem
  • Activity:
    4.4%
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 19, 2019, 05:56:37 pm »
Er det ikke det man kalder: Omvendt racisme? - Nå ja, det havde jeg glemt, racisme går jo kun en' vej Pga. de farvedes sørgelige historie.

Men der er mange der glemmer eller dem der aldrig har hørt om arabernes handel med slaver (som de har praktiseret i århundreder) de afrikanske slaver der blev indfanget det var netop af Arabiske slavejægere som så videresolgte dem til europæerne.

Det fritager jo så selvfølgelig ikke den 'onde' hvide mand men måske skulle nogen fortælle sandheden til denne 'rapper' ;)

Jo, og der er masser af denne 'omvendte racisme', vi hører bare ikke så meget om den. Den 'nogen', som skulle fortælle 'rapperen' sandheden, skal nok ikke være en hvid mand!

Du lægger mærke til, at når der er noget virkelig hæsligt at berette og pinligt i de korrektes øjne, har de ikke nogen seriøse kommentarer til emnet. Så spiller man fjottet - som her Anklageren og homofaber.  :JC_doubledown:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Er det noget, du bruger som en slags undskyldning?
« Svar #6 Dato: August 19, 2019, 06:22:44 pm »

Der er da racister i alle kulturer.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 19, 2019, 08:11:44 pm »

Jaa, du skulle jo egentligt skamme dig på dine forfædres vegne, du er jo Araber, ikke. ;))

Hvorfor tror du det?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 19, 2019, 08:51:39 pm »
Jeg har da også flere gange nævnt her på debatten at jeg synes at alle muslimer skulle udryddes.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 19, 2019, 09:19:36 pm »
For nylig var der lidt (menfor lidt) debat om, at Mette Frederiksen-regeringen vil lukke muslimske hadprædikanter ind i Danmark igen, efter at de ellers var bandlyst på Inger Støjbergs liste.
Der er flere måder at sprede had på, eksempelvis er nogle af disse 'rappere' grove. Det er som om, at hvis man kan dække sig ind under en eller anden 'kunstnerisk frihed', kan man bare 'rappe' had af sig. Se bare ham her:

http://www.uriasposten.net/archives/103601

Det må da være grænseløst HAD og opfordring til drab, ikke?

Hvad er problemet?
Han er idømt en bøde  på 37.000 kr ved en fransk domstol, så man kan ikke bare "rappe" had af sig.
I'm a Troll

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvem er mest fjottet?
« Svar #10 Dato: August 19, 2019, 10:17:36 pm »

Du lægger mærke til, at når der er noget virkelig hæsligt at berette og pinligt i de korrektes øjne, har de ikke nogen seriøse kommentarer til emnet. Så spiller man fjottet - som her Anklageren og homofaber.  :JC_doubledown:

Du kalder listen over  hadprædikanter "Inger Støjbergs liste".

I den virkelige verden blev listen ikke indført af Inger Støjberg - men af Venstre, Socialdemokratiet, Dansk Folkeparti og de Konservative i slutningen af 2016.

Det er den første fejl i oplægget.

Nu er der taget 5 personer af listen - og tre af dem, der er taget af listen, er taget af, mens Inger Støjberg var minister. To af dem er taget af listen efter regeringsskiftet.

Det er den anden fejl i oplægget.

De fem, der nu igen må rejse ind i Danmark, er ifølge Berlingske de muslimske prædikanter Ismail al-Wahwah, Muhammad Alshareef, Khalid Yasin, Salman Alodah og som den eneste kristne Terry Jones.

Inden du kommer for godt i gang med de 5, der er taget af listen - så pas nu på, at du ikke vælger en af de tre, som blev taget af listen, mens Inger Støjberg var minister  :smile1:

Rapperen Nick Conrad - som du har linket til - er ikke taget af listen - fordi han aldrig har været på listen.

Det er den tredie fejl i oplægget.

Oplægget er derfor bare uærlig  :yes:

Online genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 19, 2019, 11:12:25 pm »

Og straks antar du at homofaber er muslim, ikk? lille skobørste overskæg,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

• Fuld medlem
  • Activity:
    4.4%
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Sv: Det er du - helt suverænt!
« Svar #12 Dato: August 20, 2019, 08:33:54 am »
@Anklageren
Citér
Du kalder listen over  hadprædikanter "Inger Støjbergs liste".
I den virkelige verden blev listen ikke indført af Inger Støjberg - men af Venstre, Socialdemokratiet, Dansk Folkeparti og de Konservative i slutningen af 2016.
De fleste journalister omtaler den også som Inger Støjbergs liste, fordi hun var udlændinge- og integrationsminister, da listen blev lavet. Det var hendes ansvarsområde. Meget almindeligt.

Citér
Nu er der taget 5 personer af listen - og tre af dem, der er taget af listen, er taget af, mens Inger Støjberg var minister. To af dem er taget af listen efter regeringsskiftet.
Det ser jeg nu i et par artikler - uden at det ændrer ved det gale i sigtet. Jeg har ikke Mattias Tesfayes enorme tiltro til Udlændingestyrelsen.

Citér
De fem, der nu igen må rejse ind i Danmark, er ifølge Berlingske de muslimske prædikanter Ismail al-Wahwah, Muhammad Alshareef, Khalid Yasin, Salman Alodah og som den eneste kristne Terry Jones.
Inden du kommer for godt i gang med de 5, der er taget af listen - så pas nu på, at du ikke vælger en af de tre, som blev taget af listen, mens Inger Støjberg var minister  :smile1:

Nu bestemmer jeg jo selv, om jeg er/var enig med Støjberg. Du skriver nærmest, som var jeg hendes spindoktor. 

Citér
Rapperen Nick Conrad - som du har linket til - er ikke taget af listen - fordi han aldrig har været på listen.

Jeg bruger ham som eksempel på sort racisme mod hvide, ikke som en der har noget med den danske prædikantliste at gøre. (Men så dum virker jeg nok i dine øjne).
Men forresten kan man måske godt kalde ham for en hadprædikant. Mindst!

Oplægget er skrevet ud fra en ærlig overbevisning om, at vi ikke skal give adgang til islamiske hadprædikanter overhovedet. At jeg så ikke havde set det med, at nogle af dem åbenbart var taget af listen før valget, ændrer ikke på min holdning.
Dit indlæg med 'skolemester-rettelser' med rødt virker i bedste fald grinagtigt.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Det er du - helt suverænt!
« Svar #13 Dato: August 20, 2019, 09:06:23 am »

Nu bestemmer jeg jo selv, om jeg er/var enig med Støjberg. Du skriver nærmest, som var jeg hendes spindoktor. 

Jeg skriver, som om du giver Mette Frederiksen skylden for det - og det gjorde du jo også  :smile1:

Her kan du se den nationale sanktionsliste, der indeholder navne, nationaliteter mv. over udenlandske religiøse forkyndere, som er udelukket fra at indrejse af hensyn til den offentlige orden i Danmark under Mette Frederiksen:

https://nyidanmark.dk/da/Ord-og-begreber/US/Religi%C3%B8se-forkyndere/Religi%C3%B8se-forkyndere-med-indrejseforbud/?anchor=7C5D2D143D284E4EB2829BA5F0F04837&callbackItem=DFAEBFD4E06C4511981CB522242256FE&callbackAnchor=DFAEBFD4E06C4511981CB522242256FE

Det havde været mere på sin plads at skrive det  :yes: