Forfatter Emne: Angående eksplosionerne i denne uge  (Læst 2951 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Sådan har jeg det også
« Svar #90 Dato: August 15, 2019, 04:37:46 am »
Helt off topic, så er jeg hamrende misundelig på alt den natur du bor i, når jeg selv bor i en 3-værelses i en by. Godt nok er jeg ikke naturmennesk, men jeg ville ønske jeg var.

Skulle det virkeligt være nødvendigt at citere alle tre store billeder, for om ikke en one-liner, så dog en two-liner?
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.8%
    • Vis profil
« Svar #91 Dato: August 15, 2019, 08:19:25 am »
Helt off topic, så er jeg hamrende misundelig på alt den natur du bor i, når jeg selv bor i en 3-værelses i en by. Godt nok er jeg ikke naturmennesk, men jeg ville ønske jeg var.

Skulle det virkeligt være nødvendigt at citere alle tre store billeder, for om ikke en one-liner, så dog en two-liner?

Ja, for du skal jo ha' noget du kan brokke dig over.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #92 Dato: August 15, 2019, 08:34:48 am »
Ja, for du skal jo ha' noget du kan brokke dig over.

Det må være genetisk. Efter min far. Han gik 20 år og brokkede sig over svingningskurven på den nye omfartsvej ved Alnor. Men han boede ude på landet, så der var ikke nogen han kunne forpeste med sit brok.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"