Forfatter Emne: Indvandrere skylder Region Syd over 2½ million kr.  (Læst 269 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Indvandrere skylder Region Syd over 2½ million kr.
« Dato: August 13, 2019, 12:16:03 pm »
Indvandrere, der ikke har lært dansk og heller ikke vil betale egendelen af tolkebistand, skylder Region Syd over to og en halv million kroner.

Idéen med at indvandrere med mindst tre års bopæl i Danmark selv skal betale en del af tolkegebyret kom fra Dansk Folkeparti og blev derefter støttet af den tidligere regering. Det hjalp bare ikke. Indvandrerne nægter at betale - og det kommer de nok heller aldrig til.

For nu har vi jo fået en rød-radikal regering. Ordføreren for et af støttepartierne, Peder Hvelplund, EL siger: 'At afskaffe tolkegebyret vil være i overensstemmelse med, hvad der står i forståelsespapiret', så EL vil lægge pres på sundhedsminister Magnus Heunicke.

https://denkorteavis.dk/2019/de-vil-ikke-laere-dansk-og-de-vil-heller-ikke-betale-gebyr-for-tolkebistand-indvandrere-skylder-millioner-alene-til-region-syd/

Jo, det skal nok blive festligt at være muhammedansk indvandrer under S/RV-EL-SF !

Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Det er ikke mange penge
« Svar #1 Dato: August 13, 2019, 12:22:30 pm »
Selvfølgelig er det mange penge, hvis man står og mangler kontanter til en busbillet - men i det offentlige system er der tale om småpenge.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Det samlede beløb er horribelt - og du ved det!
« Svar #2 Dato: August 13, 2019, 12:40:10 pm »
Anklageren:
Citér
Selvfølgelig er det mange penge, hvis man står og mangler kontanter til en busbillet - men i det offentlige system er der tale om småpenge.

Din kommentar skal så "oversættes" til: "Pyt-skidt, det er jo bare småpenge. Dem eftergiver vi da. Danmark betaler ..." ? Og det er vel også din regerings politik på indvandrerområdet?

Noget andet er, at når jeg ser beløbet, tænker jeg på det som endnu et, der skal lægges til regningen på over 36 milliarder kr., som ikke-vestlig indvandring kostede Danmark i 2018. Det er den samlede sum, der er horribel - og det er navnlig én fremmed kultur/religiøs ideologi, der vil smadre os på sigt.

Det tror jeg for øvrigt, du har vidst i mange år. Det er bare en del af det, du formodentlig får betaling for at tilsløre og fornægte disse kendsgerninger.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Jeg tænker ikke sådan
« Svar #3 Dato: August 13, 2019, 12:56:14 pm »
Jeg tænker bare, at der er rigtig mange større problemer, vi kan debattere.

- især hvis vi er mere åbne og ikke kræver, at debatten partout skal handle om muslimer.

Anklageren:
Citér

Din kommentar skal så "oversættes" til: "Pyt-skidt, det er jo bare småpenge. Dem eftergiver vi da. Danmark betaler ..." ? Og det er vel også din regerings politik på indvandrerområdet?

Noget andet er, at når jeg ser beløbet, tænker jeg på det som endnu et, der skal lægges til regningen på over 36 milliarder kr., som ikke-vestlig indvandring kostede Danmark i 2018. Det er den samlede sum, der er horribel - og det er navnlig én fremmed kultur/religiøs ideologi, der vil smadre os på sigt.

Det tror jeg for øvrigt, du har vidst i mange år. Det er bare en del af det, du formodentlig får betaling for at tilsløre og fornægte disse kendsgerninger.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Jeg tænker ikke sådan
« Svar #4 Dato: August 14, 2019, 04:46:07 pm »
Jeg tænker bare, at der er rigtig mange større problemer, vi kan debattere.

- især hvis vi er mere åbne og ikke kræver, at debatten partout skal handle om muslimer.

Anklageren:
Citér

Anklageren, grunden til at de fleste tråde både her og i et andet forum jeg kender til, altid (for det meste) handler om muslimer, er sq fordi muslimer kræver, vil have, yngler som rotter, skaber sig, vil ikke have dit og dat, vil have dat og halal, etc. etc. etc. Så du kan glemme alt om muslim-frit-debat-forum som en utopi.  :Elffy_45: :d_book:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!