Forfatter Emne: Alle politifolk i Oslo politidistrikt bliver bevæbnet under muslimernes EID  (Læst 401 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Det er et forebyggende tiltag, efter at Philip Manshaus angreb moskeen Al-Noor Islamic Centre i Bærum.

Philip Manshaus er i dag blevet tiltalt for terrorisme.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jeg tror da vist at der er navneforbud i sagen.

Så du skal lige passe lidt på at jeg ikke foretager en online anholdelse af dig. :yes:
:JC_hurrah:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Så skal du foretage en civil anholdelse af mange
« Svar #2 Dato: August 12, 2019, 01:23:54 pm »
Jeg tror da vist at der er navneforbud i sagen.

Så du skal lige passe lidt på at jeg ikke foretager en online anholdelse af dig. :yes:

https://www.nettavisen.no/nyheter/dette-vet-vi-om-drapssiktede-philip-manshaus/3423826953.html

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Som udgangspunkt er det norske politi ikke bevæbnede
« Svar #3 Dato: August 12, 2019, 01:29:16 pm »
For to år siden anbefalede politiets efterretningstjeneste i Norge at bevæbne politiet - men den norske regering - der består af Hoyre og Fremskrittspartiet og de kristelige - har ikke fundet det nødvendigt.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
Nå, det navneforbud var åbenbart meget kortvarigt. Nu bliver hans navn nævnt igen, og der bliver vist billeder fra retssalen hvor han sidder med to blå øjne. :JC_out_cold:
Så du slipper med en advarsel denne gang. :blum:
:JC_hurrah:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Efter at have set Jyllands-Postens artikel om den unge Manshaus, måtte jeg tænke 'er det virkelig ham?' Er det den farlige racist?

JP bringer også et par billeder af ham fra retssalen. Man kan godt se, at han har fået nogle tæsk af muslimerne, men bortset fra det ... tjah, så ser han jo meget ung og ganske almindelig ud', (billedet Anklageren bragte, ligner mere den danske skuespiller Nikolaj Lie Kaas, mens denne ikke havde fuldskæg). Og det er jo begrænset hvad 'terror', gutten fik udøvet mod moskéen og dens brugere.

Det er straks værre med drabet på den stedsøster. Hvis han har gjort det, står han klart nok til en langvarig fængselsstraf.

Angående det i moskéen? Når man tænker på, hvad unge muslimer i Danmark slipper med for vilde skyderier i gaderne til fare for tilfældige forbipasserende, skulle det så ikke kunne klares med en gang 'dialog-kaffe'?

Så kunne efterforskerne også koncentrere sig om det væsentlige, nemlig drabet på pigen. Det er ikke politisk korrekt, men det er det, der er det alvorlige.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Norsk efterretningstjeneste hæver trusselniveauet for højreekstreme angreb
« Svar #6 Dato: August 12, 2019, 08:12:10 pm »
Grupper på internettet er én af årsagerne til, at den norske pendant til PET har hævet trusselniveauet fra højreekstremistisk terror.

Den norske efterretningstjeneste Politiets Sikkerhetstjeneste (PST) vurderer, at der er en øget risiko for højreekstreme angreb. Det siger den på et pressemøde mandag eftermiddag.

https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-08-12-norsk-efterretningstjeneste-haever-trusselniveauet-for-hoejreekstreme-angreb

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du forklejner altid højrefløjs vold, som om du billiger det
« Svar #7 Dato: August 12, 2019, 08:55:57 pm »
Efter at have set Jyllands-Postens artikel om den unge Manshaus, måtte jeg tænke 'er det virkelig ham?' Er det den farlige racist?

JP bringer også et par billeder af ham fra retssalen. Man kan godt se, at han har fået nogle tæsk af muslimerne, men bortset fra det ... tjah, så ser han jo meget ung og ganske almindelig ud', (billedet Anklageren bragte, ligner mere den danske skuespiller Nikolaj Lie Kaas, mens denne ikke havde fuldskæg). Og det er jo begrænset hvad 'terror', gutten fik udøvet mod moskéen og dens brugere.

Det er straks værre med drabet på den stedsøster. Hvis han har gjort det, står han klart nok til en langvarig fængselsstraf.

Angående det i moskéen? Når man tænker på, hvad unge muslimer i Danmark slipper med for vilde skyderier i gaderne til fare for tilfældige forbipasserende, skulle det så ikke kunne klares med en gang 'dialog-kaffe'?

Så kunne efterforskerne også koncentrere sig om det væsentlige, nemlig drabet på pigen. Det er ikke politisk korrekt, men det er det, der er det alvorlige.

Jeg ved ikke, hvor slemt ham der blev såret af skud kom til skade - men man tager ikke en maske på, og går ind i et islamisk center og begynder at skyde for sjov.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    61.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil

Netop! Lade myndighederne arbejde, og ikke lade fantasien fare rundt som kuglen i et flipperspil. Du er lidt Ant-rød-agtig på det punkt.
Du får ret og jeg får fred!