Forfatter Emne: Lempelsestoget tøffer derudaf  (Læst 138 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Lempelsestoget tøffer derudaf
« Dato: August 11, 2019, 09:22:12 am »
Kan du huske, da Mette Frederiksen i valgkampen sagde, at hun ikke ville øge ydelserne til indvandrere?

Men nu tøffer lempelsestoget derudaf.
S-regeringen vil give et tilskud til børnefamilier, der er på integrationsydelse eller er ramt af kontanthjælpsloftet. Man foreslår beløbet som svarende til 63 pct. af børnechecken pr. barn, dog højst for to børn. En sådan familie kan derved få ca. 1900 kr. ekstra om måneden skattefrit.
Det er i meget høj grad personer med baggrund i muslimske lande, der modtager integrationsydelse, typisk par, hvor begge personer er på kontanthjælp.

https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11538993/laekket-notat-loefter-sloeret-for-nyt-tilskud-til-boernefamilier/

Og der skal nok komme mange flere løftebrud.
"Den breeede udlændingepolitik ligger fast.."     :no:
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Lempelsestoget tøffer derudaf
« Svar #1 Dato: August 11, 2019, 10:10:25 am »
Men nu tøffer lempelsestoget derudaf.
S-regeringen vil give et tilskud til børnefamilier, der er på integrationsydelse eller er ramt af kontanthjælpsloftet.

Jeg håber da også at alle indvandrere og dem på asyl skal være fuldstændigt socialt ligestillede med de grisefarvede. At diskriminere folk, kommer der aldig noget godt ud af.

Citér
Og der skal nok komme mange flere løftebrud.

Så håber jeg på nogle flere løftebrud. Det kunne være jeg endte som socialdemokrat.

Hvad med at ryge dig en joint? Det er godt imod ophidselse.
Du får ret og jeg får fred!