Forfatter Emne: Om at rette i svar  (Læst 6073 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Om at rette i svar
« Svar #30 Dato: Februar 03, 2015, 10:22:28 pm »
En skolelærer, skal jo helst vide det og du har åbenbart ikke læst mit link, siden du fremturer sådan.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #31 Dato: Februar 03, 2015, 10:37:22 pm »
En skolelærer, skal jo helst vide det og du har åbenbart ikke læst mit link, siden du fremturer sådan.

Jeg kan skam godt tegnsætningsreglerne. Og så glemte du i øvrigt at besvare mit spørgsmål.  :biggrin: :blum3:
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Februar 04, 2015, 12:11:57 am »
Stopper her, da du åbenbart ikke vil forholde dig til fakta og din Browser afledning, kan vi ikke tage den en anden dag.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #33 Dato: Februar 04, 2015, 01:15:51 am »
Stopper her, da du åbenbart ikke vil forholde dig til fakta og din Browser afledning, kan vi ikke tage den en anden dag.

Jeg forholder mig da netop til fakta. Du kan ikke finde ud af helt almindelig tegnsætning på folkeskoleniveau - det er fakta. Farvel-farvel.   :biggrin: :JC_ghey:
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #34 Dato: Februar 18, 2015, 10:45:35 pm »
jeg forstår godt problematikken, men nu har DD kørt i 10 år uden nogle problemer på den front, så med mindre man fortsætligt begynder at misbruge det, så tænker jeg ikke det bliver et større problem.
Omvendt kan det være rart at kunne gå ind og slette sine indlæg helt og aldeles,
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    88.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Februar 19, 2015, 02:02:27 am »
jeg forstår godt problematikken, men nu har DD kørt i 10 år uden nogle problemer på den front, så med mindre man fortsætligt begynder at misbruge det, så tænker jeg ikke det bliver et større problem.
Omvendt kan det være rart at kunne gå ind og slette sine indlæg helt og aldeles,

Det er i det hele taget rart, og alverdens restriktioner hjælper ikke, hvis folk absolut vil kævles. Er det ikke det ene - er det det andet.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #36 Dato: Juli 23, 2015, 05:52:31 pm »
Naturligvis bør man have chancen for at redigere indenfor få minutter efter, at man har postet sit indlæg. Man kan jo nemt overse slå- eller stavefejl, mens man skriver. Eller man kan opdage, kort efter at have postet sit indlæg, at man har formuleret sig uheldigt.

Men der bør også være en tidsbegrænsning. Lad os sige 10-15 minutter. 2-3 minutter er for lidt, hvis man har skrevet et langt indlæg. Men 10-15 minutter er passende. Mere bør man heller ikke have.

På sol var der en overgang en fejl på forum, der gjorde det muligt for folk at gå ind og redigere i både ens egne og i andres indlæg. Det blev virkeligt misbrugt af et par stykker. Og naturligvis kan manipulerende sjæle også misbruge, hvis man kan rette i ens indlæg i ubegrænset tid. F.eks. hvis en person beskylder en anden bruger for noget, så kan den anden bruger svare indigneret på dette. Hvorefter at ham, som har beskyldt én for noget, pludselig kan have fjernet sin beskyldning. Og så fremstår den anden bruger som en idiot ved at have reageret på beskyldningen. Det er jo ikke hensigtsmæssigt.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Juli 23, 2015, 11:34:52 pm »
Nu synes jeg lige at jeg vil gøre opmærksom på at det her er et standard forum som ingen her på siden selv har kodet fra bunden af. Hvad man kan og ikke kan er et resultat af det produkt der er blevet implementeret (om det er købt eller gratis ved jeg ikke), og der er ret store begrænsninger med hvad man kan lave af finurligheder uden at kode sit eget fra bunden.

Istedet for synes jeg at vi burde opføre os som vokse mennesker, og hvis du debatterer med en du ikke stoler på kan finde ud af det, må du selv citere personens indlæg, for det kan vedkommenet jo ikke rette i. Overvej et øjeblik hvor groteskt det er at voksne mennesker der snakker med hinanden, skulle forsøge at snyde, og opfører sig som i en børnehave, bare for at "vinde" en diskussion på internettet...