Forfatter Emne: Om at rette i svar  (Læst 6843 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Om at rette i svar
« Svar #15 Dato: Februar 03, 2015, 11:14:25 am »
I to der har fået Dødstrusler og tænker på at anmelde dem. Vorherre bevares og jeg tror ikke engang politiet, vil tage sig af det.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #16 Dato: Februar 03, 2015, 11:15:56 am »
Fedt, tro du bare, hvad du vil. Jeg har ved flere lejligheder i forbindelse med mit politiske virke fået tvivlsomme personager dømt i forbindelse med sådanne dødstrusler mod mig og min lille familie.  :aww: :Cherna_29:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Men ikke helt gennemført vel.
« Svar #17 Dato: Februar 03, 2015, 11:16:46 am »
Hvad var det for nogle voldstrusler?

Det var personer, der truede mig og min familie med vold på baggrund af mit politiske ståsted og virke.
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Februar 03, 2015, 11:42:34 am »
Fedt, tro du bare, hvad du vil. Jeg har ved flere lejligheder i forbindelse med mit politiske virke fået tvivlsomme personager dømt i forbindelse med sådanne dødstrusler mod mig og min lille familie.  :aww: :Cherna_29:

Hele min familie næsten, er ansat ved politiet og har lige mailet med min bror, der er vagthavende. Han skriver, at han bare røstede på hovedet af indlægget og politiet vil ikke rejse sådan en sag, men kan blive nødt til det, hvis der er blandet en advokat ind i sagen.

Lad os få bladret Dombogen igennem  i Silkeborg og se om vi kan få øje på sådanne postulater

Tvivlsomme personager: Fnis med dig
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #19 Dato: Februar 03, 2015, 12:46:27 pm »
Selvfølgelig var der advokater inde over i begge sager.  :aww:  :JC_ghey:
« Senest Redigeret: Februar 03, 2015, 05:48:16 pm af Tigermanden »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Februar 03, 2015, 05:45:05 pm »
Selvfølgelig var der advokater indeover i begge sager.  :aww:  :JC_ghey:

Sikke dog en gang pjat, at spilde tid på! "Dødstrusler" Fnis med dig

Indeover er i to ord ( Inde over )  hr. folkeskolelærer!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: Februar 03, 2015, 05:53:23 pm »
Selvfølgelig var der advokater indeover i begge sager.  :aww:  :JC_ghey:

Sikke dog en gang pjat, at spilde tid på! "Dødstrusler" Fnis med dig

Indeover er i to ord ( Inde over )  hr. folkeskolelærer!

Det er rigtigt, det smuttede lige med et mellemrum  :aww: Du har i øvrigt fejlagtigt sat komma før "at" i din sætning, og så skal forkortelser startes med stort, i dit tilfælde skulle det altså have været "Hr.". Du mangler også punktum efter "dig". Men ja, der var advokat på, og sagen faldt heldigvis ud til min fordel.  :biggrin: :blum3:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Februar 03, 2015, 06:11:21 pm »
Men kan læse af dit svar, at budskabet fes ind og det er godt, du har slået tegnsætning til, så du kan finde ud af det. ;o]

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #23 Dato: Februar 03, 2015, 06:33:07 pm »
Men kan læse af dit svar, at budskabet fes ind og det er godt, du har slået tegnsætning til, så du kan finde ud af det. ;o]

Hvordan slår man tegnsætningen til på sin internet-browser? Den funktion findes mig bekendt ikke, men det må du kunne redegøre for. Faktum er jo bare, at det lykkedes dig at lave tre fejl på to linjer, geni. Du mangler i øvrigt et komma mellem "ind" og "og", og så har du stavet "man" forkert.  :aww: :JC_ghey:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Februar 03, 2015, 07:07:39 pm »

Er det mig du spørger?

Det værste er, da jeg blev truet med at jeg vil blive opsøgt og skudt, og at mit navn allerede var blevet hacket.

De andre har bare truet med at slå mig ihjel.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #25 Dato: Februar 03, 2015, 07:32:14 pm »
Det lyder som det samme, jeg fik at vide dengang. Det var også med, at min adresse skulle være blevet opsnappet, og at de ville dræbe min familie.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Februar 03, 2015, 08:14:13 pm »

Hvordan slår man tegnsætningen til på sin internet-browser? Den funktion findes mig bekendt ikke, men det må du kunne redegøre for. Faktum er jo bare, at det lykkedes dig at lave tre fejl på to linjer, geni. Du mangler i øvrigt et komma mellem "ind" og "og", og så har du stavet "man" forkert.  :aww: :JC_ghey:

Nu er det jo ikke mig, der er skolemester og forøvrigt kan du jo kaste dine øjne, på det her link mht. at / og. Håber du læser det hele og ikke falder i en komma fælde.

http://www.bro-blog.dk/?p=983

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Februar 03, 2015, 08:30:17 pm »

Er det mig du spørger?

Det værste er, da jeg blev truet med at jeg vil blive opsøgt og skudt, og at mit navn allerede var blevet hacket.

De andre har bare truet med at slå mig ihjel.

Skal vi nu ikke klappe sælen, som vi siger på grønlandsk. Du har jo skrevet, du bor i Grønland og en fuld, gal, mindre begavet tastaturkriger, gider vel ikke at tage helt til Grønland og slå dig ihjel, fordi du har argumenteret i en tråd!

Ps. Øv, hvorfor får jeg aldrig dødstrusler!!

Rollo

• Gæst
« Svar #28 Dato: Februar 03, 2015, 09:16:39 pm »
Jeg synes, at debatten er kammet over. Min mening med denne debatstart var, at gøre opmærksom på, at det ville være smart, at låse debatindlæggene efter et antal minutter (f.eks. 3 minutter). Ikke andet.

På den måde behøver man kun at tænke på, hvad andre har skrevet, og ikke på hvad de nu har ændret det til.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #29 Dato: Februar 03, 2015, 10:08:42 pm »
Nu er det jo ikke mig, der er skolemester

Hvorfor skriver du så så meget om komma- og slåfejl???  :biggrin: :blum3: