'Den bedst uddannede generation nogensinde' er et af den nuværende regerings slagnumre. Nogen skriver, at det efterhånden mere lyder som "et tomt slogan taget fra propagandaen for en gammel sovjetisk femårsplan". Se denne artikel om tidens dumpeprocenter i bl.a matematik og meget andet:https://denkorteavis.dk/2019/danske-gymnasieelever-bliver-dummere-den-roede-regerings-svar-er-at-saenke-kravene/Man bryster sig af, at 65.714 unge er blevet tilbudt en plads på de videregående uddannelser. Det er 1 pct. flere end i 2018. Men det handler om kvantitet - ikke kvalitet. Hvordan går det med den?Jeg har aldrig været tryg ved, når de røde og radikale skulle styre undervisningssektoren. Netop sporene fra Ritt Bjerregaards tid skræmmer.
Det er som om der er opstået en ny race - homo primitivicus.Karakteriseret ved lav intelligens, sløvhed, uduelighed, underlødighed i sprog og handlinger.Primitivt og afstumpet, med et smalsporet syn på verden. Afskyr ordenlighed, og rettidig omhu.
Du Homofaber er du er indisk/pakistansk oprindelse ?
Citat fra: Anti-rød efter August 08, 2019, 01:40:05 pmDu Homofaber er du er indisk/pakistansk oprindelse ?Hvorfor? Vil du ha' en opskrift på palak eller samosa?Det er også meget bedre end det smagsløse, danske mad I spiser.
Anti-rød er karakteriseret ved orden, præcision og ansvar.
Citat fra: homofaber efter August 08, 2019, 01:48:40 pmCitat fra: Anti-rød efter August 08, 2019, 01:40:05 pmDu Homofaber er du er indisk/pakistansk oprindelse ?Hvorfor? Vil du ha' en opskrift på palak eller samosa?Det er også meget bedre end det smagsløse, danske mad I spiser.Såså. Jeg vil da gerne have en god opskrift på samosa, men dermed ikke et ondt ord om hakkedrenge med bløde løg, eller frikadunser med stuvet hvidkål. Jeg elsker indisk mad, men der er ingen grund til at tale dansk mad ned af den grund.
Jeg selv er 100 % dansk og bor i danmark.
Odense-advokat fnyser over samfundets forfald og skred i normer.
Klaus Ewald er militærliderlig og samler på militariaHer ses han i en SS-uniform fra den motoriserede infanteridivision "Wiking", en SS-enhed med frivillige fra de nordiske lande - som er en del af hans samling.
Citat fra: Phil efter August 08, 2019, 10:21:15 amOdense-advokat fnyser over samfundets forfald og skred i normer.
Citat fra: Carlo efter August 08, 2019, 08:27:05 pmCitat fra: Phil efter August 08, 2019, 10:21:15 amOdense-advokat fnyser over samfundets forfald og skred i normer.
Indlægget med advokatens rammende bemærkninger kan måske - trods trådens idiotiske indledning - udmønte sig i en god debat.