Forfatter Emne: Ny rapport om Sverige  (Læst 166 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Ny rapport om Sverige
« Dato: August 05, 2019, 09:15:31 pm »
kom rapporten, som mange i både Sverige og dets nabolande vil modtage med ... ja, hvordan vil den egentlig blive modtaget?
Rapporten konkluderer, at -

Indvandrere og efterkommere står bag halvdelen af al kriminalitet i Sverige !

https://denkorteavis.dk/2019/mere-end-halvdelen-af-al-kriminalitet-begaas-nu-af-indvandrere-og-efterkommere-sverige-er-sig-i-krig/

Ja, hvordan? Det afhænger naturligvis af, hvem modtageren er.

Nogle, som måske ikke har fulgt så godt med som de burde i de senere år, vil sikkert blive bestyrtede. "Vi troede jo ikke, vi var ikke klar over...."

Så er der politiker-eliten. De ved sgu godt, hvor galt det er; det kan politiet fortælle dem.
Men de har det lidt ligesom Adolf Hitler i dennes sidste tid: Når folket ikke kan kapere eksperimentet (her masseindvandringshelvedet), så er de ikke værdige til at leve. Godnat med dem!

Og så er der dem - de frindes jo også her på siden - der helst oplever verden sådan her:    :connie_29:

Fra Anklageren og hans små underbegavede afsporings- og persontilsvings-eksperter vil der formentlig lyde et frygteligt kattejammerspektakel. For 'den rapport er sikkert 'fake', og 'min kilde er ikke pålidelig', og .. og blar blar blar.

Det skal vi ikke tage os nævneværdigt af.
Men jeg har ondt af nogle svenskere - fx de mange tusinde, som stemte på Sverigedemokraterna ved valget i fjor. Og andre, som har protesteret mod det, som den nye rapport illustrerer så fælt.
« Senest Redigeret: August 05, 2019, 09:17:58 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99%
  • Country: 00
    • Vis profil
Kilderne er for ringe
« Svar #1 Dato: August 05, 2019, 09:34:20 pm »
Har du ikke en lødig kilde?

Så skal jeg nok læse det  :smile1:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Kilderne er prima, men du er på den!
« Svar #2 Dato: August 05, 2019, 09:42:48 pm »
Anklageren:
Citér

Nu er det jo ikke hverken min eller Den korte Avis' skyld, at du har det så frygteligt med virkeligheden, det er fordi du har en meget dårlig sag. Men jo: Du scroller bare ned forneden i Poul Erik Andersens lødige artikel. Der er (med blåt) links til hele 5 svenske medier, som omtaler rapporten og det, den handler om, herunder Aftonbladet og selveste svensk tv.

God læselyst!  :big_grin:
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99%
  • Country: 00
    • Vis profil
Jeg skelner mellem propaganda og virkeligheden
« Svar #3 Dato: August 05, 2019, 10:43:10 pm »
Det gælder om at undgå kilder med en udtalt bias.

Det er bedst at finde en politisk neutral kilde - hvis man kan.

Anklageren:
Citér

Nu er det jo ikke hverken min eller Den korte Avis' skyld, at du har det så frygteligt med virkeligheden, det er fordi du har en meget dårlig sag. Men jo: Du scroller bare ned forneden i Poul Erik Andersens lødige artikel. Der er (med blåt) links til hele 5 svenske medier, som omtaler rapporten og det, den handler om, herunder Aftonbladet og selveste svensk tv.

God læselyst!  :big_grin: