Forfatter Emne: Spanien igen ramt af hverdagsterror: Velfærdsjæger sparker mand ud foran toget  (Læst 266 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99%
  • Country: 00
    • Vis profil
Anklageren har en form for narcissisme, indoktrineret selvcentrerethed, der går ud på han mener han kan tillægge en debattør,  de efter hans mening, holdninger og udtalelser hans fantasier klistrer på hans modstander.

Med andre ord mener Anklageren han, og han alene, har ret til at diktere sandheden.

Jeg har ved flere lejligheder korrigeret ham, og krystalklart fortalt ham hvad mine holdninger er i forskellige tilfælde.
Det fatter han ikke, og fortsætter med at tillægge mig som debattør det han dikterer.
Man kan heller ikke få et svar fra ham om hvorfor han gør det.

Jeg tror jeg vil oprette en ny tråd, med det ene formål, at spørge anklageren om hvorfor han agerer på den måde.

Jeg synes, at du skal prøve at finde nogen fornuftige argumenter i stedet for at debattere debatdeltagerne - men det kan du jo ikke  :smile1:

Dit forsvar for den kriminelle negernarkoman, der forfører ungdommen er kvalmende.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
Jeg, der bor på Nørrebro, har det indtryk, at langt de fleste farvede mennesker, jeg møder,
er søde og venlige.

Når jeg læser det oprindelige indlæg, ser det ud til, at gerningsmændene til overfaldende
alle er migranter (ulovlige?), eller asylansøgere, der er blevet afvist. Jeg får så den ide, at
de er vrede, fordi de står til at skulle  udvises.

Det giver derfor mening at lukke grænserne for migranter og asylansøgere, som ikke er rigtige
flygtninge. Men gør vi ikke netop det her i Danmark?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Når jeg læser det oprindelige indlæg, ser det ud til, at gerningsmændene til overfaldende
alle er migranter (ulovlige?), eller asylansøgere, der er blevet afvist. Jeg får så den ide, at
de er vrede, fordi de står til at skulle  udvises.

Du har en pointe her. Ja, når de er udvist, har de intet at tabe ved at begå ny kriminalitet. Det er set før.
Du får ret og jeg får fred!