Forfatter Emne: Endnu en hvid masseskyder i USA  (Læst 519 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Endnu en hvid masseskyder i USA
« Svar #30 Dato: August 05, 2019, 11:24:49 pm »

Mon ikke det amerikanske politi ved mere om hvem der er hvide - end dig?

:smile1:

NEJ!
Jeg har vist bragt dette billede før:

Citér
Nu har Cesar Sayoc lige fået en dom på 20 års fængsel fordi han sidste år sendte 16 pakker med rørbomber fyldt med glasskår og fyrværkeripulver til kritikere af Trump.

Hvilken race kan du opdigte, at han tilhører?

Nu bringer jeg et stort billede, så du rigtig kan se ham.

Carlo bliver sur når man poster store billeder.
Jeg kom i tvivl og måtte google ham. Han har påstået at han er seminole-indianer, men i virkeligheden er han halv italiener/halv filippiner. Desuden ser det dumt ud at han har forsøgt at tegne hår på sit skaldede hoved. :hyper:
Jeg elsker at cucke.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    99%
  • Country: 00
    • Vis profil
Det er ligesom at bruge Din-debat som sandhedsvidne :-)
« Svar #31 Dato: August 06, 2019, 12:29:56 am »
Hvorfor bruger du ikke det amerikanske politi i stedet for at bringe billeder fra en blog som Reddit?

- og hvorfor fanden bringer du billeder af nogen, som f.eks. ikke har meldt sig til tilsynsværgen efter at de er blevet løsladt fra en dom for røveri???

Det er da ikke mere troværdigt end f.eks. at bruge Licensnægteren eller anti-rød som kilder :smile1:

Mon ikke det amerikanske politi ved mere om hvem der er hvide - end dig?

NEJ!
Jeg har vist bragt dette billede før:

Citér
Nu har Cesar Sayoc lige fået en dom på 20 års fængsel fordi han sidste år sendte 16 pakker med rørbomber fyldt med glasskår og fyrværkeripulver til kritikere af Trump.

Hvilken race kan du opdigte, at han tilhører?

Nu bringer jeg et stort billede, så du rigtig kan se ham.

Carlo bliver sur når man poster store billeder.
Jeg kom i tvivl og måtte google ham. Han har påstået at han er seminole-indianer, men i virkeligheden er han halv italiener/halv filippiner. Desuden ser det dumt ud at han har forsøgt at tegne hår på sit skaldede hoved. :hyper:
« Senest Redigeret: August 06, 2019, 12:35:35 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Endnu en hvid masseskyder i USA
« Svar #32 Dato: August 10, 2019, 03:32:32 am »
Vi kalder det ikke terrorisme, fordi gerningsmanden er hvid, men der har været et masseskyderi med mange ofre helt ned til 2-års alderen i El Paso i dag.

The New York Times har set nærmere på mønstrene i masseskyderierne.

https://www.nytimes.com/interactive/2019/04/03/world/white-extremist-terrorism-christchurch.html?module=inline&fbclid=IwAR1OwoJ7w0fp-69d8IGqMWClTQG59pHopg95YDXMAlxVA5fMbgqbVW-Zx78

Det ser ud til Anders Breivik er blevet rollemodel for masseskyderier. Breivik viste at en 'Lone Wolf' kan udrette store ting.

Nogle nævner at det er Trumps retorik der hælder benzin på bålet. Uha, hvis Trump stiller op til næste valg, og taber, bliver der for alvor gang i masseskyderierne.

Du får ret og jeg får fred!