Forfatter Emne: Endnu en hvid masseskyder i USA  (Læst 520 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    99%
  • Country: 00
    • Vis profil
Endnu en hvid masseskyder i USA
« Dato: August 04, 2019, 01:06:45 am »
Vi kalder det ikke terrorisme, fordi gerningsmanden er hvid, men der har været et masseskyderi med mange ofre helt ned til 2-års alderen i El Paso i dag.

Det er ikke officielt bekræftet, ligesom antallet af dødsofre og sårede - men gerningsmanden er nogen steder på nettet angivet som Patrick Crusius, der er en hvid 21-årig mand.

Det er nævnt, at motivet skulle være at forsvare USA imod velfærdsjægere der kommer ind i landet fra Mexico.

https://heavy.com/news/2019/08/patrick-crusius/

Myndighederne har bare skrevet, at den anholdte er en hvid mand i tyverne - og FBI har endnu ikke nævnt et motiv.

Kommer det os ved?

Her har ikke været den store respons på hvides masseskyderier.
« Senest Redigeret: August 04, 2019, 01:08:34 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Endnu en hvid masseskyder i USA
« Svar #1 Dato: August 04, 2019, 02:04:29 am »
Kommer det os ved?

Deres gøren og laden i det voldelige amerikanske shit-hole kommer os sådan set ikke ved. Vi gyser lidt og så godter vi os over at vi har det bedre her.

Men det kommer os ved på en anden måde. Hvides massemyrderier er god statistik at smække dem i hovedet der bliver ved med at ævle om muslimsk terrorisme.

Og så er det et godt argument for at vi ikke skal have fri våbenlov her.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Våbenfrie zoner koster masser af menneskeliv
« Svar #2 Dato: August 04, 2019, 06:43:00 am »
Kommer det os ved?

Deres gøren og laden i det voldelige amerikanske shit-hole kommer os sådan set ikke ved. Vi gyser lidt og så godter vi os over at vi har det bedre her.

Men det kommer os ved på en anden måde. Hvides massemyrderier er god statistik at smække dem i hovedet der bliver ved med at ævle om muslimsk terrorisme.

Og så er det et godt argument for at vi ikke skal have fri våbenlov her.
Det er endnu et godt argument imod våbenfrie zoner. Walmart er en våbenfri zone, så masseskydere kan bare skyde løs da der er ingen lovlydige borgere der kan skyde ham.

Citér
While the Simon Mall chain that runs the Cielo Vista Mall is well known for banning permitted concealed handguns in Texas and that covers the Dillard part of the shooting, we are still trying to determine what the rules are for the WalMart that is there. If anyone who lives in El Paso, their help would be tremendously appreciated. As for Simon Malls:

“Possession of any weapon at Simon malls, whether concealed or displayed openly, is in violation of mall policy. This policy is intended first and foremost to maintain a safe, secure and comfortable environment at our malls, which has always been our top priority, and to avoid any situation that could potentially place at risk the safety of our shoppers and employees.

Simon malls are private property, and like virtually every other facility in the community that is accessible by the public, ownership/management has the right to prohibit the possession of weapons, both displayed or concealed, other than licensed weapons carried by law enforcement personnel.

Julie Rigby – Longview Mall Manager”
https://crimeresearch.org/2019/08/yet-another-shooting-at-a-gun-free-zone-el-paso-shooting-at-cielo-vista-mall-is-apparently-in-a-place-that-banned-permitted-concealed-handguns/

Var stedet ikke en våbenfri zone, så ville der ikke være nær så mange døde. Måske ville personen ikke engang havde prøvet. I våbenfrie Dummark er der også folk der skyder løs
https://www.berlingske.dk/samfund/skud-ramte-vaerelse-med-flere-sovende-personer
https://www.berlingske.dk/samfund/18-aarig-mand-er-doed-efter-skyderi-i-holbaek
https://www.berlingske.dk/danmark/politiet-det-var-formentlig-to-unge-svenskere-som-blev-draebt-i-herlev
Tænk at kriminelle ikke overholder våbenloven. Det er jeg godt nok overrasket over    :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown:

Hvis du var en terrorist der ville lave et masseskyderi ville du så gøre det et sted hvor alle eller næsten alle havde et skydevåben på sig, eller ville du gøre det et sted hvor våben ikke er tilladt?
« Senest Redigeret: August 04, 2019, 07:54:21 am af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 04, 2019, 09:37:39 am »
Jeg synes ikke han ser specielt hvid ud. Mere jøde eller en blanding af jøde og latino.

og hans tre venner: En jøde, en jøde/latina med samme efternavn (en søster måske?) og en neger.
« Senest Redigeret: August 04, 2019, 09:50:19 am af Torsten Bonfils »
Jeg elsker at cucke.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    99%
    • Vis profil
Jeg kan heller ikke lide, at Patrick er hvid og ligner Torsken
« Svar #4 Dato: August 04, 2019, 10:45:15 am »

Jeg tror, han har indianerblod i sig   :yes:

(det er også meget irriterende, at masseskydere ikke er rigtige negre)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
HAN LIGNER OVERHOVEDET IKKE MIG.
« Svar #5 Dato: August 04, 2019, 11:01:05 am »
Her ligner han en mexicaner.

Emily Crusius skulle angiveligt være hans tvillingesøster. Hun ligner en jøde på dette billede.

Jeg elsker at cucke.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 04, 2019, 11:10:00 am »
Jeg synes ikke han ser specielt hvid ud.

Han ser lige så hvid ud som de hvide nationalisters største idol.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    99%
    • Vis profil
Der er mange billeder af Patrick
« Svar #7 Dato: August 04, 2019, 11:25:44 am »

På dette billede ligner Patrick Crusius næsten en indbygger på Papua  :yes:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
Sv: Jeg kan heller ikke lide, at Patrick er hvid og ligner Torsken
« Svar #8 Dato: August 04, 2019, 11:27:15 am »

Negere er sjældent masseskydere eller seriemordere da den slags kræver planlægning. Negere handler impulsivt og lever i nuet. De har simpelthen aldrig i deres udviklingshistorie haft behov for at tænke fremad og for eksempel skulle samle forråd til en lang vinter.
Jeg elsker at cucke.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    99%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 04, 2019, 11:42:36 am »

Negere er sjældent masseskydere eller seriemordere da den slags kræver planlægning. Negere handler impulsivt og lever i nuet. De har simpelthen aldrig i deres udviklingshistorie haft behov for at tænke fremad og for eksempel skulle samle forråd til en lang vinter.

Det minder mig om nordboruinerne i Grønland - resterne fra en race som bukkede under, hvor andre kunne tilpasse sig.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 04, 2019, 11:55:31 am »
... hvor andre kunne tilpasse sig.

Så har I jo ikke noget at bruge vores bloktilskud til. :yes:
Jeg elsker at cucke.

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 04, 2019, 11:57:08 am »

Det minder mig om nordboruinerne i Grønland - resterne fra en race som bukkede under, hvor andre kunne tilpasse sig.

Hvorfor vidste jeg bare du ville komme med den! ;))

Man har jo senere fundet ud af ved boringsprøver i isen at klimaet ændrede sig dramatisk til det værre i den forholdsvis korte periode nordboerne var på Grønland.

Faktisk ligesom klimaet ændrer sig i øjeblikket og som man mener er menneskets skyld.

Inuitterne havde trods alt noget længere tid til at klimatisere sig.
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: August 04, 2019, 11:59:32 am »

Så har I jo ikke noget at bruge vores bloktilskud til. :yes:

Haha! Nej. Det kan der være noget om. Når det gælder penge har de vist heller ikke svært ved at tilpasse sig.
« Senest Redigeret: August 04, 2019, 12:04:07 pm af Desdicardo »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 04, 2019, 12:10:01 pm »

Man ved ikke om de bukkede under eller om de rejste hjem igen.
Jeg elsker at cucke.

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: August 04, 2019, 12:15:04 pm »

Man ved ikke om de bukkede under eller om de rejste hjem igen.

Der er desværre spor af at de havde det temmelig hårdt til sidst, det værktøj af jern man har fundet var meget nedslidt samt den kendsgerning at de skeletter man fandt bar spor af stærk underernæring. Skibene med forsyninger ophørte også med at komme hjemme fra Norge. Der er mange teorier om hvorfor.