Forfatter Emne: Også dagens Danmark  (Læst 285 gange)

Højremanden

• Gæst
Sv: Også dagens Danmark
« Svar #15 Dato: August 04, 2019, 01:26:24 pm »
Denne mand (DF'er) kunne ikke finde én eneste dansk kvinde, der gad sprede ben for ham, men efter bare 3 uger i Thailand er der fisk på krogen. Hvor heldig kan man være.  :big_grin:

"Denne mand (DF'er)" ... og derefter et kæmpefoto. Hmmm, nu er jeg selvfølgelig for længst blevet klar over, at homofaber er en uinteressant net-bakterie, som flyver rundt i islams/de venstreekstremes ærinde, men jeg har alligevel lyst til at spørge, om det er tilladt at bringe en sådan fake-historie til torvs på Din-debat.dk?
Jeg klager i hvert fald til moderator, så får jeg det vel i det mindste at vide.

Hvis jeg ikke tager fejl forestiller billedet Dansk Folkepartis tidligere folketingsmedlem og viceborgmester i Odense, Alex Ahrendtsen, blot i lidt yngre udgave?

Hvis det er rigtigt, er her den virkelige historie om ham og hans kæreste:

https://www.fyens.dk/odense/Ahrendtsen-forelsket-i-eks-muslim/artikel/1300595

« Senest Redigeret: August 04, 2019, 01:31:15 pm af Højremanden »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: August 04, 2019, 01:31:07 pm »
Denne mand (DF'er) kunne ikke finde én eneste dansk kvinde, der gad sprede ben for ham, men efter bare 3 uger i Thailand er der fisk på krogen. Hvor heldig kan man være.  :big_grin:

"Denne mand (DF'er)" ... og derefter et kæmpefoto. Hmmm, nu er jeg selvfølgelig for længst blevet klar over, at homofaber er en uinteressant net-bakterie, som flyver rundt i islams/de venstreekstremes ærinde, men jeg har alligevel lyst til at spørge, om det er tilladt at bringe en sådan fake-historie til torvs på Din-debat.dk?
Jeg klager i hvert fald til moderator, så får jeg det vel i det mindste at vide.

Hvis jeg ikke tager fejl forestiller billedet Dansk Folkepartis viceborgmester i Odense, Alex Ahrendtsen, blot i lidt yngre udgave?

Hvis det er rigtigt, er her den virkelige historie om ham og hans kæreste:

https://www.fyens.dk/odense/Ahrendtsen-forelsket-i-eks-muslim/artikel/1300595

Jeg gemmer lige din kommentar, hvis du skulle fjerne den, for det er sgu for sjov.  :big_grin: :big_grin:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: August 04, 2019, 01:32:53 pm »
Kender du ikke Ole Wedel, han er ellers kult?  :yes:

Jeg elsker at cucke.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 04, 2019, 01:37:03 pm »
Højremanden har dummet sig for vildt! Han må virkelig have røde ører. Håber ikke, han har sendt sin anmelde af sted til moderator. Men hvis han har, får GiBBi sig nok et godt grin.

Højremanden

• Gæst
« Svar #19 Dato: August 04, 2019, 01:38:23 pm »
Kender du ikke Ole Wedel, han er ellers kult?  :yes:

Nej - sikkert fordi jeg er så ligeglad med hvem, der er 'kult' - jeg synes virkelig billedet ligner Ahrendtsen noget på grinet, og du må indrømme, at det ville ligne en person som muslimhåndlangeren homofaber at ville svine en DF-politiker til. Tillige stod der jo DF'er, ikke?
« Senest Redigeret: August 04, 2019, 01:40:22 pm af Højremanden »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: August 04, 2019, 01:46:46 pm »
Ole Wedel er da skam heller ikke nogen specielt interessant person. Han var engang med i et dokumentarprogram om mænd der tager til Thailand for at finde en kone, og så stillede han engang op til et eller andet valg for DF. Han er en man griner af, og så vil folk som Homofaber selvfølgelig bruge ham til at gøre grin med DF. Det skal Homofaber da selvfølgelig have lov til, da der ikke er nogen her på debatten der har meget til overs for DF.
Jeg elsker at cucke.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: August 04, 2019, 03:50:22 pm »
I 2001 var der 175.423 indvandrere i Danmark - og der er cirka 320.000 muslimer i Danmark pr. 1. januar 2019 - så hvad VK end har gjort - så stoppede det på ingen måder indvandringen af muslimer.

Aner det ikke. Men fra slutningen af 90'erne foretog Nyrup-regeringen nogle tiltag for at stoppe op for kædeindvandringer og tvangsægteskaber. Videreført af VK-regeringen i 2001 - 2002. Hvorvidt det har ført til noget, aner jeg ikke.

Det er KUN muslimer der har problemer med tvangsægteskaber, kædeindvandring og manglende integration. Ikke desto mindre har stramningerne også ramt danskere på den mest urimelige måde. Og ramt de indvandrergrupper der ikke er problemer med. Var det ikke rimeligt at lovene ramte misbrugerne? Hvorfor skal muslimernes misbrug ramme uskyldige?
Du får ret og jeg får fred!

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: - Og virkelighedens Danmark
« Svar #22 Dato: August 04, 2019, 03:55:08 pm »
Jeg tænker, det er så at sige umuligt at få et klart billede af, hvor mange muslimer der bor i Danmark, når vi nu engang ikke vil registrere folk efter religiøst tilhørsforhold. Det er altid skønsmæssigt, og nogle har interesse i at underdrive tallene for ikke at gøre befolkningen mere skeptisk overfor fortsat tilstrømning af migranter.

Det sørgelige er, at Danmarks Statistik (DS) kalder folk danske, hvis de er født i Danmark og mindst en af forældrene også er det eller bare er dansk statsborger. På den måde gøres tusindvis af fremmede med et snuptag til 'danskere.'

Dette er en bevidst måde at fifle med statistikken på, så man kan stikke blår i øjnene på skeptiske danskere. De fremskrivninger, der laves på den måde, viser nemlig at andelen af fremmede bliver ved med at være beskeden, selv om den dog stadig stiger, mens sandheden er, at danskerne for hvert år der går, er på vej til at blive mindretallet i dette land.

Hvor statistikken siger, at der i dag er omkring 10 pct. udlændinge i Danmark, er realiteten, at vi er stærkt på vej til 20 pct. og kløften mellem tallene vil blive stadig bredere, efterhånden efterhånden som Christiansborg-majoriteten bortforærer tusinder af danske statsborgerskaber væk til de mest fremmede befolkn ingsgrupper, man kan tænke sig.På den måde kører befolkningsudskiftningen støt, år efter år. Ingen gør noget alvorligt for at standse det.

Næsten ingen har mod til at sige det, som det er: Dansk er man af afstamning. At være dansk har at gøre med historie, kultur og sprog. Et tilfældigt stykke papir gør selvfølgelig ingen til dansker.

Det har du skrevet så mange gange før. Prøv noget nyt. Og mens du arbejder på det, så viser jeg også lige Homofaber at det godt kan lade sig gøre at reducere størrelsen af et bille, og beskære det i Imgur.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: August 04, 2019, 06:15:27 pm »
Thai kællinger ???????????????????????????  :girl_sad:

Ja, det er sådan, Carlo ser på dem.

Tak for kaffe. Det er dog utroligt så meget du ved.

Citér
Han er utilfreds med, at en gammel analfabet uden skolegang........................................

Åh, han fik realeksamen i 1973. Altså for 46 år siden. I mellemtiden har han nok haft job eller virksomhed eller hvad folk nu har. Det virker ikke analfabetisk.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: August 04, 2019, 06:19:29 pm »

Tre uger er lang tid. Vi andre kommer de rendende efter på gaden.

(Læg lige mærke til at jeg ikke citerer billeder. Det skulle nogen flere gøre for at gøre deres tekster mere indbydende at at læse).

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: August 04, 2019, 07:44:05 pm »

Citér
Han er utilfreds med, at en gammel analfabet uden skolegang........................................

Åh, han fik realeksamen i 1973. Altså for 46 år siden. I mellemtiden har han nok haft job eller virksomhed eller hvad folk nu har. Det virker ikke analfabetisk.

Nu ved jeg ikke, hvor du har fundet det screenshot, og kan derfor ikke få bekræftet din påstand. Men der er en række integrationskrav til ansøgeren og dennes ægtefælle. Nogle af dem skal opfyldes blandt andet sprogkravet. Et andet er, at man skal have haft arbejde. Hvis ikke kravet om at have bestået danskprøve 3 som minimum, så har vedkommende hverken uddannelse eller lignende, der kan opfylde betingelserne. Der er kun meget få danskere, der ikke kan opfylde det krav, men kan man snildt tænke sig, at der findes danskere med ikke dansk baggrund, der ikke kan opfylde det krav enten fordi de ikke er blevet integreret eller fordi de ikke har boet længe nok i Danmark.
Igen, reglerne er ens for alle, og han kunne bare melde sig til en prøve, og hvis han ikke kan bestå en så simpel prøve, er det nok ikke en god ide at importere en risplukker fra et fattigt og tilbagestående land. Hvis det var mig, der ville have min kone med til Danmark, ville jeg da sørge for, at alle betingelser er opfyldt og dobbelttjekke, når der er så meget på spil.