Forfatter Emne: Hvor mange er blevet tiltalt eller dømt for at overtræde burka-forbuddet?  (Læst 595 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
På etårsdagen for det danske maskerings forbud viser det sig, at 22 er blevet sigtet for at bære burka eller niqab.

Desuden er 17 blevet sigtet for at bære "masker, elefanthuer, hætter, kasketter, halsedisser, tørklæder, solbriller, poser medvidere, som har været båret på en sådan måde, at de pågældendes ansigter har været tildækket".

- men hvor mange er blevet tiltalt eller dømt?

Burkaforbuddet ser ud til at blive en billig omgang for Rachid Nekkaz fra Algier, der har proklameret, at han ville betale alle bøder udstedt til kvinder for at bære niqab.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/efter-14-ars-debat-burkaforbud-traeder-i-kraft-i-holland

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Jeg kunne godt se din kone i Burka.

Så havde du nok en anden holdning?

Du er jo dum.
Leve på et lokum?
Intet i verden ser du.
Måske en klud her og nu?
Jeg er fri endnu og har oplevet ubehag med muslimer.
Har du?

Muhamzz

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg kan ikke fordrage burkaer
« Svar #2 Dato: August 01, 2019, 12:50:30 pm »

Så havde du nok en anden holdning?

Du er jo dum.
Leve på et lokum?
Intet i verden ser du.
Måske en klud her og nu?
Jeg er fri endnu og har oplevet ubehag med muslimer.
Har du?

Muhamzz

Jeg har tit badet nøgen på stranden - men jeg bryder mig ikke om en forbuds stat med ensartede maskinskårne borgere.

Muslimerne skal selv smide tøjet - det er ægte frigørelse.

- i modsætning til den tvang, som Petra nyder så meget.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63.4%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
På etårsdagen for det danske maskerings forbud viser det sig, at 22 er blevet sigtet for at bære burka eller niqab.

Og du hovererer rigtigt over at islam rigtigt har fået et godt greb om testiklerne på vor frihed og kultur.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil

Petra, kunne du ikke smutte forbi her, og holde mit loft lidt.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Jeg kan ikke fordrage burkaer
« Svar #5 Dato: August 01, 2019, 03:44:24 pm »
Muslimerne skal selv smide tøjet - det er ægte frigørelse.

- i modsætning til den tvang, som Petra nyder så meget.

Jeg er træt af islam ævl i debatterne. Men ganske vist erklærer du at du aldrig bliver muslim, men alligevel optræder du konstant udglattende overfor islam og fremstiller muslimer er ligesom os, men bare tror på noget andet.

Lad bare islam grassere. Vi glæder os bare at den går ikke lige godt for dem at grassere overalt. I Gaza bliver de holdt 1,8 millioner inde bag et højt hegn på et areal på størrelse med Langeland. Verdens største fængsel. Fint nok, så kan de sidde der og synes hvad de vil.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sikke en masse ævl du lukker ud
« Svar #6 Dato: August 01, 2019, 05:04:36 pm »

Jeg er træt af islam ævl i debatterne. Men ganske vist erklærer du at du aldrig bliver muslim, men alligevel optræder du konstant udglattende overfor islam og fremstiller muslimer er ligesom os, men bare tror på noget andet.

Lad bare islam grassere. Vi glæder os bare at den går ikke lige godt for dem at grassere overalt. I Gaza bliver de holdt 1,8 millioner inde bag et højt hegn på et areal på størrelse med Langeland. Verdens største fængsel. Fint nok, så kan de sidde der og synes hvad de vil.

Jeg siger bare, at der kun er en eneste måde, man kan blive frigjort på - og det forstår Charlie Hebdo heldigvis.

Det er meget sært, at tro på: Nu skal jeg tvinge dig til at blive et frit menneske - og ellers får du en bøde - så skal du nok lære det  :tatice_03:

Det ligger tydeligt i den holdning - at det ikke er mig, der vil frigøre muslimer - det er deres eget problem - mens du - og mange andre vil blande dig med det sædvanlige bedemands ansigt på - når man nævner muslimer.

Charlie Hebdo ejer i det mindste lidt humor  :smile1:

« Senest Redigeret: August 01, 2019, 05:15:07 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Sikke en masse ævl du lukker ud
« Svar #7 Dato: August 01, 2019, 05:11:57 pm »
Det ligger tydeligt i den holdning - at det ikke er mig, der vil frigøre muslimer - det er deres eget problem - mens du - og alle mulige andre vil blande dig.

Nej, jeg er da ligeglad. Jeg konstaterer bare at islam er en "religion" der hører hjemme i Asien og Afrika, og intet har at gøre blandt civiliserede mennesker.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 01, 2019, 05:16:58 pm »
Det ligger tydeligt i den holdning - at det ikke er mig, der vil frigøre muslimer - det er deres eget problem - mens du - og alle mulige andre vil blande dig.

Nej, jeg er da ligeglad. Jeg konstaterer bare at islam er en "religion" der hører hjemme i Asien og Afrika, og intet har at gøre blandt civiliserede mennesker.

Jeg tilføjede noget med at tage det sædvanlige bedemandsansigt på - hver gang muslimer bliver nævnt - og at Charlie Hebdo i det mindste ejer lidt humor  :smile1:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Bare de ikke rotter sig sammen
« Svar #9 Dato: August 02, 2019, 01:55:41 am »
Muslimer der kræver ændringer er selvfølgelig imamernes allerværste mareridt - og det er også lykkedes mig at gøre Carlo sur over det samme emne - mens højrefløjen forholder sig tavs  :smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 02, 2019, 03:20:47 am »

Aner ikke hvem Charles Hebdo er, men det lyder fransk. Men jeg forstår ikke hvori det morsomme skulle bestå. Forklar mig lige.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Bare de ikke rotter sig sammen
« Svar #11 Dato: August 02, 2019, 08:00:47 am »
- mens højrefløjen forholder sig tavs  :smile1:

Du har rigtigt hængt os til tørre.
cuckelicuck

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det kan jeg da godt
« Svar #12 Dato: August 02, 2019, 09:27:25 am »

Aner ikke hvem Charles Hebdo er, men det lyder fransk. Men jeg forstår ikke hvori det morsomme skulle bestå. Forklar mig lige.

Charles Hebdo åler tankerne om euro-islam - ligesom du ville have gjort, hvis man fjernede det bedemandsudtryk - som du altid får - når du er ligeglad med muslimer - og puttede en portion humor ind i dig  :smile1:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 02, 2019, 09:57:16 am »
Aner ikke hvem Charles Hebdo er,

Carlo kan ikke selv læse nyheder.
cuckelicuck

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Om de udelukkede fra Din-Debat
« Svar #14 Dato: August 02, 2019, 02:21:20 pm »
Charlie Hebdo er både satirisk over for islam - og overfor Marine Le Pen - og det er noget af det, som man ikke må på Din-Debat.

Man må heller ikke være modstander af islam - og samtidig gå ind for muslimers ytringsfrihed og religionsfriheden (som det ellers forventes i et demokratisk samfund).

Det er ligesom - at man ikke både må være imod burkaer - og samtidig være imod en politistat, hvor man ikke selv bestemmer, hvilket tøj man må gå med.