Forfatter Emne: Kosovoalbaner fik lyst til at dræbe – skubbede en 34-årig mor ud foran toget  (Læst 1614 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det vil jeg derimod godt
« Svar #30 Dato: August 03, 2019, 05:12:40 pm »
Jeg læste at indenrigsminister Seehofer har afbrudt sin sommerferie p gr a tog-skubberiet. Han må være en handlingens mand ...............

Så er Tyskland på den anden ende igen. Med et billede af gerningsmanden indsmurt i med blod på armene og sværdet i hånden. Perfekt, for man kan ikke finde ud af om han er syrer eller afghaner.

Jeg vil ikke bringe billedet for ikke at promovere terror.
Så kan alle i islamofile brovtere se hvad islam er for noget. Disse to NSFW videoer burde ses af alle brovtebandemedlemmer
https://syrienblog.net/2019/08/02/syrisk-migrant-med-svaerd-i-stuttgart/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
De der rutinemæssigt beskæftiger sig med propaganda skiller sig ud
« Svar #31 Dato: August 03, 2019, 07:44:55 pm »
Anklageren:
Citér
Du hakker altid på muslimer, fordi du er spindoktor - så det er ikke noget du tilfældigt falder over  :smile1:

Jeg tror nok jeg tidligere har spurgt den 'alvidende' gamling (uden hentehår) fra Grønland, hvem det er, jeg er spindoktor for. Men jeg fik intet svar. En lidt mærkelig situation, ikke? For jeg aner det jo heller ikke selv.  :ROFL:

At "hakke på muslimer". Hmmm, jeg må jo sige, at jeg altid har taget stilling til deres gerninger. Og til deres uhyggelige skrifter, herunder Koranen, med alle opfordringerne til at slå os vantro ihjel.
At jeg advarer mod denne blodige, religiøst baserede ideologi, skulle være at "hakke på" ??

Det er som så meget andet fra den ensomme udlandsdansker - noget vrøvl. Eller skulle jeg sige hakkelse?  :no:

Nå, nu vil jeg gå ud i solen og den dejlige luft, vi har på disse kanter. Det er ikke vejr til at sidde foran en skærm ret længe.  :l_sunny:

Alle har set hvilke bevægelser du reklamerer for og inviterer til demonstrationer for - så det behøver jeg ikke at nævne - det er logik for perlehøns  :smile1:

Dine oplæg og kommentater - når du hakker på muslimer - er endda meget rutineprægede

Man kan jo ikke skrive det samme - og det samme - år efter år - uden at det bliver rutine.

At være spindoktor er i øvrigt ikke en beskyttet titel, og jeg tror da ikke, du er medierådgiver for en politiker.

- men det ligger helt klart, at du debatterer islam som systematisk politisk propaganda - mens normale debattører interesserer sig for lidt af hvert.

Det er da muligt at du er helt ensporet - men det tror jeg altså ikke på, at du er -  så der er politiske grunde til at du ikke interesserer dig for andet.

Hvis foretrækker, at jeg skriver "systematisk politisk propaganda" i stedet for "spindoktor" - så vil jeg gerne bøje mig på det punkt  :smile1:

Lighed for Loke såvel som for Thor

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hold nu op med det vrøvl
« Svar #32 Dato: August 03, 2019, 07:58:59 pm »
læg mærke til anklageren ikke svarer når det afslører sandheden om ham.

Man kan højest få et svar der er en indviklet sludder for en sladder, der skal fjerne focus fra det der for ham er ubehageligheder.

Han er med et ord, en distanceblænder.
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=distancebl%C3%A6nder

Alle ved hvem DerRudi driver propaganda for - og det er selvfølgelig dem, han også inviterer til at deltage i politiske demonstrationer for.

Det er da ikke noget stor sag - som du puster dig op som en anden lille hanekylling for :smile1:

Lighed for Loke såvel som for Thor