Forfatter Emne: Kosovoalbaner fik lyst til at dræbe – skubbede en 34-årig mor ud foran toget  (Læst 691 gange)

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Hvordan har I det? Man siger jo gerne at man får myggestik når man sover med åbne vinduer. Nu har jeg sovet med åbent vindue her i den varme tid, og har ikke fået et eneste myggestik. Har I det heller ikke?

Myggene kan åbenbart heller ikke lide dig.

Højremanden

• Gæst
Det lader til, at de fremmede er i offensiven med hensyn til at begå disse drab, hvor man skubber sagesløse europæiske mennesker ud foran tog:

https://snaphanen.dk/2019/07/30/migranter-skubber-folk-ud-foran-toget/

Som man kan se, er der flere eksempler samlet her.

De må virkelig hade os, vores børn inklusive!
Ja, det viser sig - når nogen gider at samle op på det - at der er foruroligende mange eksempler. Ikke alene i Tyskland, nej der er skam også migranter, der skubber folk ned på togskinnerne  her i Danmark. Så hvis du synes, at du har hørt lignende herhjemme fra, er noget af det samlet her:

https://www.document.dk/2019/07/30/hverdagsterror-paa-danske-togstationer-migranter-skubber-danskere-ud-foran-toget/

Gem det til, hvis nogen påstår, at "det er kun et par tilfælde i Tyskland."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
Fire tilfælde blandt 500.000.000 EU borgere er da ikke vildt mange
« Svar #17 Dato: Juli 31, 2019, 12:53:02 pm »

Ja, det viser sig - når nogen gider at samle op på det - at der er foruroligende mange eksempler. Ikke alene i Tyskland, nej der er skam også migranter, der skubber folk ned på togskinnerne  her i Danmark. Så hvis du synes, at du har hørt lignende herhjemme fra, er noget af det samlet her:

https://www.document.dk/2019/07/30/hverdagsterror-paa-danske-togstationer-migranter-skubber-danskere-ud-foran-toget/

Det er da forfærdeligt, at nogen bliver skubbet ud på skinnerne - men hvorfor forsøger du at tale antallet i vejret og gøre det til et generelt problem??

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
- men de løber aldrig tør, fordi verden er så stor  :big_grin:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Fire tilfælde blandt 500.000.000 EU borgere er da ikke vildt mange
« Svar #19 Dato: Juli 31, 2019, 03:06:34 pm »

Det er da forfærdeligt, at nogen bliver skubbet ud på skinnerne - men hvorfor forsøger du at tale antallet i vejret og gøre det til et generelt problem??

Fordi muzze-nassernes samlede terror, ikke kun på togstationer, men også i busser, svømmehaller, biblioteker og på gaden er et generelt problem i hele verden, uanset hvilket land man læser aviser fra, beskriver de samme problem igen og igen.

Hvis man vil løse et problem gøres det ved at tale om det og konfrontere det, - ikke ved at tale det ned eller fortie det, - det giver blot næring til problemet.
Det er nemlig et af den slags problemer der automatisk og helt af sig selv vil vokse og vokse indtil nogen konfronterer det.

« Senest Redigeret: Juli 31, 2019, 03:17:31 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
Hvorfor skubber perkerne så ikke nogen ud på skinnerne i Danmark?

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Anklageren:
Citér
Behovet for at hakke på muslimer overstiger antallet af nationale hændelser

Når skribenter herinde fremhæver muslimske velfærdsmigranters kriminalitet, herunder drab hvor tilfældige europæiske mennesker skubbes ud foran tog, så er det ifølge Anklageren "at hakke på muslimer." 

Føj for satan!  :bad:
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
Jeg bryder mig heller ikke om gaskamre og støvletramp i gaderne
« Svar #22 Dato: August 01, 2019, 09:46:12 am »
Anklageren:
Citér

Når skribenter herinde fremhæver muslimske velfærdsmigranters kriminalitet, herunder drab hvor tilfældige europæiske mennesker skubbes ud foran tog, så er det ifølge Anklageren "at hakke på muslimer." 

- men jeg har konstateret, at valgsmækket til de - der hakker på muslimer - ser ud til at blive permanent.

I de seneste tre meningsmålinger er DF gået yderligere tilbage i forhold til valget og SK er jo endnu ringere kørende.

- så fortsæt endelig med at ødelægge den ekstreme indvandrerpolitik - og nej - det er ikke DF, jeg sigter til med det sidste :smile1:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: August 01, 2019, 05:44:45 pm »
Phil:
Citér
Fordi muzze-nassernes samlede terror, ikke kun på togstationer, men også i busser, svømmehaller, biblioteker og på gaden er et generelt problem i hele verden, uanset hvilket land man læser aviser fra, beskriver de samme problem igen og igen.

Hvis man vil løse et problem gøres det ved at tale om det og konfrontere det, - ikke ved at tale det ned eller fortie det, - det giver blot næring til problemet.
Det er nemlig et af den slags problemer der automatisk og helt af sig selv vil vokse og vokse indtil nogen konfronterer det.

Det er fuldstændig rigtigt, og pga. mainstreammediernes utrolige fortielsespraksis (eller omskrivningspraksis, hvor man gør indvandrer-gerningsmænd til personer uden etnicitet og baggrund), er behovet for at få tingene frem i lyset naturligvis stort.

https://denkorteavis.dk/2019/en-video-syrer-draeber-mand-med-svaerd-paa-aaben-gade-tyskland-i-chok-over-drabsboelge-med-indvandrere-som-gerningsmaend/

Særlig efter begivenhederne de sidste få uger, tyder meget på, at der er tale om en drabsbølge i Tyskland. Med indvandrere som gerningsmænd.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: August 01, 2019, 06:51:42 pm »
Phil:
Citér

Det er fuldstændig rigtigt, og pga. mainstreammediernes utrolige fortielsespraksis (eller omskrivningspraksis, hvor man gør indvandrer-gerningsmænd til personer uden etnicitet og baggrund), er behovet for at få tingene frem i lyset naturligvis stort.

https://denkorteavis.dk/2019/en-video-syrer-draeber-mand-med-svaerd-paa-aaben-gade-tyskland-i-chok-over-drabsboelge-med-indvandrere-som-gerningsmaend/

Særlig efter begivenhederne de sidste få uger, tyder meget på, at der er tale om en drabsbølge i Tyskland. Med indvandrere som gerningsmænd.

Nej det er ikke en fortielsespraksis, - MSM medierne bliver betalt for at fortie og nedtone, det hedder "mediestøtte" og er statens måde at tage kontrol over medierne på - det rette ord er korruption.

Den almindelige 7-4 gennemsnitsborger vil nok bare lade stå til, så længe det bare ikke er dem selv det går ud over - men på et tidspunkt vil der nok være nogle, sikkert højreradikale grupper, der har fået nok og slår igen.

Mordene, kriminaliteten og voldtægterne er ikke kun en bølge, - det er begyndelsen på den kamp de ønsker og det vil som jeg skrev vokse og vokse indtil nogen konfronterer det voldeligt. Det er simpelthen det de vil opnå og ønsker med den opførsel - og selvfølgelig får de deres vilje på et tidspunkt, tyskerne lader sig næppe udrydde på den måde en efter en.

Til gengæld kan vi trøste os med, at når det er overstået og togvognene ruller til udryddelseslejrene med fjender og "landsforræddere", - og det vil de gøre uanset hvem af de to parter der vinder, - vil det være alle politikerne uanset farve og fløj der i begge tilfælde sidder i de forreste vogne.

« Senest Redigeret: August 01, 2019, 07:26:03 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
Det er på tide, du kommer med ægte beviser for dine mange tanker
« Svar #25 Dato: August 01, 2019, 10:30:27 pm »

Nej det er ikke en fortielsespraksis, - MSM medierne bliver betalt for at fortie og nedtone, det hedder "mediestøtte" og er statens måde at tage kontrol over medierne på - det rette ord er korruption.

Ha ha ha ha

Citér

Den almindelige 7-4 gennemsnitsborger vil nok bare lade stå til, så længe det bare ikke er dem selv det går ud over - men på et tidspunkt vil der nok være nogle, sikkert højreradikale grupper, der har fået nok og slår igen.

De er allerede begyndt at skyde.

Citér

Mordene, kriminaliteten og voldtægterne er ikke kun en bølge, - det er begyndelsen på den kamp de ønsker og det vil som jeg skrev vokse og vokse indtil nogen konfronterer det voldeligt. Det er simpelthen det de vil opnå og ønsker med den opførsel - og selvfølgelig får de deres vilje på et tidspunkt, tyskerne lader sig næppe udrydde på den måde en efter en.

Til gengæld kan vi trøste os med, at når det er overstået og togvognene ruller til udryddelseslejrene med fjender og "landsforræddere", - og det vil de gøre uanset hvem af de to parter der vinder, - vil det være alle politikerne uanset farve og fløj der i begge tilfælde sidder i de forreste vogne.

I Danmark er der ikke flere drab end der var, da jeg var ung - så jeg synes, du skal bevise din påstand - så finder du ud af, at der ikke er mange drab i dag.  :smile1:

Det er ikke nok at finde et citat fra en tosse - det skal være et ægte bevis.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Jeg læste at indenrigsminister Seehofer har afbrudt sin sommerferie p gr a tog-skubberiet. Han må være en handlingens mand ...............

Så er Tyskland på den anden ende igen. Med et billede af gerningsmanden indsmurt i med blod på armene og sværdet i hånden. Perfekt, for man kan ikke finde ud af om han er syrer eller afghaner.

Jeg vil ikke bringe billedet for ikke at promovere terror.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
    • Vis profil
Anklageren:
Citér

De springer også foran i kassekøen i Netto, de lømler!  :angry:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
- og så sandheden
« Svar #28 Dato: August 03, 2019, 01:33:00 pm »
Anklageren:
Citér

Du hakker altid på muslimer, fordi du er spindoktor - så det er ikke noget du tilfældigt falder over  :smile1:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Vrøvl og hakkelse
« Svar #29 Dato: August 03, 2019, 02:08:14 pm »
Anklageren:
Citér
Du hakker altid på muslimer, fordi du er spindoktor - så det er ikke noget du tilfældigt falder over  :smile1:

Jeg tror nok jeg tidligere har spurgt den 'alvidende' gamling (uden hentehår) fra Grønland, hvem det er, jeg er spindoktor for. Men jeg fik intet svar. En lidt mærkelig situation, ikke? For jeg aner det jo heller ikke selv.  :ROFL:

At "hakke på muslimer". Hmmm, jeg må jo sige, at jeg altid har taget stilling til deres gerninger. Og til deres uhyggelige skrifter, herunder Koranen, med alle opfordringerne til at slå os vantro ihjel.
At jeg advarer mod denne blodige, religiøst baserede ideologi, skulle være at "hakke på" ??

Det er som så meget andet fra den ensomme udlandsdansker - noget vrøvl. Eller skulle jeg sige hakkelse?  :no:

Nå, nu vil jeg gå ud i solen og den dejlige luft, vi har på disse kanter. Det er ikke vejr til at sidde foran en skærm ret længe.  :l_sunny:
« Senest Redigeret: August 03, 2019, 02:09:48 pm af DerRudi »