Forfatter Emne: Har højrefløjen spindoktorer på debatten?  (Læst 7238 gange)

Rollo

• Gæst
Anklageren blev sur
« Svar #30 Dato: Februar 08, 2015, 11:08:27 am »
Joakim, det er jo ikke sikkert, at betalingen erlægges i kølige kontanter. Nu gætter jeg, men betalingen kunne være sekretariatstimer, forstået på den måde, at Anklageren som modydelse for sin socialdemokratiske propaganda argumentation får mulighed for at trække på støtte fra et af socialdeomkraternes mange sekretariater.
Fra en hemmelig kilde har jeg følgende:
"Hej Helle.
Kan du ikke lige få sekretariatet til at researche noget for mig? I forbindelse med en debat, skal jeg bruge nogle statistikker og  grafer for at illustrere en pointe. Jeg skal også bruge nogle links til nogle billeder, som jeg kan sætte ind i mine debatindlæg.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Rødskæg."
Jeg kan ikke garantere for ægtheden af ovenstående, men min hemmelige kilde siger, at den er god nok.
Det er heller ikke let at leve med den presse vi har, hvis man gerne vil træde ud af Hitlers skygge, blive stueren og internationalt organiseret (på en måde så folk lytter til det budskab - man har).
Især den svenske presse er storslem og strør om sig med prædikater som nynazist året rundt. Det er mit indtryk, at den danske presse gør noget tilsvarende i forbindelse med valgkampe, men ellers forholder sig tavse. Ingen lytter jo til det man har på hjerte, når først pressen har udtalt FY-ordet.
Så er det heldigt, at man ikke er afhængig af pressen for at blive hørt i dag, for Internettet er en gave med dens anarkistiske natur, hvor man oven i købet kan optræde anonymt og angribe den etablerede presse og de irriterende svenskere, uden at de kan svare igen (og komme ud med sin mission).
Når man selv kan vælge sine roller, kan man optræde som den gode politimand og den onde politimand - og man kan også skabe en rolle som den almindelige dansker, der giver det hele et skær af tilforladelighed.
Hvis man rigtig tænker over det, så er det muligt at finde profilbilleder osv. der understøtter den rolle, man har aftalt - og så kan "den onde politimand" angribe dem, der er mest ødelæggende for budskabet på debatter og i al almindelighed - "den gode politimand" kan udbrede budskabet og "den almindelige dansker" kan få det til at lyde, som om det er folkets røst.

Blev du sur over min lille historie? Det er i orden, jeg plejer jo heller ikke at skrive den slags. Det var faktisk under mit niveau. Det er i orden med en enkelt minuskarma for det. Jeg kan se, at du har givet to minus-karma for det og det er misbrug af karmasystemet. Du får derfor en enkelt misnus-karma tilbage. Sådan er det bare.

Jeg kommer for øvrigt i tanke om, at du i denne debat
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=726.0#msg5168
påstår, at jeg lyver. Ved nærmere eftertanke synes jeg du fortjener en negativ karma for det. Generelt: lad være med at påstå at folk lyver, når du ikke kan bevise det. Det er dårlig debatstil.

Du slipper ikke for personfnidder, eftersom du selv har startet  dette debatemne. Vi er ikke særlig mange debattører på din-debat, så når du spørger om der er nogen spindoktorer tilstede, så ligner det et slet skjult infamt forsøg på at hænge folk ud. Et forsøg på at tillægge folk motiver, de ikke giver udtryk for. Det synes jeg er ulækkert.

Du har selv sendt boomerangen afsted og nu vender den tilbage til dig. DU er den 100% mest sandsynlige spindoktor på din-debat, hvis der altså er nogen. Antallet af debatindlæg fra din side taler sit eget sprog, specielt set i lyset af den korte tid du har været debattør her.

Men jeg tror nu ikke, at nogen får penge for at skrive her. Jeg tror at debattørerne her på din-debat skriver lige præcis det de selv mener. Dette skyldes ikke mindst, at man kan skrive under pseudonym: dette fremmer, at folk (de andre debattører) tager stilling til hvad der skrives og ikke så meget hvem der skriver det, eller hvorfor det skrives. Og det er en god ting.

Joakim

• Gæst
Sv: Har højrefløjen spindoktorer på debatten?
« Svar #31 Dato: Februar 08, 2015, 11:49:22 am »
Anklager, jeg får lyst til at sende dit spørgsmål tilbage til dig selv. Er DU spindoktor?
Du har på ca to måneder fabrikeret 616 indlæg, hvilket på rekordtid har gjort dig til HYPERmedlem! Det ligner da en spindoktors værk. Jeg håber da ikke du har gjort det af egen drift uden at få penge for det, for så fremstår du da en smule manisk.
Prøv at se dig selv i spejlet...
Så spilder de godt nok pengene, han kan ikke flytte mange stemmer den vej

Joakim, det er jo ikke sikkert, at betalingen erlægges i kølige kontanter. Nu gætter jeg, men betalingen kunne være sekretariatstimer, forstået på den måde, at Anklageren som modydelse for sin socialdemokratiske propaganda argumentation får mulighed for at trække på støtte fra et af socialdeomkraternes mange sekretariater.

"Hej Helle.

Kan du ikke lige få sekretariatet til at researche noget for mig? I forbindelse med en debat, skal jeg bruge nogle statistikker og  grafer for at illustrere en pointe. Jeg skal også bruge nogle links til nogle billeder, som jeg kan sætte ind i mine debatindlæg.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Rødskæg."

Jeg kan ikke garantere for ægtheden af ovenstående, men min hemmelige kilde siger, at den er god nok.

:biggrin:

Jeg tror ikke på det, ikke så dårlig han er til at prøve at manipulere med virkligheden, selv om det ikke er en let opgave at tale det nederlag op, så tror jeg de vil vælge en der er meget mere skarp .
Han er bare en vildfaren socialkammerat  der er sikker selv tror på alt hans vås, og så prøver om Goodwins lov virker.

På den anden side så er det jo ikke kløgt der præger den fløj, deres formand bruger 76 % af sin tale tid på at pege fingre, nu har gimpen selvfølgelig heller ikke andre visioner end hvad hun får dikteret af de radikale hun skal mene.

Hun var pinlig dum til de ugentlige pressemøder, men den spørgetimen afsløre da for alvor hvor uegnet trunten er til en toppost, det var da godt Eu vragede gimpen, derfra kunne hun jo have skadet Danmark endnu mere, nu får snart et velfortjent los, dog tror jeg ikke på hun daffer til UK, hendes mand vil jo hellere ligge i arm med den økonomiske rådgiver fra Goldmann Sach, mon ikke hun bliver plantet så de stadig kan forgive "kernefamilie".

Ikke sært vælgerne flygter i hobetal fra den falske fløj, dem var vi sgu ikke heldige med.
Statsgæld på Nyrup niveau, lige så ringe offentlig service som dengang, og så masseimport af  ny indvandrebyde.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Anklageren blev sur
« Svar #32 Dato: Februar 08, 2015, 12:18:23 pm »

påstår, at jeg lyver. Ved nærmere eftertanke synes jeg du fortjener en negativ karma for det. Generelt: lad være med at påstå at folk lyver, når du ikke kan bevise det. Det er dårlig debatstil.

Du skrev: "...Der vel ikke nogen der ofrer tid og energi, uden at varme følelser også er en del af drivkraften? Det er bare mit gæt. Jeg kan i hvert fald konstatere, at det er en broget flok der bakker op om PEGIDA.

Kansleren selv er også kold. Hun er iskold overfor det multikulturelle/multietniske kaos, som hendes politisk korrekte holdninger til udlændinge medfører."

Du påstår jo selv, at "Der vel ikke nogen der ofrer tid og energi, uden at varme følelser også er en del af drivkraften" - men det gælder så alle andre end kansleren, og hvad ved du om det?

Det er i ethvert tílfælde sådan jeg opfatter det, når man ikke bare er kold - men iskold.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Joakim

• Gæst
« Svar #33 Dato: Februar 08, 2015, 12:22:06 pm »
"Hej Helle.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Rødskæg."
Det er heller ikke let at leve med den presse vi har, hvis man gerne vil træde ud af Hitlers skygge, blive stueren og internationalt organiseret (på en måde så folk lytter til det budskab - man har).
Især den svenske presse er storslem og strør om sig med prædikater som nynazist året rundt. Det er mit indtryk, at den danske presse gør noget tilsvarende i forbindelse med valgkampe, men ellers forholder sig tavse. Ingen lytter jo til det man har på hjerte, når først pressen har udtalt FY-ordet.
Så er det heldigt, at man ikke er afhængig af pressen for at blive hørt i dag, for Internettet er en gave med dens anarkistiske natur, hvor man oven i købet kan optræde anonymt og angribe den etablerede presse og de irriterende svenskere, uden at de kan svare igen (og komme ud med sin mission).
Når man selv kan vælge sine roller, kan man optræde som den gode politimand og den onde politimand - og man kan også skabe en rolle som den almindelige dansker, der giver det hele et skær af tilforladelighed.
Hvis man rigtig tænker over det, så er det muligt at finde profilbilleder osv. der understøtter den rolle, man har aftalt - og så kan "den onde politimand" angribe dem, der er mest ødelæggende for budskabet på debatter og i al almindelighed - "den gode politimand" kan udbrede budskabet og "den almindelige dansker" kan få det til at lyde, som om det er folkets røst.

Blev du sur over min lille historie? Det er i orden, jeg plejer jo heller ikke at skrive den slags. Det var faktisk under mit niveau. Det er i orden med en enkelt minuskarma for det. Jeg kan se, at du har givet to minus-karma for det og det er misbrug af karmasystemet. Du får derfor en enkelt misnus-karma tilbage. Sådan er det bare.

Du slipper ikke for personfnidder, eftersom du selv har startet  dette debatemne. Vi er ikke særlig mange debattører på din-debat, så når du spørger om der er nogen spindoktorer tilstede, så ligner det et slet skjult infamt forsøg på at hænge folk ud. Et forsøg på at tillægge folk motiver, de ikke giver udtryk for. Det synes jeg er ulækkert.

Du har selv sendt boomerangen afsted og nu vender den tilbage til dig. DU er den 100% mest sandsynlige spindoktor på din-debat, hvis der altså er nogen. Antallet af debatindlæg fra din side taler sit eget sprog, specielt set i lyset af den korte tid du har været debattør her.

Men jeg tror nu ikke, at nogen får penge for at skrive her. Jeg tror at debattørerne her på din-debat skriver lige præcis det de selv mener. Dette skyldes ikke mindst, at man kan skrive under pseudonym: dette fremmer, at folk (de andre debattører) tager stilling til hvad der skrives og ikke så meget hvem der skriver det, eller hvorfor det skrives. Og det er en god ting.

Man skal ikke regne med, at man kan komme med personangreb uden at personen reagerer, og det vigtigste formål ved at have et karma system er netop at fremme den gode tone.

Jeg har givet dig to negative karmaer i denne tråd, fordi du har lavet to kommentarer, som jeg synes er under lavmålet.

Jeg har stadig ikke tænkt mig at debattere personer i tråden, som du gør - og jeg lavede oplægget fordi jeg mener, at der pludselig kom en invasion af debattører med holdninger, som ikke kan komme over spærregrænsen til folketinget.

På SOL-debat var der en hel del sympatisører af Dansk Folkeparti, men her er der usædvanlig mange nationaldemokrater.

Så længe karmaminusser kun kommer fra dig og Fejlcitatet tiggermanden aka parfumefjolset så er det et stort plus i min bog.
Nu skal du ikke tale om personfnidder, din hykler, du går ofte efter personen.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Februar 08, 2015, 12:33:58 pm »
"Hej Helle.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Rødskæg."

Man skal ikke regne med, at man kan komme med personangreb uden at personen reagerer, og det vigtigste formål ved at have et karma system er netop at fremme den gode tone.

Jeg har givet dig to negative karmaer i denne tråd, fordi du har lavet to kommentarer, som jeg synes er under lavmålet.

Jeg har stadig ikke tænkt mig at debattere personer i tråden, som du gør - og jeg lavede oplægget fordi jeg mener, at der pludselig kom en invasion af debattører med holdninger, som ikke kan komme over spærregrænsen til folketinget.

På SOL-debat var der en hel del sympatisører af Dansk Folkeparti, men her er der usædvanlig mange nationaldemokrater.

Så længe karmaminusser kun kommer fra dig og Fejlcitatet tiggermanden aka parfumefjolset så er det et stort plus i min bog.
Nu skal du ikke tale om personfnidder, din hykler, du går ofte efter personen.

Det er da dig der gør det, og jeg svarer ikke igen (men jeg kan ikke garantere for, at jeg aldrig nogensinde vil gøre det).
« Senest Redigeret: Februar 08, 2015, 12:38:52 pm af Anklageren »

Rollo

• Gæst
« Svar #35 Dato: Februar 08, 2015, 01:55:54 pm »
Anklager, når du beskylder folk for at lyve, så er det under lavmålet, med mindre du klart kan bevise dit synspunkt. Hvid du "bare" er uenig med andre, så lad dog være med at beskylde dem for at lyve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Februar 08, 2015, 01:59:42 pm »
Anklager, når du beskylder folk for at lyve, så er det under lavmålet, med mindre du klart kan bevise dit synspunkt. Hvid du "bare" er uenig med andre, så lad dog være med at beskylde dem for at lyve.

Jeg synes, at du skal stoppe dit personfnidder og begynde at kommentere debatemnerne.

Det var ikke min menig at beskylde dig for at lyve, og vi opfatter muligvis udtrykket "at lyve nogen noget på" forskelligt.
« Senest Redigeret: Februar 08, 2015, 02:02:57 pm af Anklageren »

Rollo

• Gæst
Du får hvad du giver
« Svar #37 Dato: Februar 08, 2015, 02:03:01 pm »
Jeg synes, at du skal stoppe dit personfnidder og begynde at kommentere debatemnerne.

Se i øvrigt:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=715.msg8130;topicseen#new

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Så lad os da kriges, når du absolut vil
« Svar #38 Dato: Februar 08, 2015, 02:11:05 pm »

Se i øvrigt:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=715.msg8130;topicseen#new

Spørgsmålet om løgn og sandhed har beskæftiget filosoffer i tusinder af år.

Se i øvrigt:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=715.msg8133#msg8133

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=715.msg8133#msg8133

MannerKA

• Gæst
« Svar #39 Dato: Februar 08, 2015, 02:14:13 pm »
Citér

Nu blander jeg mig lige.
Det gør jeg fordi, du er og bliver en uforbederlig hykler, Anklager. Jeg har for to minutter siden læst et virkelig fremragende indlæg af Domprovsten, som opridser det store problem, muslimske indvandreres voldtægter af nordiske piger er (og har været længe). Han efterlyser kommentarer - og hvad er alt, du kan svare?
At du vil have lukket "Den korte Avis"!!!   :connie_nutzo: 

Du kommenterer ikke debatemnet, fordi det velformulerede og veldokumenterede oplæg ikke passer i dit kram. Og fordi du ikke kan stable nogle vidtløftige historier på benene her og nu til forsvar for dine modbydelige øjestene. Samtidig ved du, at pis a la Trådløse Anna ("Det kunne lige så godt have været en dansker/svensker") er modbevist af statistikken så mange gange, at I må finde på noget nyt.

Hvad med engang imellem selv at forholde dig til de emner, som seriøse debattører skriver oplæg til?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Er det nu mig igen, som skal debatteres?
« Svar #40 Dato: Februar 08, 2015, 03:14:29 pm »
Citér

Nu blander jeg mig lige.
Det gør jeg fordi, du er og bliver en uforbederlig hykler, Anklager. Jeg har for to minutter siden læst et virkelig fremragende indlæg af Domprovsten, som opridser det store problem, muslimske indvandreres voldtægter af nordiske piger er (og har været længe). Han efterlyser kommentarer - og hvad er alt, du kan svare?
At du vil have lukket "Den korte Avis"!!!   :connie_nutzo: 

Du kommenterer ikke debatemnet, fordi det velformulerede og veldokumenterede oplæg ikke passer i dit kram. Og fordi du ikke kan stable nogle vidtløftige historier på benene her og nu til forsvar for dine modbydelige øjestene. Samtidig ved du, at pis a la Trådløse Anna ("Det kunne lige så godt have været en dansker/svensker") er modbevist af statistikken så mange gange, at I må finde på noget nyt.

Hvad med engang imellem selv at forholde dig til de emner, som seriøse debattører skriver oplæg til?

Det er ikke sandt, at jeg vil have lukket Den Korte Avis, men blot tage mediestøtten fra den, fordi den ikke tilslutter sig Pressenævnet, så man kan klage over løgne i den korte avis.

Måske skulle Domprovsten have valgt en anden overskrift.

Grunden til at jeg ikke kommenterer voldtægtshistorierne er, at der er tale om udvalgte historier fra udlandet med en helt speciel bias.

Jeg er helt klar over, at indvandrere fra ikke vestlige lande er overrepræsenteret i voldsstatistikkerne, men jeg føler både at den debat er fortæsket og foregår på et urimeligt grundlag - hvor man enten konkurrerer om overdrive voldtægterne eller på at bagatellisere dem.

Det er i det hele taget meget anti-debat om indvandrerne, hvor man graver sig ned i skyttegrave, og det gider jeg ikke deltage i.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er noget vrøvl Rollo
« Svar #41 Dato: Februar 08, 2015, 08:38:28 pm »

Debatoplægget handler ikke om Din-debat, og det fremgår helt tydeligt af oplægget, at det handler om blogs i almindelighed - og derfor er det du skriver om, at man kan genkende hvem oplægget handler om, fordi vi ikke er så mange på Din.debat noget vrøvl - og det betyder også, at det er dig, som har startet med at komme med personangreb.

Du skulle lære at holde dig til sandheden.
« Senest Redigeret: Februar 09, 2015, 02:29:51 am af Anklageren »