Forfatter Emne: Har højrefløjen spindoktorer på debatten?  (Læst 7033 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det må du selv om
« Svar #15 Dato: Februar 01, 2015, 05:15:30 pm »

Det er jo dig selv du beskriver i indledningen, - skal det opfattes som en præsentation ?

Jeg har ikke tænkt mig at debattere personer i tråden, som du gør - for jeg holder mig til politiske emner i tråden om politik.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Har højrefløjen spindoktorer på debatten?
« Svar #16 Dato: Februar 01, 2015, 05:23:12 pm »
Jeg skrev en strammere politik, Carlo. Jeg snakkede ikke om højre-venstre, som i min optik er forældet snak. :-)
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Det betyder: brun
« Svar #17 Dato: Februar 01, 2015, 05:26:37 pm »
Jeg skrev en strammere politik, Carlo. Jeg snakkede ikke om højre-venstre, som i min optik er forældet snak. :-)

Ikke sandt?

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #18 Dato: Februar 01, 2015, 05:40:10 pm »
Danskernes Parti ligger vel på midten, da håber er at alle danske partier tilslutter sig Danskernes Partis ønske om størst mulig lykke til flest mulige danskere. Rød eller blå, vi er vel alle danskere?

Dansk Samling kender sig hverken højre eller venstreorienteret.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 01, 2015, 06:11:38 pm »
Danskernes Parti ligger vel på midten, da håber er at alle danske partier tilslutter sig Danskernes Partis ønske om størst mulig lykke til flest mulige danskere. Rød eller blå, vi er vel alle danskere?

Dansk Samling kender sig hverken højre eller venstreorienteret.

DP indeholder såvel holdninger fra blå stue som holdninger fra rød stue, og er derfor svære at placere på den traditionelle rød-blå skala, men jeg synes ikke, at man bare kan tage et gennemsnit og sige, at partiet er et midterparti.

Hvis Dansk Samling er et nationalkonservativt part, er det vel højreorienteret - men jeg ved godt, at Dansk Samling har tiltrukket folk fra forskellige politiske retninger op gennem tiden.

Domprovsten

• Gæst
Sv: Det må du selv om
« Svar #20 Dato: Februar 01, 2015, 07:59:17 pm »
Citér
Jeg har ikke tænkt mig at debattere personer i tråden, som du gør - for jeg holder mig til politiske emner i tråden om politik.

Tænk, jeg synes lige jeg har set dig skrive en længere karakteristik - ikke til, men om Hellefred. Mon jeg virkelig drømte det?

Rollo

• Gæst
Hvad med dig selv?
« Svar #21 Dato: Februar 01, 2015, 10:25:50 pm »
Anklager, jeg får lyst til at sende dit spørgsmål tilbage til dig selv. Er DU spindoktor?

Du har på ca to måneder fabrikeret 616 indlæg, hvilket på rekordtid har gjort dig til HYPERmedlem! Det ligner da en spindoktors værk. Jeg håber da ikke du har gjort det af egen drift uden at få penge for det, for så fremstår du da en smule manisk.

Prøv at se dig selv i spejlet...

Fruppe

• Gæst
« Svar #22 Dato: Februar 02, 2015, 01:38:42 pm »
Tigermanden er udsendt spindoktor for islam samt kommunisterne.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #23 Dato: Februar 02, 2015, 02:48:31 pm »
Fruppe, det er nu ikke helt rigtigt, men korrekt er det dog, at jeg som gæv kommunist giver udtryk for mange af de meninger, som du finder i partiprogrammerne i de danske kommunistiske partier. Det er vel egentlig ikke så mærkeligt, vel?
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline Katten

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Februar 03, 2015, 02:58:14 pm »
Her er ordet frit, nogen vil have mindst 15,000 muslimer ind om året i DK + familiesamføring, og andre vil have stoppet dette vanvid med 0 vækst og bufferzoner i nærområdet, vi har heldigvis fuld demokrati, og alle kan stemme når de er over 18 år, en hver kan jo frit argumenter for eller imod, men dem der vil have muslimer i 10,000vis ind om året, er de også parate til at tage konsekvenserne, eller er de slet ikke klar over hvordan det ser ud i de lande der ikke har kontrol med indvandringen/ så som Libanon Jordan, her venter den næste volds eksplosion at starte når som helst.  :dwarf:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Det rager ikke dig Rollo
« Svar #25 Dato: Februar 03, 2015, 03:26:03 pm »
Anklager, jeg får lyst til at sende dit spørgsmål tilbage til dig selv. Er DU spindoktor?

Du har på ca to måneder fabrikeret 616 indlæg, hvilket på rekordtid har gjort dig til HYPERmedlem! Det ligner da en spindoktors værk. Jeg håber da ikke du har gjort det af egen drift uden at få penge for det, for så fremstår du da en smule manisk.

!

Joakim

• Gæst
Sv: Hvad med dig selv?
« Svar #26 Dato: Februar 06, 2015, 07:21:12 pm »

Så spilder de godt nok pengene, han kan ikke flytte mange stemmer den vej :connie_1:

Joakim

• Gæst
Heller ikke erhvervslivet er så tilfredse som tidligere påstået
« Svar #27 Dato: Februar 06, 2015, 07:25:06 pm »
http://www.business.dk/oekonomi/trods-ros-til-thorning-loekke-bedst-for-konkurrenceevnen

Faktisk får hun kun ros for forringelserne med førtidspension, kontanthjælpen og Suen.

Det nye sort for den fløj.

Rollo

• Gæst
« Svar #28 Dato: Februar 06, 2015, 08:54:40 pm »
Så spilder de godt nok pengene, han kan ikke flytte mange stemmer den vej

Joakim, det er jo ikke sikkert, at betalingen erlægges i kølige kontanter. Nu gætter jeg, men betalingen kunne være sekretariatstimer, forstået på den måde, at Anklageren som modydelse for sin socialdemokratiske propaganda argumentation får mulighed for at trække på støtte fra et af socialdeomkraternes mange sekretariater.

Fra en hemmelig kilde har jeg følgende:

"Hej Helle.

Kan du ikke lige få sekretariatet til at researche noget for mig? I forbindelse med en debat, skal jeg bruge nogle statistikker og  grafer for at illustrere en pointe. Jeg skal også bruge nogle links til nogle billeder, som jeg kan sætte ind i mine debatindlæg.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Rødskæg."

Jeg kan ikke garantere for ægtheden af ovenstående, men min hemmelige kilde siger, at den er god nok.

:biggrin:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Jeg kom nok til at træde på en ligtorn
« Svar #29 Dato: Februar 07, 2015, 11:48:43 am »

Joakim, det er jo ikke sikkert, at betalingen erlægges i kølige kontanter. Nu gætter jeg, men betalingen kunne være sekretariatstimer, forstået på den måde, at Anklageren som modydelse for sin socialdemokratiske propaganda argumentation får mulighed for at trække på støtte fra et af socialdeomkraternes mange sekretariater.

Fra en hemmelig kilde har jeg følgende:

"Hej Helle.

Kan du ikke lige få sekretariatet til at researche noget for mig? I forbindelse med en debat, skal jeg bruge nogle statistikker og  grafer for at illustrere en pointe. Jeg skal også bruge nogle links til nogle billeder, som jeg kan sætte ind i mine debatindlæg.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Rødskæg."

Jeg kan ikke garantere for ægtheden af ovenstående, men min hemmelige kilde siger, at den er god nok.

:biggrin:

Det er heller ikke let at leve med den presse vi har, hvis man gerne vil træde ud af Hitlers skygge, blive stueren og internationalt organiseret (på en måde så folk lytter til det budskab - man har).

Især den svenske presse er storslem og strør om sig med prædikater som nynazist året rundt. Det er mit indtryk, at den danske presse gør noget tilsvarende i forbindelse med valgkampe, men ellers forholder sig tavse. Ingen lytter jo til det man har på hjerte, når først pressen har udtalt FY-ordet.

Så er det heldigt, at man ikke er afhængig af pressen for at blive hørt i dag, for Internettet er en gave med dens anarkistiske natur, hvor man oven i købet kan optræde anonymt og angribe den etablerede presse og de irriterende svenskere, uden at de kan svare igen (og komme ud med sin mission).

Når man selv kan vælge sine roller, kan man optræde som den gode politimand og den onde politimand - og man kan også skabe en rolle som den almindelige dansker, der giver det hele et skær af tilforladelighed.

Hvis man rigtig tænker over det, så er det muligt at finde profilbilleder osv. der understøtter den rolle, man har aftalt - og så kan "den onde politimand" angribe dem, der er mest ødelæggende for budskabet på debatter og i al almindelighed - "den gode politimand" kan udbrede budskabet og "den almindelige dansker" kan få det til at lyde, som om det er folkets røst.