Forfatter Emne: Er Trump dummere end en dør?  (Læst 770 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Er Trump dummere end en dør?
« Dato: Juli 27, 2019, 12:27:25 pm »
Trump har tweetet: @FoxNews is at it again. So different from what they used to be during the 2016 Primaries, & before - Proud Warriors! Now new Fox Polls, which have always been terrible to me (they had me losing BIG to Crooked Hillary), have me down to Sleepy Joe.

Det handler om, at Fox News har lavet en meningsmåling som viser, at Trump ville tabe stort til Biden og til Bernie Sanders, hvis der var præsidentvalg nu.

Det betyder indirekte, at Trump enten kræver - at Fox News skal forfalske deres meningsmålinger - eller skjule meningsmålinger - der ikke er gode for Trump.

Hvor lav tror du Trumps IQ er?

https://www.politico.com/story/2019/07/26/trump-fox-news-biden-poll-1437265

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Er Trump dummere end en dør?
« Svar #1 Dato: Juli 27, 2019, 12:40:45 pm »
Du er bare misundelig på at hans slips er længere end dit.
Jeg elsker at cucke.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 27, 2019, 12:44:56 pm »
Du er bare misundelig på at hans slips er længere end dit.

Jeg er bare bekymret over, at Afrika kan overhale amerikanernes intelligensniveau  :yes:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 27, 2019, 12:54:40 pm »
Sådan så meningsmålingerne jo også ud op til sidste præsidentvalg. Han skal nok klare den, så du behøver ikke at have så mange bekymringer på hans vegne.
Jeg elsker at cucke.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
Tror du, det skyldes demens?
« Svar #4 Dato: Juli 27, 2019, 12:57:51 pm »
Sådan så meningsmålingerne jo også ud op til sidste præsidentvalg. Han skal nok klare den, så du behøver ikke at have så mange bekymringer på hans vegne.

Jeg er bekymret over hans IQ  :yes:

Jeg tror ikke, den lave IQ påvirker hans vælgere  :smile1:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 27, 2019, 01:39:52 pm »
Anklageren:
Citér
Trump har tweetet: @FoxNews is at it again. So different from what they used to be during the 2016 Primaries, & before - Proud Warriors! Now new Fox Polls, which have always been terrible to me (they had me losing BIG to Crooked Hillary), have me down to Sleepy Joe.

Det handler om, at Fox News har lavet en meningsmåling som viser, at Trump ville tabe stort til Biden og til Bernie Sanders, hvis der var præsidentvalg nu.
Det betyder indirekte, at Trump enten kræver - at Fox News skal forfalske deres meningsmålinger - eller skjule meningsmålinger - der ikke er gode for Trump.

Hvor lav tror du Trumps IQ er?
https://www.politico.com/story/2019/07/26/trump-fox-news-biden-poll-1437265

Anklagerens Donald Trump-kompleks - eller hvad det er for noget - har sat sig fast i hans sind siden præsidentvalget i november 2016.
Selv da 'oraklet fra indlandsisen' forlod dette forum i nogle måneder, opstod der straks anti-Trumptråde på Jubii's debat. Med samme hadefulde personsmæderier, vi kender 'kagleren' for her på debatten.

Under den amerikanske valgkamp i 2016 kunne man se den ene forudsigelse efter den anden fra Anklagerens hånd:

"Nu er Trump da bare helt færdig!" (20/10)
"Det er ren nedsmeltning" (11/10)
"Det ser ikke ud til, at Trump haler yderligere ind på Clinton" (6/11)

Sådan kender vi på Din-debat den grønlandske Münchhausen som spåmand. Stor vilje - ringe evne. Resultat: Til grin på nettet.  :big_grin:

Og 'Kagleren' bliver aldrig klogere. Han er allerede ved at varme op til næste præsidentvalg (nov. 2020) ... med nye forudsigelser.
Nu kan Bernie Sanders, som vist nærmest er marxist, også slå Trump ...  :ROFL:

Om Trump er dummere end en dør? Det skal jeg ikke kunne sige.
Og jeg tænker Trumps iq kun er lidt højere end Anklagerens.

« Senest Redigeret: Juli 27, 2019, 01:42:10 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
DerRudi kaster ikke politisk inspireret mudder efter præsidenter
« Svar #6 Dato: Juli 27, 2019, 01:53:06 pm »
Mudderkastning er DerRudis opfattelse af debat - og det er han så sørgeligt tvunget til - for ellers bliver han hængt til tørre  :smile1:

- og så tror DerRudi, at de skingre angreb giver pote - men i tankerne oplever læserne bare en ophidset mand, der har svært ved at argumentere - og som så ofte bliver tvunget til at gå over til plan B.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: DerRudi kaster ikke politisk inspireret mudder efter præsidenter
« Svar #7 Dato: Juli 27, 2019, 02:03:00 pm »
Anklageren:
Citér
Mudderkastning er DerRudis opfattelse af debat - og det er han så sørgeligt tvunget til - for ellers bliver han hængt til tørre  :smile1:

- og så tror DerRudi, at de skingre angreb giver pote - men i tankerne oplever læserne bare en ophidset mand, der har svært ved at argumentere - og som så ofte bliver tvunget til at gå over til plan B.

Nææh, det er ikke skægt at være en indbildsk narrehat, som bruger oceaner af tide på at nedgøre USAs præsident med mudderkastning, og så når han selv får én over snuden og bliver præsenteret for sine blændende "analyser" i efteråret 2016 - så piver 'Ankagleren' som en rotteunge. Han kan slet ikke li' at hænge der på snoren!    :on_the_quiet2: :LaieA_053: :sarcastic:
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
Alle er klar over, at personangreb indgår i din opfattelse af debat
« Svar #8 Dato: Juli 27, 2019, 02:15:46 pm »
Nææh, det er ikke skægt at være en indbildsk narrehat, som bruger oceaner af tide på at nedgøre USAs præsident med mudderkastning, og så når han selv får én over snuden og bliver præsenteret for sine blændende "analyser" i efteråret 2016 - så piver 'Ankagleren' som en rotteunge. Han kan slet ikke li' at hænge der på snoren!    :on_the_quiet2: :LaieA_053: :sarcastic:

Du er bare sur over, at din dobbeltmoral bliver hæng ud i tråden om Jaleh Tavakolis plejebarn - og så bliver dine personangreb mere og mere skingre  :smile1:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 27, 2019, 06:35:27 pm »
............................... så piver 'Ankagleren' som en rotteunge.

Tak for kaffe. Den var grov!
« Senest Redigeret: Juli 27, 2019, 09:40:50 pm af Carlo »
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 27, 2019, 09:36:24 pm »
Anklageren:
Citér

Hvordan var det nu det gik med Folketingsvalget 2019? De højrenationale led et katastrofalt nederlag og Stram Kurs kom slet ikke ind. Det er ellers på trods af, at vi havde hørt, at Stram Kurs ville komme stormende ind. Men det gjorde de ikke - generelt har nazigrupper det rigtig svært i Danmark. Det er kun DerRudi og et par andre, der stadig holder fast i den med strakt arm. Stram Kurs eksisterer ikke mere inden ret længe. Det viser, hvor ude af trit I er med virkeligheden, når I selv troede, at nu kom de højreekstreme til magten.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 27, 2019, 09:43:38 pm »

Vi er vel efterhånden snart vant til DerRudis mange personangreb og tilsvininger. Mon han også taler sådan til konen derhjemme.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
DerRudi er lidt labil
« Svar #12 Dato: Juli 28, 2019, 02:07:48 am »

Han bliver let ophidset, og det er sikkert ikke sjovt at have det sådan  :smile1:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 29, 2019, 08:35:02 am »
Jeg er bare glad fordi at højesteret i USA har godkendt muren. Jeg glæder mig til at se en YUGE mur.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
Det har du heller ikke forstået
« Svar #14 Dato: Juli 29, 2019, 02:07:03 pm »
Jeg er bare glad fordi at højesteret i USA har godkendt muren. Jeg glæder mig til at se en YUGE mur.

Læser du kun overskrifter?

Det eneste - som højesteret har afgjort er, at spørgsmålet om det er forfatningsstridigt at gå uden om Kongressen - ikke kan udsætte brugen af bevillinger.

Det vil først senere blive afgjort, om Trump må bruge bevillinger til muren, der er afsat til andre formål.